Hier ben ik zeker bij 
Edit: ticket binnen.
Edit: ticket binnen.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Dit dus ja haha. Wij komen met ze 3en en rijden 2u 15 minutenwrote:Kaartje binnen, Meer geld kwijt aan benzine dan aan het feest
View on SoundCloudwrote:Wie maakt er even een warmup mixje?
Uhh Kruiningen, klein dorpje in de buurt van Goes. Why?wrote:Waar in Zeeland woon je?
Pff dan zal ik die avond niet zeuren als ik een kwartier moet fietsenwrote:Dit dus ja haha. Wij komen met ze 3en en rijden 2u 15 minutenwrote:Kaartje binnen, Meer geld kwijt aan benzine dan aan het feestDus hoop op een mooi avondje, zodat de reis het waard is. Enorm veel zin in!
Ja, die mix is wel nice, alleen laat de geluidskwaliteit net beetje te wensen over (in de auto) vond ik. Plus, ik zou uiteraard nog een mix niet erg vinden.wrote:[soundcloud]mix[/soundcloud]wrote:Wie maakt er even een warmup mixje?
View on SoundCloudwrote:Ja, die mix is wel nice, alleen laat de geluidskwaliteit net beetje te wensen over (in de auto) vond ik. Plus, ik zou uiteraard nog een mix niet erg vinden.wrote:[soundcloud]mix[/soundcloud]wrote:Wie maakt er even een warmup mixje?
Omdat Remi en ik (broers) uit Goes komen.wrote:Uhh Kruiningen, klein dorpje in de buurt van Goes. Why?wrote:Waar in Zeeland woon je?
Oh haha, ja ik had al klein vermoeden dat Remi ook uit zeeland kwam, Indy ook volgens mij? of ik zit verkeerdwrote:Omdat Remi en ik (broers) uit Goes komen.wrote:Uhh Kruiningen, klein dorpje in de buurt van Goes. Why?wrote:Waar in Zeeland woon je?