Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Deze Muziek Verveelt Nooit.
Datum: 28-11-2026
Tijd: 15:00 - 00:00
Locatie: Zalencentrum Sint Nyk
Leeftijd:18+
Ticketsale: https://dmvn.eventgoose.com
Prijs: €23,95 Incl.

Afbeelding

Line-up:
TBA

DEZE MUZIEK VERVEELT NOOIT: HARDSTYLE CLASSICS EVENT IN FRIESLAND!

Ben jij klaar om de klok terug te draaien naar de tijd van de legendarische kicks en euforische melodieën? Op zaterdag 28 november 2026 slaan SQREUR en Zalencentrum Sint Nyk de handen in één en toveren deze om tot dé tempel voor de echte Hardstyle Classics liefhebber!

Want laten we eerlijk zijn: Deze Muziek Verveelt Nooit. We gaan terug naar de fundamenten van de Hardstyle. Van de iconische sounds uit de beginjaren tot de grootste anthem-knallers van vroeger! Bereid je voor op een avond vol nostalgie, kippenvel-momenten en de onvervalste sfeer van de gouden Hardstyle jaren.

Wat kun je verwachten?

De Grootste Hardstyle Classics: Alleen de dikste platen van toen.

Een Gevarieerde Line-Up: Geselecteerd door liefhebbers, voor liefhebbers: een line-up die nooit verveelt!

https://www.instagram.com/dmvn.event/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:

We gaan terug naar de fundamenten van de Hardstyle. Van de iconische sounds uit de beginjaren tot de grootste anthem-knallers van vroeger!


#earlyhardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal in het bruisende Sint Nicolaasga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classics vervelen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Classics vervelen wel.


Haha wilde exact dit posten. Altijd maar dezelfde lijstjes vervelen zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Zaagkick schreef:
Classics vervelen wel.


Haha wilde exact dit posten. Altijd maar dezelfde lijstjes vervelen zeker


Word ook zo classics moe eh. Veel geweldige platen maar het zou een niche moeten blijven en niet langzaam de main focus van het genre moeten worden, je kan niet vooruit door achterom te blijven kijken. Mja dat is niet een discussie voor dit topic denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima prijsje :thumbsup:

Benieuwd naar lijn omhoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
SQREUR schreef:

We gaan terug naar de fundamenten van de Hardstyle. Van de iconische sounds uit de beginjaren tot de grootste anthem-knallers van vroeger!


#earlyhardstyle?



Zou wel willen, maar word moeilijk. Als het een succes word, kan eventueel een 2e area volgende keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Helemaal in het bruisende Sint Nicolaasga.


Voor mij 10 min fietsen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Zaagkick schreef:
Classics vervelen wel.


Haha wilde exact dit posten. Altijd maar dezelfde lijstjes vervelen zeker


Dit, ik organiseer dit als liefhebber, classics vervelen zeker niet imo haha. Wil de lineup zeker zover kan opbouwend hebben, en de hitjes komen vast voorbij. Maar ook wil ik de artiesten de opdracht geven om toch die vergeten platen op te zoeken ( en dat mag ook early zijn natuurlijk) Juist omdat ik zelf op feesten hetzelfde heb, telkens maar dezelfde nummers. In het noorden is niet zoveel, dus denk dan ik mij maar een keer wagen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 00:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
pim__ schreef:
Zaagkick schreef:
Classics vervelen wel.


Haha wilde exact dit posten. Altijd maar dezelfde lijstjes vervelen zeker


Dit, ik organiseer dit als liefhebber, classics vervelen zeker niet imo haha. Wil de lineup zeker zover kan opbouwend hebben, en de hitjes komen vast voorbij. Maar ook wil ik de artiesten de opdracht geven om toch die vergeten platen op te zoeken ( en dat mag ook early zijn natuurlijk) Juist omdat ik zelf op feesten hetzelfde heb, telkens maar dezelfde nummers. In het noorden is niet zoveel, dus denk dan ik mij maar een keer wagen :).


Spannend! Tof en mooi dat je dit gaat proberen zo. Ben benieuwd of ze zich er iets van aantrekken. Zijn genoeg platen die weinig gedraaid worden en tof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 08:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Zaagkick schreef:
Classics vervelen wel.


Haha wilde exact dit posten. Altijd maar dezelfde lijstjes vervelen zeker


Zaagkick schreef:
pim__ schreef:
Zaagkick schreef:
Classics vervelen wel.


Haha wilde exact dit posten. Altijd maar dezelfde lijstjes vervelen zeker


Word ook zo classics moe eh. Veel geweldige platen maar het zou een niche moeten blijven en niet langzaam de main focus van het genre moeten worden, je kan niet vooruit door achterom te blijven kijken. Mja dat is niet een discussie voor dit topic denk :P


Daarom dit project:
hardstyle/lost-found-box-3-2009-t85349.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 08:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Silvio Aquila schreef:
SQREUR schreef:

We gaan terug naar de fundamenten van de Hardstyle. Van de iconische sounds uit de beginjaren tot de grootste anthem-knallers van vroeger!


#earlyhardstyle?



Zou wel willen, maar word moeilijk. Als het een succes word, kan eventueel een 2e area volgende keer :)


Je noemt termen als fundamenten en beginjaren... dan denk ik automatisch aan Early Hardstyle en niet aan Classics...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:

#earlyhardstyle?

Je noemt termen als fundamenten en beginjaren... dan denk ik automatisch aan Early Hardstyle en niet aan Classics...


Wat ik zei, mag ook gedraait worden... Maar persoonlijk vind ik bijv een Rock Civilization ook bijdragen aan de fundamenten van Hardstyle... Zal zelf ook heus 1 a 2 early erbij pakken, gaan we toch even terug naar de fundamenten en beginjaren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof, überhaupt een feestje in het noorden. Leuke optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
pim__ schreef:
Zaagkick schreef:
Classics vervelen wel.


Haha wilde exact dit posten. Altijd maar dezelfde lijstjes vervelen zeker


Word ook zo classics moe eh. Veel geweldige platen maar het zou een niche moeten blijven en niet langzaam de main focus van het genre moeten worden, je kan niet vooruit door achterom te blijven kijken. Mja dat is niet een discussie voor dit topic denk :P


Geen speld tussen te krijgen. Daarom blijf ik ook spaarzaam qua classics events/sets bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2026 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste 3 artiesten aangekondigd! BYSKA, Alphaverb en als anderhalf uur opener DJ MANI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2026 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Als ze je vervelen dan ga je teveel.
Maar net als Rickmaatje ga ik bewust om met de keuze voor een classic feest.
Net als met alles in het leven, als je er het woordje 'te' voor zet is het vaak negatief.

Ik ga heel lekker op classics. Het geeft een bepaald gevoel. Het verveelt mij zeker nooit, mits ik niet elke week op een classic feest sta.

Het toverwoord is mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2026 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick ter Mate
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten