Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over 20 minuten kan het zuup'n beginnen. Zin in! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 03:03 
 
Hardtraxx Elite

Was weer n fijne avond vol goeie muziekjes! Veel bekende, veel bier, slaaplekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 03:09 
 
Hardtraxx Addict

Fijn feest, goeie muziek, gezellige mensen :thumbsup: Ook leuk om met mensen van hier te kletsen en te dansen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topfeest. Enkel Adaro viel enorm tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 13:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad ^^ Ook het album live was ontzettend gaaf. En B-Front verwoordde het mooi: P&D verdienen veel meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was mooi met alle bekenden, maar had toch liever gehad dat Prefix & Density iets later op de avond stonden en dan ook een langere set. Maar desalniettemin een dik feest van een super dikke act! Hopen dat dit de aftrap is van meer boekingen voor hen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het qua drukte? Stond de zaal een beetje goed gevuld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hoe was het qua drukte? Stond de zaal een beetje goed gevuld?


Mwah stond gezellig vol. Je had genoeg ruimte om los te gaan, maar niet helemaal tot de nok gevuld. Weet ook niet of het uitverkocht was of niet, volgens mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kort maar heerlijk feestje was dit! Ook genoeg Prefix & Density platen gehoord :D Jones was een prima opwarmertje, evenals de b2b met P&D. Leuk om Slim Shore - Scars weer eens te horen :D Beetje jammer van Red Alert wel, dat vind ik zo'n schijtplaat haha. Udex was ook erg fijn, zijn eigen nummers zijn echt lekker en de rest van zijn platenkeuze was niet heel bijzonder maar wel prima. Zaal was nog wel vrij leeg maar werd gelukkig daarna iets drukker. Heerlijke sfeer tijdens de album showcase, vooral toen op het einde van Reflection een hoop mensen een luid applaus gaven. Kippenvel :worship: Ook de set met B-Front was echt top, hele fijne platen voorbij horen komen (What We Are (L) ) en een hele goeie sfeer. Adaro vond ik daarna erg wisselvallig. Soms een leuke plaat zoals Spirit of Hardstyle en Reaching for The Stars, maar ook een hoop wat echt totaal niet mijn ding was, zoals bijvoorbeeld Apocalyptic Darkness. Daarom ook besloten halverwege Adaro weer naar huis te rijden.

Locatie was prima. Qua grootte goed en geluid was niet subliem ofzo maar voor een locatie als dit dik in orde. Wel wat lokaal volk maar dat kon je hier wel verwachten, heb me er ook totaal niet aan gestoord. Het binnenkomen was wel vreemd. Blijkbaar moest je bij het café beneden ergens in de hoek je ticket scannen en dan kreeg je een bandje. Maar er werd daar zo slecht op gecontroleerd dat iedereen eigenlijk gewoon naar boven kon lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De scanner werkte eerst niet denk ik. Ik hoorde die 2 beveiligers daar toch over praten op het moment dat wij binnenkwamen. :P

Vond het trouwens ook zeer vet dat P&D bij iedere artiest mee op het podium gingen en dat het dan een beetje b2b setjes werden. Vond het al vreemd dat ze zelf maar een half uurtje stonden ingepland. Prima opgelost imo! Het draaide natuurlijk wel een beetje om hun op dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje! Wat een heerlijk album!
Set van Udex was trouwens ook heel nice. Ook hij verdient wel wat meer aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt hier vrijdag. Vond het geluid wel een beetje matig, vooral op het begin. Naar mate de avond vorderde werd het steeds wat beter, maar goed, voor € 5,- ga ik daar niet te lang over zeiken. Udex en P&D verdienen echt een groter podium imo. Wat een kwaliteit in die platen :love: Mooi om te zien dat P&D nauwelijks uit hun woorden kwamen na de respons op hun set. Na B-Front, wat zoals altijd heel vet was, naar huis gegaan om nog een paar uur slaap te pakken. Was wel even lastig om om 7 uur alweer uit bed te moeten xd
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten