Ik kom ook nog even, ben er tussen 03:00 en 04:00 dus de meeting sla ik over hahawrote:Wat heur ik! Ben je mee met Alain?wrote:Ik ben d'r ook bij mensenDan spot ik je sowieso nog wel bij de FoD! Ben er zelf ook rond half 12!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Doen we speciaal voor jou nog een meeting om 4 uur 
Ik zie wel of ik er nog aan denk als ik er ben
.
jullie kunnen mij herkennen aan me crypsis shirt dat morgen binnen komt 
Flauw hoor, als je moest draaien zou je er ook eerder zijn!wrote:Ik kom ook nog even, ben er tussen 03:00 en 04:00 dus de meeting sla ik over hahawrote:Wat heur ik! Ben je mee met Alain?wrote:Ik ben d'r ook bij mensenDan spot ik je sowieso nog wel bij de FoD! Ben er zelf ook rond half 12!
Dat heb jij goed gehoord, Nico! Zie je zaterdag Fustjewrote:Wat heur ik! Ben je mee met Alain?wrote:Ik ben d'r ook bij mensenDan spot ik je sowieso nog wel bij de FoD! Ben er zelf ook rond half 12!
Ik heet helemaal geen Nico meer! Het is nu Anton geworden!wrote:Dat heb jij goed gehoord, Nico! Zie je zaterdag Fustjewrote:Wat heur ik! Ben je mee met Alain?wrote:Ik ben d'r ook bij mensenDan spot ik je sowieso nog wel bij de FoD! Ben er zelf ook rond half 12!
Ja nu vat ik het niet meer hoorwrote:
Ik heet helemaal geen Nico meer! Het is nu Anton geworden!
Hijs schizofreen misschienwrote:Ja nu vat ik het niet meer hoorwrote:
Haha nee, ik heb een twitteraccount onder de naam Nico gehad, maar die is nu veranderd in 'Anton de Beuker'..wrote:Hijs schizofreen misschienwrote:Ja nu vat ik het niet meer hoorwrote:
Don't ask me why!
Beide namen zijn uiteraard niet mijn echte naam!
Maar doen we nou nog een meeting en hoe laat/waar? 
wrote:Meeting spot! Tijd 1 uur tijdens Frontliner, ná Ran-D!
Alweer tijdens Frontliner
Die arme Barry, we waarderen zijn setjes niet meer
Vond 'm nog niet eens zo heel slecht @ Loudness
Zelfs een Project 1 track gedraaid
Ach ik vind 1 uur best, weet niet wat Alain d'r van vind maar ik ben d'r wel effe denk ik:P
Ik ben dr zoiezo 21:30 al wanneer de deur open gaat 
Alain heeft niets te willen! Die gaat gewoon even meewrote:Alweer tijdens FrontlinerDie arme Barry, we waarderen zijn setjes niet meer
Ach ik vind 1 uur best, weet niet wat Alain d'r van vind maar ik ben d'r wel effe denk ik:P
Zin in !wrote:Morgen!
Ben echt benieuwd hoe die hallen er van binnen uitzien, en hoe het publiek is!
Hij was echt prima op Loudness! Alleen z'n set-opbouw was een beetje raar, voor de rest echt super gedraaid.wrote:Alweer tijdens FrontlinerDie arme Barry, we waarderen zijn setjes niet meer
Nou fijn om te weten dat ik niets te willen heb! Moet dan maar weerwrote:Alain heeft niets te willen! Die gaat gewoon even meewrote:Alweer tijdens FrontlinerDie arme Barry, we waarderen zijn setjes niet meer
! Heb er in zin! Kan niet wachten op dit thuisfeestje!
Ga er bij zijn alleen ka niet zo goed kaartlezen
Chukkels tegen die tijd volg ik jou
Chukkels tegen die tijd volg ik jou
Who was there
Nobody has said they're going yet.