Ik vind een meeting wel goed idee, alleen hoop dat ik het niet vergeet.
En anders spreek ik Chukkels wel aan haha
.
En anders spreek ik Chukkels wel aan haha
ik heb jou toch ook wel is gezien?wrote:Ik vind een meeting wel goed idee, alleen hoop dat ik het niet vergeet.
En anders spreek ik Chukkels wel aan haha.
robertt chukkels heeft mijn nummero hij smst me als hij binnen is dan meeten we gelijk wel even okwrote:ik heb jou toch ook wel is gezien?wrote:Ik vind een meeting wel goed idee, alleen hoop dat ik het niet vergeet.
Ja op Q-Base toen vroeg je of ik en een vriend helemaal kapot warenwrote:ik heb jou toch ook wel is gezien?wrote:Ik vind een meeting wel goed idee, alleen hoop dat ik het niet vergeet.
wrote:Ik ben d'r ook bij mensen
wrote:Ik ben d'r ook bij mensen
Welk blaadje?wrote:Aan het Hardtraxx blaadje![]()
En ik heb mijn Loudness shirt aan, zoals te zien in het Loudness topic
Ja Robert. Hij is nuchter dus dan vergeet hij het nietwrote:Welk blaadje?wrote:Aan het Hardtraxx blaadje![]()
Gaat dr iemand een stuk papier omhoog houden ofzo?
Ok dan.wrote:Ja Robert. Hij is nuchter dus dan vergeet hij het nietwrote:Welk blaadje?wrote:Aan het Hardtraxx blaadje![]()
Robert vergeet jen iet dat chukkels mij moet bellen voor het geval hij het vergeet?wrote:Ja Robert. Hij is nuchter dus dan vergeet hij het nietwrote:Welk blaadje?wrote:Aan het Hardtraxx blaadje![]()
Dat zeg ik ook zo vaak als ik na het werk 1 biertje ga doen en daarna nog 1tje in de kroegwrote:Om half 12 ben ik nog niet dronken hoor