Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Planet Zany
Datum: 1-12-2012
Tijd: 22:30-06:00
Pre-sale: € 12,50/Doorsale € 20,-
Minimum age: 16
Locatie: Club Rodenburg, Beesd


Niemand minder dan Dj Zany heeft zijn nieuwe album "Planet Zany" gereleased voor het goede doel. Het album is gratis te downloaden en door middel van donaties wordt "Dance 4 life" gesteund.
Deze avond zal in het teken staan van een van de grondleggers van de hardstyle!

Bekijk hier de trailer:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m8-WUwRPkeQ[/youtube]

Afbeelding

Line-up:

Planet Zany stage:
Rebourne
Ruff J.
Slim Shore
The Pitcher
Titan
Zany
Live: Donkey Rollers
MC: DV8

Pitch Black events zal de kleine zaal hosten met hun Pitch Black Talent Room.

Afbeelding

Pitch Black "Talent Room" stage:
D'Cepticon
Festuca
Secret Bass & Dj Desnar
Proto Bytez
Fuzed
Ruff J.
Black Dahlia
MC: No-iD

Dont mis this Hell of a Party!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Vette line-up! Zal helaas te ver weg zijn voor mij en Penoze is een stuk dichterbij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben nog aan de line-up van de Pitch Black zaal toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:42 
 

Festuca schreef:
Ik ben nog aan de line-up van de Pitch Black zaal toegevoegd :)

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Festuca schreef:
Ik ben nog aan de line-up van de Pitch Black zaal toegevoegd :)

Bron?

xD, maargoed https://partyflock.nl/party/232820:Planet_Zany.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Festuca schreef:
Ik ben nog aan de line-up van de Pitch Black zaal toegevoegd :)

Bron?


Dit kunnen wij reeds bevestigen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 19:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tot vanavond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geheel onverwachs hierheen gegaan. Om 01:45 pas binnen. Veel jong volk, veel mensen van de kaart in beide zalen. Niveau van de main zaal was om te huilen. Man man man wat een slechte setjes. Niveau in de Pitch Black area lag duidelijk hoger. Jammer dat er denk ik maximaal maar 30 man in de kleine zaal was. Ik vond het geluid zeer schel staan afgesteld in beide zalen, jammer. Ook zijn de lichteffecten en rook gewoon een overkill. Kreeg er echt gewoon barstende koppijn van, wat resulteerde dat ik niet tot het einde gebleven ben. Dit was voor mij de 2e keer Rodenburg en gelijk ook de laatste. Vind het geen fijne lokatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:55 
 
Hardtraxxer

Heb weer is een geweldig feest gehad in beide zalen heel goed vermaakt! :thumbsup:
Hardstyle feesten in de rodenburg zijn voor mij altijd de gezelligste!
Vooraan ging weer helemaal los! Ik dan in iedergeval :lol:

Kijk nu al uit naar Minus is more! :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten