Qamphuis schreef:
Khadber schreef:
Ik zie op de NS site dat het tot 1 uur in de nacht duurt, dus precies een uur na afloop van het feest. Zou het er niet op gokken denk ik..
https://www.ns.nl/reisinformatie/actuel ... id=6060123Ja klopt je hebt gelijk! Sta wel open om een taxi te delen vanaf Den Bosch. Zie PB!
Ik las dit bericht nu pas, dus sorry daarvoor!
Feest zelf was binnen prima georganiseerd. Lange rij voor de deur rond 15: 20, maar ging vlot door. Geluidskwaliteit perfect, visuals goed gedaan, barsnelheid ook prima. Eten duurde wel eventjes (had de laatste vegan curry binnen gescoord, die was erg lekker en een stuk gezonder dan friet en burger).
Dan de muziek: Goede sets van Phuture Noize, B-Front en Deezl was voor het meerendeel ook goed te pruimen, mede omdat er een beetje flow in die muziek zit.
Ik merk wel dat ik helemaal niets kan met dat opgefokte en chaotische wat veel hardstyle nu heeft. Met name Aversion vond ik daar schuldig aan, zo veel mini breakjes, zo veel random zaken. Wat een herrie zeg.
Ook Devin Wild vond ik daar hier een daar te druk qua alles wat er gebeurt in die platen. Eigenlijk is dan een uur te lang voor zo'n type set.
Na B-Front naar huis gegaan, kon de eindset niet zien en dan Nightcraft geskipt ten faveure van een beetje extra slaap.