Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 09:54 

Hardtraxx Veteran

Opletten: tussen Utrecht en Den Bosch rijden dit weekend geen treinen door een treinongeval. Zelf helaas ook last van, daardoor waarschijnlijk een half uur eerder weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 11:28 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Opletten: tussen Utrecht en Den Bosch rijden dit weekend geen treinen door een treinongeval. Zelf helaas ook last van, daardoor waarschijnlijk een half uur eerder weg.

Jaa wel zuur dit! Vooralsnog staat de trein die 00:13 vertrekt naar Den Bosch nog in de planning inclusief overstap naar Utrecht, maar vrees dat deze er morgen wel uitgehaald zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 12:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zie op de NS site dat het tot 1 uur in de nacht duurt, dus precies een uur na afloop van het feest. Zou het er niet op gokken denk ik..
https://www.ns.nl/reisinformatie/actuel ... id=6060123
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2025 01:17 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Ik zie op de NS site dat het tot 1 uur in de nacht duurt, dus precies een uur na afloop van het feest. Zou het er niet op gokken denk ik..

Ja klopt je hebt gelijk! Sta wel open om een taxi te delen vanaf Den Bosch. Zie PB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2025 12:13 

Hardtraxxer

Ik heb al meerdere keren wijzigingen gezien in het traject tussen DB en Utrecht als het gaat om tijd dat het verholpen zou moeten zijn.
Lees nu volgende week vrijdag pas, dus uitgaande van snelbussen naar Zaltbommel/ Geldermalsen vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2025 01:34 

Hardtraxxer

Geweldige dag gehad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2025 18:29 

Hardtraxxer

Wat een sfeer zeg tijdens de Phuture Noize setjes. De hele zaal deed mee. Die album set was ook echt waanzinnig goed. Ik had niet verwacht dat iedereen ook daarvan alles van zou kennen. Wat een dag en wat een album, genoten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 11:28 

Hardtraxx Veteran

Qamphuis schreef:
Khadber schreef:

Ja klopt je hebt gelijk! Sta wel open om een taxi te delen vanaf Den Bosch. Zie PB!

Ik las dit bericht nu pas, dus sorry daarvoor!

Feest zelf was binnen prima georganiseerd. Lange rij voor de deur rond 15: 20, maar ging vlot door. Geluidskwaliteit perfect, visuals goed gedaan, barsnelheid ook prima. Eten duurde wel eventjes (had de laatste vegan curry binnen gescoord, die was erg lekker en een stuk gezonder dan friet en burger).
Dan de muziek: Goede sets van Phuture Noize, B-Front en Deezl was voor het meerendeel ook goed te pruimen, mede omdat er een beetje flow in die muziek zit.
Ik merk wel dat ik helemaal niets kan met dat opgefokte en chaotische wat veel hardstyle nu heeft. Met name Aversion vond ik daar schuldig aan, zo veel mini breakjes, zo veel random zaken. Wat een herrie zeg.
Ook Devin Wild vond ik daar hier een daar te druk qua alles wat er gebeurt in die platen. Eigenlijk is dan een uur te lang voor zo'n type set.
Na B-Front naar huis gegaan, kon de eindset niet zien en dan Nightcraft geskipt ten faveure van een beetje extra slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 15:40 

Hardtraxxer

Echt één van de vetste feesten waar ik de afgelopen jaren ben geweest. Het publiek en de sfeer waren fantastisch, met name uiteraard tijdens de drie Phuture Noize-sets. In het begin stonden we beetje middenin de zaal waar het wel echt te druk was tijdens de PN-classics. Later naar rechtsvoor verkast via de rechtervoordeur aan het einde van de gang en daar was het de hele dag top qua dansvrijheid :thumbsup:.

Tijdens Aversion even gaan zitten, dat vond ik drie keer niks en beetje misplaatst op deze avond. Verder eigenlijk alleen goede sets gehoord. PN draaide ook echt een aantal (oudere) plaatjes die ik vooraf niet verwacht had: Liberal, Terrordome, The World Beyond, Shallow Waters, The Aftershock, King Of The Jungle, Anthem of Freedom, etc. Afgewisseld met meer voor de hand liggende plaatjes. Had wel gehoopt om Chaos & Order weer eens te horen, maar helaas.

Nieuwe album zit ook weer perfect in elkaar, schitterend om te zien hoe iedereen alle nieuwe platen gewoon al kende en volop meeschreeuwde. PN & B-Front uiteindelijk de perfecte afsluiter. Blijf me verbazen hoe zij samen gewoon geen één track hebben die niet goed is. Ook enthousiast over de F2F-teaser aan het einde van het feest. Hopelijk is dit voor volgend jaar een nieuw album en live-act :yay: Al met al: fantastische dag!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten