Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Phoenix
Datum: 26-06-2021
Tijd: 14:00 - 01:00
Locatie: Time Out, Gemert
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.phoenix-festival.nl/
Prijs: € 38,75


Line-up:
E-Force // Act of Rage // N-Vitral // Digital Punk // Delete // Crypsis // Luna // Rooler // Bloodlust //Neroz // RVAGE // Deluzion // Estaloca // Level One // Element // Revive // Art of Unity // Tha Watcher // MC Barricade

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe is dit een Exclusive E-Force Show als er ook nog 18 anderen op de line-up staan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals X-Qlusive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 22:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zoals X-Qlusive?


Zou toch echt wel diep triest zijn als ze dat concept zouden doen en het ook nog zo noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Heb nog twee tickets over, die ik vorig jaar heb gehaald. Mocht iemand interesse hebben, dan mogen deze worden overgenomen voor 30 euro per stuk.

Vind het sowieso erg triest dat er geen enkele mail is uitgestuurd vanuit de organisatie en dat ze in het Facebook evenement de mogelijkheid tot discussie hebben uitgeschakeld waardoor je daar geen oproep kunt plaatsen voor de verkoop van tickets. Zie het nu al gebeuren dat ik die tickets nergens kwijt kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Heb nog twee tickets over, die ik vorig jaar heb gehaald. Mocht iemand interesse hebben, dan mogen deze worden overgenomen voor 30 euro per stuk.

Vind het sowieso erg triest dat er geen enkele mail is uitgestuurd vanuit de organisatie en dat ze in het Facebook evenement de mogelijkheid tot discussie hebben uitgeschakeld waardoor je daar geen oproep kunt plaatsen voor de verkoop van tickets. Zie het nu al gebeuren dat ik die tickets nergens kwijt kan


Ticketswap bestaat niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Heb nog twee tickets over, die ik vorig jaar heb gehaald. Mocht iemand interesse hebben, dan mogen deze worden overgenomen voor 30 euro per stuk.

Vind het sowieso erg triest dat er geen enkele mail is uitgestuurd vanuit de organisatie en dat ze in het Facebook evenement de mogelijkheid tot discussie hebben uitgeschakeld waardoor je daar geen oproep kunt plaatsen voor de verkoop van tickets. Zie het nu al gebeuren dat ik die tickets nergens kwijt kan


Lol, ze houden hun naam wel hoog sinds Fatality zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Basshunterzz schreef:
Heb nog twee tickets over, die ik vorig jaar heb gehaald. Mocht iemand interesse hebben, dan mogen deze worden overgenomen voor 30 euro per stuk.

Vind het sowieso erg triest dat er geen enkele mail is uitgestuurd vanuit de organisatie en dat ze in het Facebook evenement de mogelijkheid tot discussie hebben uitgeschakeld waardoor je daar geen oproep kunt plaatsen voor de verkoop van tickets. Zie het nu al gebeuren dat ik die tickets nergens kwijt kan


Ticketswap bestaat niet meer?


Bestaat zeker, maar daar loopt het nou ook niet echt storm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Heb nog twee tickets over, die ik vorig jaar heb gehaald. Mocht iemand interesse hebben, dan mogen deze worden overgenomen voor 30 euro per stuk.

Vind het sowieso erg triest dat er geen enkele mail is uitgestuurd vanuit de organisatie en dat ze in het Facebook evenement de mogelijkheid tot discussie hebben uitgeschakeld waardoor je daar geen oproep kunt plaatsen voor de verkoop van tickets. Zie het nu al gebeuren dat ik die tickets nergens kwijt kan


Lol, ze houden hun naam wel hoog sinds Fatality zeg :lol:


Ja echt hé, alles om maar winst te maken. Rare organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekende sfeer hing hier! Kan ook niet anders dan na een dik jaar je energie weer kwijt kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 09:29 
 
Hardtraxxer

Ik zag wat filmpjes hiervan voorbij komen op social media. Is het tegenwoordig ‘hip’ om als een soort van chippendale halfnaakt in de disco te staan? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Newsflash Newsflash hardstylepubliek (in het bijzonder raw) zijn toch een stel tokkies bij elkaar. Hou je godverdomse shirt aan man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja al die opgepompte Johnny Bravo's willen natuurlijk wel al die jarenlange training en kuurtjes showen, dat kennie met het shirt aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelijk hebben ze. Die vette harry's laten hun shirt maar aan
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten