Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Feest: Phoenix 100 | The Purge & Friends #3 [Extra Show]
Datum: 03-10-2020
Tijd: 14:00 - 19:00
Locatie: Time Out, Gemert
Leeftijd: 18+
Ticketsale: www.phoenix-festival.nl
Prijs: €77,90 per tafel voor 2

Line-up:

The Purge
Rooler
Sickmode
Riot Shift
Genox
Element
Ace
Entropy

Host: MC Barricade
Host: MC Synergy

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig hier!

Eerste keer Phoenix voor mij, heel er benieuwd hoe dit gaat worden. Nu het zo overdag is is het nog te doen met OV, al blijft het natuurlijk geen superbereikbare locatie. Maar voor The Purge, Element en vooral Genox wil ik wel even een half wereldreisje maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2020 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig met Anabolink :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu is het verplaatst van 12:00 tot 16:15..

Helaas door de nieuwe tijden niet meer in de gelegenheid om te gaan. Heb Phoenix een bericht gestuurd op facebook voor een eventuele refund of voucher maar nog geen reactie.

Edit: Toch wel netjes opgelost door Phoenix
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 08:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon uit intressre hoor.. Maar mogen deze Phoenix 100 feestjes nog wel doorgaan met de maatregel van maximum 30 personen binnen? Of heeft de Time Out een vrijstelling op deze maatregel en mogen er gewoon 100 mensen in dat hok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Nu is het verplaatst van 12:00 tot 16:15..

Helaas door de nieuwe tijden niet meer in de gelegenheid om te gaan. Heb Phoenix een bericht gestuurd op facebook voor een eventuele refund of voucher maar nog geen reactie.

Edit: Toch wel netjes opgelost door Phoenix


Heb je je geld teruggekregen?

Zouden eigenlijk naar de avondshow hiervan gaan, maar door de nieuwe tijden inderdaad ook niet mogelijk voor ons helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
David_ schreef:
Nu is het verplaatst van 12:00 tot 16:15..

Helaas door de nieuwe tijden niet meer in de gelegenheid om te gaan. Heb Phoenix een bericht gestuurd op facebook voor een eventuele refund of voucher maar nog geen reactie.

Edit: Toch wel netjes opgelost door Phoenix


Heb je je geld teruggekregen?

Zouden eigenlijk naar de avondshow hiervan gaan, maar door de nieuwe tijden inderdaad ook niet mogelijk voor ons helaas :(


Ik kreeg de keuze om hem gratis om te zetten naar een ticket van een van de andere Phoenix edities. Omdat er op dit moment niks op de agenda staat waar wij bij willen of kunnen zijn hebben we 70% korting gekregen op een volgend feest wat nog aangekondigd moet worden. Mogen we zelf kiezen welke we dan heen willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommigen kunnen al beter een accountant aannemen om hun lopende financiële zaken mbt evenementen die afgelast/verplaatst worden op orde te houden volgens mij. Het blijft helaas dweilen met de kraan open in de evenementen sector.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van die oplossing vind. Tuurlijk, het is iets. Maar ik had wellicht de optie 'geld terug' gekozen. 'T is maar de vraag of ik naar een eventueel nieuw event zou willen, nu ben je alsnog 'verplicht' om te gaan want je geld ben je al kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van die oplossing vind. Tuurlijk, het is iets. Maar ik had wellicht de optie 'geld terug' gekozen. 'T is maar de vraag of ik naar een eventueel nieuw event zou willen, nu ben je alsnog 'verplicht' om te gaan want je geld ben je al kwijt.


Als de optie 'geld terug' er was geweest dan had ik die zeker ook gekozen hoor :P Heb er wel om gevraagd maar de optie werd niet geboden.

Het geld was toch al betaald en daar is rekening mee gehouden, ik dacht in dit geval iets is beter dan niets. En ik wil graag nog een keer zo'n Phoenix 100 feestje meepakken als de lineup goed is, dus dan vind ik het niet erg om mijn geld even te parkeren en af te wachten waar ze mee komen. Via messenger zeiden ze dat een Spoontech feest op de planning stond, daar mooi aan uitgeven dan.

Ik ga liever over een aantal weken/maanden naar een feest waar ik de lineup tof vind en wat haalbaar is met vervoer en dat ik dan €20 'extra' neer leg, dan dat ik nu gratis mijn kaarten om zet naar een feest waar ik of de lineup kut vind of waar ik niet meer normaal thuis kan komen met OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Remi schreef:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van die oplossing vind. Tuurlijk, het is iets. Maar ik had wellicht de optie 'geld terug' gekozen. 'T is maar de vraag of ik naar een eventueel nieuw event zou willen, nu ben je alsnog 'verplicht' om te gaan want je geld ben je al kwijt.


Als de optie 'geld terug' er was geweest dan had ik die zeker ook gekozen hoor :P Heb er wel om gevraagd maar de optie werd niet geboden.


Is die optie niet wettelijk verplicht? Iemand met meer verstand van zaken hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Is die optie niet wettelijk verplicht? Iemand met meer verstand van zaken hierover?


Voor zover ik weet is dat alleen als het verplaatst wordt naar een nieuwe datum. Niet als enkel de tijden worden aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee het is wettelijk verplicht. Je mag een voucher (of behoud ticket) aanbieden maar als er om terugbetaling wordt gevraagd MOET je dit honoreren. Tijd of datum, het is niet waarvoor je betaald hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee het is wettelijk verplicht. Je mag een voucher (of behoud ticket) aanbieden maar als er om terugbetaling wordt gevraagd MOET je dit honoreren. Tijd of datum, het is niet waarvoor je betaald hebt.


Ik weet het niet 100% zeker, want https://www.bewaarjeticket.nl/regeling/ spreekt bijvoorbeeld echt over een nieuwe datum en ik kan niks vinden over het puur verplaatsen naar een eerdere of latere tijd op dezelfde datum. Als iemand daar iets concreets over kan vinden zie ik het graag, ben ook wel benieuwd namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Gewoon uit intressre hoor.. Maar mogen deze Phoenix 100 feestjes nog wel doorgaan met de maatregel van maximum 30 personen binnen? Of heeft de Time Out een vrijstelling op deze maatregel en mogen er gewoon 100 mensen in dat hok?


Hier ook wel benieuwd naar :innocent: ze zullen toch iets naar buiten moeten brengen binnenkort, aangezien ieder weekend die 100 feestjes plaatsvinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Gewoon uit intressre hoor.. Maar mogen deze Phoenix 100 feestjes nog wel doorgaan met de maatregel van maximum 30 personen binnen? Of heeft de Time Out een vrijstelling op deze maatregel en mogen er gewoon 100 mensen in dat hok?


(Zoals denk ik bekend is,) kunnen er uitzonderingen gemaakt worden zoals ook bij 013 gedaan is. Phoenix schreef gisteren op facebook:
Phoenix schreef:
Although we have not received the final decision on if we are allowed to keep organising the Phoenix events in its current setting, we are allowed to continue in the same corona proof way until then.

This does however mean that in accordance to the new regulations, we will have to change the opening hours and duration of Phoenix 100 for this weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Entropy meer? :huh:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de middagshift.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2020 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd zin in gvd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten