Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Minus Milita schreef:
Last year they shocked the nation with their fierce genesis.
Thousands embraced the vicious uprise of the militant sound.
In january 2015 they return, discharging the first Minus Militia raid of 2015.

Time Out presents Minus Militia 24-01-15

Only a limited amount of tickets will be sold.
Ticketsale starts the 11th of December 2014, 7 p.m. GMT+1 at http://www.time-out.nl/


Line-up:
Minus Militia
Radical Redemption
Cypsis
Chain Reaction
Digital Punk
Warface
Hard Driver
Act of Rage
Artifact
Mc Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 18:09 
 

Proberen aanwezig te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 18:24 
 
Hardtraxxer

optie :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ziet er goed uit. Maar time out zal zeker dan helemaal bom en bom vol zijn met militanten en met die warmte is het niet te doen dan. Om 10 uur dan denk ik al een dikke rij buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 18:37 
 
Hardtraxx Elite

Dit word zo'n Gunz 4 Hire feestje toen, dat je een uiteindelijk een ticket gekocht hebt maar niet binnen komt vanwege dat het te druk is :')
Zal ook wel tiefje heet zijn daar zoals altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:13 
 

Ik heb via via wel gehoord dat ze iets aan die hitte willen gaan doen, wat geen overbodige luxe is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:19 
 

sandervanbruggen schreef:
Ik heb via via wel gehoord dat ze iets aan die hitte willen gaan doen, wat geen overbodige luxe is.


Ik heb via via gehoord dat ze dat niet willen doen omdat de organisatie wel van een beetje hitte houdt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ff aankijken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
ff aankijken. ^^

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Basxt schreef:
ff aankijken. ^^

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 20:14 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Dit word zo'n Gunz 4 Hire feestje toen, dat je een uiteindelijk een ticket gekocht hebt maar niet binnen komt vanwege dat het te druk is :')
Zal ook wel tiefje heet zijn daar zoals altijd.


Had je een ticket in de VVK gekocht om vervolgens niet binnengelaten te worden?
Er was toen geen VVK toch? Ben bang dat ze veel te veel man gaan binnenlaten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Basxt schreef:
ff aankijken. ^^

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
:cry:


En ik maar denken dat we een nieuwe forumster hadden, valt weer vies tegen dat jij het bent. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia 3x gezien. Na Supremacy denk ik niet dat ze iets vernieuwends gaan brengen. De rest van de line-up is wel prima, maar het wordt bomvol en bloedheet, dus ik sla over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 01:00 
 
Hardtraxx Veteran

Dit doet me trouwens weer denken aan een faal moment op Rauw op je Dak. Daar kwam in een keer iemand voorbij lopen met zo'n vest zoals ze ook in die trailer aanhebben. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 08:31 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Dit doet me trouwens weer denken aan een faal moment op Rauw op je Dak. Daar kwam in een keer iemand voorbij lopen met zo'n vest zoals ze ook in die trailer aanhebben. :lol:


Bij supremacy liepen alleen maar van die als minus militia verklede gasten, kei akelig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn hier nog mensen van HT heen geweest? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het begin van MM ben ik wel meerdere keren zo een gevalletjes tegen gekomen waarvan de meeste op defqon en q-base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Zijn hier nog mensen van HT heen geweest? :p


Yep, ik was er. Het was niet té druk. Set van MM viel tegen, zoals verwacht erg voorspelbaar. Wel een nieuw nummer gehoord. Overige sets lekker. Vond het gezellig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Na het begin van MM ben ik wel meerdere keren zo een gevalletjes tegen gekomen waarvan de meeste op defqon en q-base.


Ik op Tijdmachine :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand verslagje ofso? Ben wel benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Na het begin van MM ben ik wel meerdere keren zo een gevalletjes tegen gekomen waarvan de meeste op defqon en q-base.


Ik zag op facebook allemaal van die te gekke buitenlanders foto's voorbij komen waarbij ze alle dj's gaan taggen die gedraaid hebben.. Daarom was ik wel benieuwd of iemand kon vertellen hoe het was :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten