View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Gewoon gaan! Gezellig de verjaardag van mij en David mee vieren.wrote:Ik zit nog een beetje in financiële twijfel om hierheen te gaan...
Ik moet echt ff kijken hoe ik financieel zit. Zal wel vast een vroege dienst aanvragen op werkwrote:Gewoon gaan! Gezellig de verjaardag van mij en David mee vieren.wrote:Ik zit nog een beetje in financiële twijfel om hierheen te gaan...
Kan jij je al voorstellen dat we hier zaterdags staan man? ik nog niet echtwrote:Geluid klinkt misschien wat crap doordat het opgenomen is met m'n iPhone, maar geluid daar is altijd dik in orde![]()
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Er zullen binnenkort vast wel kaartjes te winnen zijn ;-)wrote:Ik moet echt ff kijken hoe ik financieel zit. Zal wel vast een vroege dienst aanvragen op werkwrote:Gewoon gaan! Gezellig de verjaardag van mij en David mee vieren.wrote:Ik zit nog een beetje in financiële twijfel om hierheen te gaan...
Wat dan?!wrote:Blijkbaar al bijna uitverkocht
Kaartjes gaan inderdaad hard, dus gewoon halen, dan heb je ze maar alvastwrote:Wat dan?!wrote:Blijkbaar al bijna uitverkocht
Dan nog maar ff afwachtenwrote:Kaartjes gaan inderdaad hard
Je kan hier ook kaartjes winnenwrote:Dan nog maar ff afwachtenwrote:Kaartjes gaan inderdaad hard
wrote:Dan nog maar ff afwachtenwrote:Kaartjes gaan inderdaad hard
Ja bij mij ook en op de site, lekker geregeld.wrote:Op mn ticket staat: Kings of the underworld... oke dan
Valt hartstikke meewrote:Afgezien van het feit dat jij bijna overal gratis naar binnen kan, zou je ook wachten als je wist dat voor een supervet feest de kaartverkoop hard gaat??
Ff kijkenwrote:Je kan hier ook kaartjes winnen :
Wie weet als je heel lief bent mag je met mij gratis mee naar binnenwrote: Valt hartstikke meemaar het ligt er echt aan of ik geld heb ja of nee. En op dit moment heb ik echt helemaal geen geld, dus dan kan ik nog zo graag willen maar kan het gewoon niet.. Jammer genoeg.
Ik zal het wel ff doorgevenwrote:Op mn ticket staat: Kings of the underworld... oke dan
OPLOSSINGwrote:Ik doe mn vriendin eerdaags nog eens iets aan... Komt ze er nu mee dat ze waarschijnlijk niet naar dit feestje kan omdat ze de volgende dag werken moet. Word er schijtziek van. Daar gaat weer mn vervoer. En dit is best kut te bereiken met t OV. Andere oplossing maar verzinnen dus. Indien geen succes heb ik 2 kaarten te koop straks.