Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up
Timetable:
Area 1: Dr Peacock B-Day
22.00 - 22.30 Lano
22.30 - 23.30 Marcus Decks & Adrenokrome
23.30 - 00.30 Brutal Jesters & The Mastery
00.30 - 01.30 Bit Reactors & The Braindrillerz
01.30 - 02.00 Radium Live
02.00 - 03.00 Radium vs. Dr. Peacock (Early Frenchcore set)
03.00 - 05.00 Dr. Peacock
05.00 - 06.00 Tripped
Mc No-ID


Area 2 : Uptempo Hardcore
23.00 - 23.45: Mr. Miyagi
23.45 - 00.30: Aggressive & Para Italia
00.30 - 01.15: Wars Industry
01.15 - 02.00: Angernoizer
02.00 - 05.00: F. Noize (3 hour set)
05.00 - 05.30: SRB


Area 3 : Early Frenchcore
23.00 - 00.00 Dawnbreaker & Lethal Injection
00.00 - 01.00 Micropoint
01.00 - 02.00 Sequence & Ominous
02.00 - 03 00 Mutante
03.00 - 05.00 Frantic Freak (2 hour set)


Area 4 : Dr. Peacock & Friends
23.00 - 23.45 Bitch Project
23.45 - 00.30 Chrono
00.30 - 01.15 MorQuador & Mycotoxine
01.15 - 02.00 Mr. Ivex
02.00 - 02.45 Hyrule War & Zyklon
02.45 - 03.30 Sprinky & Digital Violence
03.30 - 04.15 Hozinotik & Bass Facker
04.15 - 05.00 Repix & Amada


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, 1 weekje voor MoH :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up
1: Vive la Frenchcore – Dr. Peacock B-day stage
Dr. Peacock (exclusive 3 hour set)
Dr. Peacock vs. Radium (first battle ever)
Bit Reactors [Aka Otto-Beat & Blastek] vs. The Braindrillerz aka Sebastian e Inktomi (Italian madness)
AdrenoKrome vs. Marcus Decks (exclusive)
Radium LIVE
Tripped (terror ending)
Brutal Jesters vs. The Mastery (French invasion)
Lano
Hosted by: Mc No-ID

2: Uptempo Hardcore – Area 48
SRB
F. NøIzE (exclusive 3 hour set)
WARS Industry
Aggressive vs. Para Italia
Mr. Miyagi
Angernoizer

3: Frenchcore du Passe – Early Frenchcore
Micropoint (early live set)
Sequence & Ominous
Dj Mutante
Official Frantic Freak (2 hour set)
Lethal Injection & Dawnbreaker

4: Dr. Peacock & Friends area
Repix vs. Amada
Chrono
Hyrule War & Zyklon
Mr. Ivex
Hozinotik & Bass Facker
Sprinky & Digital Violence
Bitch Project
MorQuador & Mycotoxine


-------------------------------------------
Deze keer dus 4 zalen in gebruik, prima line-up :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waar is de meeting :P zeg ik met een knipoog, omdat er volgensmij weinig mensen van dit forum zich geroepen voelen hier naartoe te gaan

of zijn die er wel? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
waar is de meeting :P zeg ik met een knipoog, omdat er volgensmij weinig mensen van dit forum zich geroepen voelen hier naartoe te gaan

of zijn die er wel? :yay:


Ikzelf zal niet aanwezig zijn. Misschien een paar van dit forum alleen niet veel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Frenchkicks schreef:
waar is de meeting :P zeg ik met een knipoog, omdat er volgensmij weinig mensen van dit forum zich geroepen voelen hier naartoe te gaan

of zijn die er wel? :yay:


Ikzelf zal niet aanwezig zijn. Misschien een paar van dit forum alleen niet veel denk ik.


aan de line-up zal het toch niet liggen, lijkt mij :love:

maar ieder z'n ding natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
MDesiqn schreef:
Frenchkicks schreef:
waar is de meeting :P zeg ik met een knipoog, omdat er volgensmij weinig mensen van dit forum zich geroepen voelen hier naartoe te gaan

of zijn die er wel? :yay:


Ikzelf zal niet aanwezig zijn. Misschien een paar van dit forum alleen niet veel denk ik.


aan de line-up zal het toch niet liggen, lijkt mij :love:

maar ieder z'n ding natuurlijk


Precies, ieder zijn ding. :D
Wens je veel plezier, ikzelf ken alleen Dr. Peacock maar de rest zegt me niks. Maarja, ik zit ook alleen in de hardstyle. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 22:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
MDesiqn schreef:
Frenchkicks schreef:
waar is de meeting :P zeg ik met een knipoog, omdat er volgensmij weinig mensen van dit forum zich geroepen voelen hier naartoe te gaan

of zijn die er wel? :yay:


Ikzelf zal niet aanwezig zijn. Misschien een paar van dit forum alleen niet veel denk ik.


aan de line-up zal het toch niet liggen, lijkt mij :love:

maar ieder z'n ding natuurlijk


Blijkbaar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Blijkbaar wel.


scherp, had jou hier wel verwacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 00:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zal hier ook aanwezig zijn, in de jezus bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 01:12 
 
Hardtraxxer

aanwezig bedankt IMìn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zal hier ook aanwezig zijn, in de jezus bus.

:lol:

Trailer met een (klein) stukje van het nieuwe anthem

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaan jullie in pak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gaan jullie in pak?


Nee ik wil er ook nog levend uitkomen :P

Maar zonder grappen het aantal mensen die zich afgelopen BKJN vs Partyraiser aan de 'dresscode' hadden gehouden was best hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Vind in pak op kantoor al warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
:lol: Vind in pak op kantoor al warm.


Ja en daar bovenop komt nog eens dat de north sea venue nou niet bepaald benkend staat om z'n verkoelende zalen :P

Donkey02 schreef:
aanwezig bedankt IMìn


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
TiMOTHYb schreef:
:lol: Vind in pak op kantoor al warm.


Ja en daar bovenop komt nog eens dat de north sea venue nou niet bepaald benkend staat om z'n verkoelende zalen :P

Daarom lopen ze met Crazyland e.d. altijd met zo min mogelijk kleding aan! Die staat overigens ook nog op mijn to-do-list, lijkt me een prachtige nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crazyland? Ja wil ik ook wel heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we dan met zijn allen gaan, kei gezellig. Moeten we alleen wel vrouwen vinden die mee gaan, anders komen we er niet in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Laten we dan met zijn allen gaan, kei gezellig. Moeten we alleen wel vrouwen vinden die mee gaan, anders komen we er niet in xd


hebben wij even geluk dat de man:vrouw ratio op deze site 1:1 is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ANTHEM :worship: :yay: :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable update in de OP
Ik zal voornamelijk tussen area 1 en 2 pendelen, met enkele uitstapjes naar Chrono, Hyrule War & Zyklon en Repix in area 4

Latest info:
Travel & Parking
Het 'Hemkade terrein' en North Sea Venue zijn uitstekend te bereiken met de auto en het openbaar vervoer. Kom je met de auto volg dan eerst duidelijk de borden en hierna de aanwijzingen van de parkeerwachters op, om zodoende zo dicht mogelijk bij de locatie te kunnen parkeren. Voor route en informatie check je even Google maps met als bestemming: Symon Spiersweg in Zaandam.

Minimum Age
De minimumleeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt om op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Vive la Frenchcore show
Deze woensdagavond is er een VLF-special op Hardcore Radio. Tune in op www.hardcoreradio.nl

Camera's
Iedereen mag zijn fototoestel, spiegelreflexcamera of videocamera mee naar binnen nemen. Maak vooral veel mooie foto's en filmpjes en vergeet ze niet met ons te delen via social media! Professionele videoapparatuur is niet toegestaan zonder persaccreditatie.

Lockers
Er zullen in North Sea Venue voldoende lockers aanwezig zijn. Je vindt ze na binnenkomst aan de linker kant van de foyer.

Cash & Pinnen
Naast contante betalingen kun je deze nacht ook per pin consumptiemunten en toegangskaarten aanschaffen.

Rookbeleid
Roken is alleen in de aangegeven rookruimtes mogelijk.

Tickets
zijn nog verkrijgbaar via www.bkjn.nl en kosten slechts € 17,50 (ex fee)
Daarnaast zal er een beperkte deurverkoop zijn om de zwarthandel tegen te gaan.

Koop je ticket altijd bij een officieel verkooppunt om teleurstelling te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest! Voor mij is toch altijd het feest van het jaar. Het geluid was super en de sfeer ook. Iedereen ging goed los en geen opstootjes gezien. Wel jammer dat de stage achter de main, waar vorige keer de uptempo lag, nu een rokershok was. Ook was de bewaking weer héél erg aanwezig, zoals altijd in de north sea venue, maar dit keer nog erger. Random mensen werden gewoon soms aangesproken om even met meneer mee te lopen en hun zakken te legen :thumbdown: maar al met al heb ik onwijs genoten met als helden van de avond F.Noize, SRB, Radium, Tripped en natuurlijk Dr. Peacock zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meen je die nou? Willekeurig mensen meenemen voor controle? :L
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Meen je die nou? Willekeurig mensen meenemen voor controle? :L


Jup... sommige mensen die uit de wc liepen werden aangesproken, maar zelfs ook een enkele uit de zaal getrokken zien worden. Misschien dat die openbaar iets tot zich nam, maar bij de wc's en daarvoor ging het volkomen random
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten