Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


Line-Up:


22:00-23:00 Delt-A
23:00-00:00 Seneeq vs Maximize
00:00-01:00 Deamer vs Pico
01:00-02:00 Sub Sonik
02:00-03:00 Delete
03:00-04:00 Jason Payne
Hosted by MC Creature

GRATIS ENTREE / MAXIMAAL 150 BEZOEKERS / VOL=VOL / 16+

➤ SOCIAL MEDIA
Blijf op de hoogte van alle updates over OUTPUT: The Raw Society. Like de pagina van Output, zet jezelf op aanwezig bij het Facebook evenement via https://www.facebook.com/events/373026962847053/ en volg ons op Twitter via http://www.twitter.com/Output_Raw

➤ MINIMUM AGE
De minimum leeftijd is 16+. Legitimatie is verplicht, zonder legitimatie geen toegang.

07-11-2014
22:00-04:00
Dynamo Eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Natuurlijk er bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:54 
 
Hardtraxx Elite

Leuke line-up voor letterlijk geen geld :P
En ook nog is in de buurt, alleen wel vervelende tijden word weer een dure taxi dan.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 00:37 
 
Hardtraxxer

Kan fijn vanuit school er even heen lopen ;) leuk meegenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk net zo'n sfeer als bij BPM Exclusive, toen Warface en Chain Reaction op de line up stonden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 10:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede optie! :) Alleen wel lastig dat het misschien vol kan zijn als je om 12 uur oid komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Goede optie! :) Alleen wel lastig dat het misschien vol kan zijn als je om 12 uur oid komt.


Op tijd er bij zijn dus ;) Heb er zin in om met Max die kelder weer op z'n kop te zetten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Probeer er bij te zijn...

Namen zoals Delt-A, Seneeq en Maximize zie je tegenwoordig niet snel meer in de line-ups.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Probeer er bij te zijn...

Namen zoals Delt-A, Seneeq en Maximize zie je tegenwoordig niet snel meer in de line-ups.. :thumbup:

Niks proberen, gewoon komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekkigheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En gas er op! Op tijd aanwezig zijn om binnen te komen :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig. Einde vd tentamens vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in, wordt weer flink pompen met die subwoofer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar je set Jos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens deze avond wordt trouwens ook alles over de nieuwe editie in januari bekend gemaakt. We hebben ook nieuw geluid in de kelder, een goeie upgrade dus reken maar dat dat inderdaad goed hard pompen wordt! :yay:

Nogmaals de waarschuwing om er op tijd bij te zijn, 22:00 uur gaan de deuren open en het kan wel eens snel vol zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 08:52 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand de timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Weet iemand de timetable?

Staat nog niet online, zal vandaag of morgen wel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:07 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
phoenix schreef:
Weet iemand de timetable?

Staat nog niet online, zal vandaag of morgen wel komen.

Thnx! Kan helaas maar tot 300 aanwezig zijn. Hoop toch delete, Jason Payne en Delt-a mee te kunnen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Aanwezig. Einde vd proefwerkweek vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa, zometeen komt er nog een meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable komt rond 13:00 uur online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00 - Delt-A
23:00 - 00:00 - Maximize & Seneeq
00:00 - 01:00 - Deamer & Pico
01:00 - 02:00 - Sub Sonik
02:00 - 03:00 - Delete
03:00 - 04:00 - Jason Payne
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Ben van plan om een aantal leuke, harde classics te draaien. En deze keer ook wat eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zin in!

Ik ook maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:02 
 
Hardtraxxer

Meteen om 22:00 met m'n vriendin aanwezig! Vorige keer in de dyname toen met BPM Exclusive 200000% vermaakt :love: Tot vrijdag!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten