Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zin in! Ben van plan om een aantal leuke, harde classics te draaien.


Bij ons komt er ook wel wat oud spul voorbij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet aanwezig vanwege achterlijke security mensen daar. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:52 
 

Roan schreef:
Niet aanwezig vanwege achterlijke security mensen daar. :/

Hoezo? Die snap ik niet helemaal

150 mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Hoezo? Die snap ik niet helemaal

150 mensen :lol:


Cruelty schreef:
???

Zin in!


Heel gezeik gehad op de vorige XS editie. (met Chain Reaction en Warface)
Om het even kort samen te vatten: Een maat van ons was na gekomen maar werd aan de deur geweigerd omdat hij teveel drugs op zou hebben terwijl hij broodnuchter was. xD Ik had het idee dat het eerder door zijn licht getinte huidskleur kwam. Vervolgens geprobeerd een discussie te voeren maar daar hadden ze niet zon zin in dus werd mij (en mijn vriendin) ook de deur gewezen. Volgende dag klachtbrief gestuurd, die een paar weekjes terug pas serieus is opgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is toch gewoon blank man xd.

Ben benieuwd hoe de HT-ers gaan draaien tot morgen allemaal. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik lig morgenmiddag v.a. 12.00 voor de deur, moet hier bij zijn :yay: :yay:

Gekkugheid!.... nee, ben er wss rond 21.30 maar niet tot einde... even klein feestje tussendoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
sandervanbruggen schreef:
Hoezo? Die snap ik niet helemaal

150 mensen :lol:


Cruelty schreef:
???

Zin in!


Heel gezeik gehad op de vorige XS editie. (met Chain Reaction en Warface)
Om het even kort samen te vatten: Een maat van ons was na gekomen maar werd aan de deur geweigerd omdat hij teveel drugs op zou hebben terwijl hij broodnuchter was. xD Ik had het idee dat het eerder door zijn licht getinte huidskleur kwam. Vervolgens geprobeerd een discussie te voeren maar daar hadden ze niet zon zin in dus werd mij (en mijn vriendin) ook de deur gewezen. Volgende dag klachtbrief gestuurd, die een paar weekjes terug pas serieus is opgepakt.

Sneu om dit te horen man, zal 't even aan de voorzitter laten lezen vanavond. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Sneu om dit te horen man, zal 't even aan de voorzitter laten lezen vanavond. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt.


Heb al contact gehad met Robert, maar toch bedankt. En het was idd BPM Exclusive, my bad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
stefan_helmond schreef:
Sneu om dit te horen man, zal 't even aan de voorzitter laten lezen vanavond. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt.


Heb al contact gehad met Robert, maar toch bedankt. En het was idd BPM Exclusive, my bad.

Oke top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staan nu 120 mensen op aanwezig bij het Facebook event. En ik ken zo al 5 mensen die wel gaan maar niet op Facebook op aanwezig staan. Op tijd aanwezig zijn dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister om 22;00 met een maat het in onze kop gekregen hier toch heen te gaan, en het was nog vermakelijk leuk ook ^^ , Waren volgens mij de laatste die binnen konden

Volgens mij waren hier niet zoveel Hardtraxxers aanwezig? Alleen onze stefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sluit me bij Cruel aan :D. Was trouwens chill om stefan te ontmoeten en nogmaals bedankt voor da drinken he :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag gedaan maat! Volgens mij heb jij je naam verkeerd ingetypt, want hij ken 'm niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had geen fb he, stuur je wel ff pb'tje met mn naam, maar daar hedde dan niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oooh hahah vandaar dat ik je niet kon vinden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super avond gehad! Draaien ging lekker en ging aardig los. Tracklist komt later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Volgens mij waren hier niet zoveel Hardtraxxers aanwezig? Alleen onze stefan


Waren er best wel meer.. maar niet iedereen is zo actief hier.

Prima sfeertje voor liefhebbers... lekker kleinschalig met prima geluid! Wel erg warm (en ok een paar die ernstige VDK waren, jezus :lol: *kuch meisje vooraan* )

Delt-A draaide HEERLIJK, 2 nieuwe tracks die erg goed deden Jos.. Hulde!
Seneeq en Maximize (hulde voor de seven mashup!)
Pico en Deamer waren inderdaad wat minder
Sub Sonik was goed
Delete was (L)
Jason Payne niet meegekregen aangezien ik toen al op de fiets ri. huis zat..


10 Januari wordt ook porno, lekkere line-up voor dat geld zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx :)

Het was echt geweldig, eerste 4 tracks waren er nog niet zoveel mensen, binnenkomen duurde schijnbaar lang, maar daarna stroomde het heel snel vol.
Ging ook meteen goed los het eerste uur, en erg veel positieve reacties gehad ^^
Van de sets die er op volgden ook erg genoten, geslaagde avond dus.

Tracklist:

01. Dutch Master - We Go Party
02. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Activator Remix)
03. Showtek Ft. MC DV8 - Born 4 Thiz
04. The Hose - The Pressure (Original Mix)
05. Noisecontrollers - Aliens
06. The Machine - Butterfly
07. Headhunterz - Subsonic
08. B-Front & Frontliner - Become the Sky
09. Beat Providers - Firebird
10. Headhunterz - Fear Of Darkness (Intro Cut)
11. Crypsis & Sasha F - Get Hit
12. 2-Sidez - Fuck It (Break Cut)
13. Jack Overdose - Octavius Augustus
14. Crypsis & Luna vs Chain Reaction - Torture The Lellebel (Delt-A Mash-Up)
15. Delt-A - Sentenced
16. Titan Ft. B-Front - Haunted
17. High Voltage & Maluá Ft. Sharine - Back and Forth (Dead Stars Mash-Up)
18. Delt-A - Epic Sax Mash-Up (Warrior Mix)
19. Titan & MC Chief - Clap You
20. D-Block &S-Te-Fan vs Thera - Twisted Mind Stash (Delt-A Mash-Up)
21. Delt-A - Cosmic Noise
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:59 
 
Hardtraxxer

Toffe avond gehad!
Tracklist voor de geïnteresseerden

Sub Sonik - Chronic Freakz
Jack Overdose - Octavius Augustus ( Zany Remix)
D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz ( E-Force & DJ Luna RMX)
Sub Sonik - Look At Me Now
Dj Adaro & E-Force - Open The Gates
Requiem - Survivors
Frequencerz & Hard Driver - Pitch Black
Outbreak & Digital Punk - Prison of Commercializm
Sub Sonik - Go Fuck Yourself
Frequencer - Burning ( Phuture Noize RMX)
The Machine & The Geminizers - Godcore
Fanteria ft Mc I See - Defend The Raw
Regain - Push It To The Limit
Warface & Luna - The Revival
Adaro & Digital punk - Natural Born Killers (The Machine RMX)
Warface - Catalyst
Sub Sonik - To Hell
Dione - Pain Till I Die (Sub Sonik RMX).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij stonden 10.00 voor de deur en pas 10.30 binnen inderdaad, daardoor helaas heel wat mooie platen gemist zie ik nu (kwamen bij Get Hit binnen volgens mij) :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik vraag me ook af wat voor debiel het bedenkt om 2 mensen door te laten iedere 5 minuten Afbeelding.


Had volgens mij met fouilleren te maken.. en volgens mij kon ie maar tot 75 tellen, dan is het makkelijker om steeds 2 binnen te laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was d'r zo bijzonder aan het fouilleren dan? Mocht gewoon geld in m'n zakken houden en t doosje van m'n oortjes ook (waar die ook niet inkeek ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Wat was d'r zo bijzonder aan het fouilleren dan? Mocht gewoon geld in m'n zakken houden en t doosje van m'n oortjes ook (waar die ook niet inkeek ofzo).


Bij mij werd portemonnee wel gecontroleerd en zakje met oortjes ook... ze proberen toch zoveel mogelijk er tussen uit te houden qua drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stefan, die foto van ons is trouwens wel erg man.. Sjongejonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik vraag me ook af wat voor debiel het bedenkt om 2 mensen door te laten iedere 5 minuten Afbeelding.

Was denk ik voor de doorstroom, was maar een smal stj\uk richting de ingang.

JEFSKI schreef:
Stefan, die foto van ons is trouwens wel erg man.. Sjongejonge

Hahaha valt wel mee toch?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten