Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Genres:
Early Hardstyle, Hardstyle, Raw Hardstyle

Prijs:
Gratis! Max 150 bezoekers, vol = vol!

Minimumleeftijd:

16

Line up:
T.B.A.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nicee, zien vanzelf wel of we aanwezig zijn, maar gratis +1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:39 
 
Hardtraxxer

Nog even een twijfelgeval. Vorige keren waren zeer gezellig. Alleen dag erna Remember.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Als het uitkomt met de uni, zeker aanwezig, slecht 10 minuutjes fietsen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zag dat Thera aanwezig was hier... :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 3 april 2015 presenteren Inner Vision en Yu'R - Events de volgende exclusieve editie van OUTPUT XS! De regels zijn simpel: Maximaal 150 bezoekers, gratis entree en vol is vol!

Check nu de line-up voor deze editie:

Dj Thera
Prefix & Density
Crossfight
D-Stroy
Croniq
Tympanic
MC Sinnergy
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:29 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk wel weer aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook :)
Ben wel benieuwd wat die DJ's ongeveer draaien, iemand die hier wat mixjes van ze neer wil zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:41 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Ik ook :)
Ben wel benieuwd wat die DJ's ongeveer draaien, iemand die hier wat mixjes van ze neer wil zetten?

Ook benieuwd naar ja. jammer dat jij niet draait, was vorige keer wel genieten met die oude kneiters. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet aanwezig.... zit in april met iets teveel feestjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Wordt weer een mooi weekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Zin in! Wordt weer een mooi weekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:32 
 
Hardtraxxer

Vanaf 10 uur meteen aanwezig :D Hier weer even een feestje bouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Iemand die weet vanaf hoelaat het vol was vorige keer? Moet eerst nog een wedstrijd spelen tot 2200 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnen een uur volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TIMETABLE
22:00-23:00 Tympanic
23:00-00:00 Croniq
00:00-01:00 Crossfight
01:00-02:00 D-Stroy
02:00-03:00 Prefix & Density
03:00-04:00 Dj Thera
MC Sinnergy
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :yay: Als je komt, hou er rekening mee dat het bij de eerste editie na 40 minuten al vol was! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Heb er zin in! :yay:

Als je mij wilt herkennen, ben wss de kleinste in de zaal met Crew shirtje aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Change of plans, ga toch maar wel.. :x

Tot vnv! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk, geluid stond weer lekker hard :)
Thera mixte erg lekker, en ook een paar vette oude platen gedraaid :thumbsup:
O.a. The Dizzorder ft. R-Tillary - Vampires Dream, als een van de laatste tracks. Klinkt thuis altijd een beetje leeg, maar hier live klonk ie echt dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed geluid, goede setjes (Thera en Croniq). Jammer van de VDK'tjes :lol: :lol:
En jammer vna begin met 1 muntautomaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
O.a. The Dizzorder ft. R-Tillary - Vampires Dream, als een van de laatste tracks.


Jaloers! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:30 
 
Hardtraxxer

Die sets van Prefix & Density en Thera. Heel erg genoten! Iemand die weet hoe de 1e track heet die Thera draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 21:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

maxje schreef:
Die sets van Prefix & Density en Thera. Heel erg genoten! Iemand die weet hoe de 1e track heet die Thera draaide?

Dj Thera ft Yuna-x - Strong :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten