Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:01 
 

Ik kom ook kijken :P

Draidy zal mij ook dankbaar geweest zijn dat hij na deetox mocht afsluiten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet vet :) Ik zal openen met trage Industrial en met het verloop van mijn set het tempo wat opvoeren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:51 
 

:drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan best veel HT'ers heen toch? Nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:10 
 

Ja heel veel. beter even een meetingstopah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 uur links bij de bar, in zaal 1? De bar zit naast het podium, is niet zo groot daar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:30 
 

Ja is prima, dan ben ik al goed op dreef.
heb nog voor 25 euro aan munten. vorige keer in Dynamo voor 50 euro aan munten gehaald :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ja is prima, dan ben ik al goed op dreef.
heb nog voor 25 euro aan munten. vorige keer in Dynamo voor 50 euro aan munten gehaald :$

Ik nog 17, de vorige keer was ik eruit gezet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:45 
 

stefan_helmond schreef:
En-er-gy schreef:
Ja is prima, dan ben ik al goed op dreef.
heb nog voor 25 euro aan munten. vorige keer in Dynamo voor 50 euro aan munten gehaald :$

Ik nog 17, de vorige keer was ik eruit gezet :$

whut? :huh:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had iets bij wat verboden was, dus ik ga voortaan maar aan het bier daar hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:56 
 

:lol:

wat een droll ben je ook :P

stond duidleijk aan de deur xd

Achja, je hebt mn avond goed gemaakt. je krijgt een bier van me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
:lol:

wat een droll ben je ook :P

stond duidleijk aan de deur xd

Achja, je hebt mn avond goed gemaakt. je krijgt een bier van me :P

Ja op elk feest staat er zero tolerance :whistle:
En bedankt voor het biertje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 06:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Vet vet :) Ik zal openen met trage Industrial en met het verloop van mijn set het tempo wat opvoeren :)

Lekker! Ff kijken of mijn vriendin en een vriend daar ook zin in hebben... ik in ieder geval wel! Lijkt me leuk, Steven :D Ff meeten vantevoren dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht tot 1 uur bij de bar dan maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Draidy schreef:
Vet vet :) Ik zal openen met trage Industrial en met het verloop van mijn set het tempo wat opvoeren :)

Lekker! Ff kijken of mijn vriendin en een vriend daar ook zin in hebben... ik in ieder geval wel! Lijkt me leuk, Steven :D Ff meeten vantevoren dan ;)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je begint met industrial, en daarna gaat het omhoog zeg je? Bedoel je dan hardere industrial of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja qua tempo. dus wat crossbreed etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aight, heb me er nog nooit zo echt in verdiept....hoor het morgen wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin je dan met trage industrial als Wandering Mind? Of als Therapy? Of vind je The Infinite al trage industrial? (of het beste van allemaal: draai ze allerdrie :$ )

Of beter: van die lompe shit van het album van Embrionyc :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan zeker een hardtraxx meeting foto maken!!!!111
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, The Bash zonder kleerscheuren overleefd, nu op naar vanavond....zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 20:02 
 

Vanavond door naar Eindhoven :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon allemaal links voor bij het hek gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 20:16 
 

:thumbsup: :beer: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten