Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de Flyer ! :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei oei oei, dikke line-up heur :) Toch maar even op de optie-lijst zetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets zijn nu te koop! http://www.dynamo-eindhoven.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Check de promomix van Prefix & Density!


Tracklist:
1. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
2. Blackburn - Stay Alert
3. Prefix & Density - Surprise
4. Alphaverb - E (Epic Bass)
5. Dj Thera - The Breaking Point
6. Zany - Inflator
7. The Machine & Ryfle - Trashin
8. Phuture Noize - Behold The Future
9. The R3belz - Reactivating The Bionicle
10. Prefix & Density - Locked Up
11. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy(Therapy Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oei oei oei, dikke line-up heur :) Toch maar even op de optie-lijst zetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Are you ready for a brand new Output promomix? The 2nd one will be online soon and is mixed by Tartaros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kans maken op gratis kaarten voor OUTPUT: The Raw Society?
Check: https://partyflock.nl/party/235538:Output.html

Good luck! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:44 
 

Aanwezig! Heel benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:13 
 

Een ticket voor 15 euro in combinatie met The Bash is natuurlijk een lachertje. Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Een ticket voor 15 euro in combinatie met The Bash is natuurlijk een lachertje. Aanwezig.


Het moet natuurlijk wel leuk blijven hè xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:15 
 

Stuntpiloot schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Een ticket voor 15 euro in combinatie met The Bash is natuurlijk een lachertje. Aanwezig.


Het moet natuurlijk wel leuk blijven hè xd
Ik bedoel ook dat ik het belachelijk goedkoop vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik bedoel ook dat ik het belachelijk goedkoop vind :D

Hij begreep je denk ik wel hoor... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:24 
 

Oh ja ik was weer eens niet helemaal wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Oh ja ik was weer eens niet helemaal wakker.


Idd....lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Looking for free tickets? Check https://www.facebook.com/solutiotheis. Hurry up! You can compete untill sunday (3rd of march).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pssssst...Want to win free tickets? Check Facebook of Tartaros! He is performing at OUTPUT: The Raw Society and give away tickets! WIN WIN WIN https://www.facebook.com/Tartarosmusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

It is trailer time! Check out the promo trailer of OUTPUT: The Raw Society!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oei oei oei, dikke line-up heur :) Toch maar even op de optie-lijst zetten :thumbup:

Als ik voor je kaartje zorg, wordt het dan een zekerheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette trailer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hell Yeah! Thats three in a row: The 3rd OUTPUT promomix is ready for you and especially mixed by The Z.


ENJOY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:03 
 

hdhessel schreef:
Heb er zin in :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Stuntpiloot schreef:
Pssssst...Want to win free tickets? Check Facebook of Tartaros! He is performing at OUTPUT: The Raw Society and give away tickets! WIN WIN WIN https://www.facebook.com/Tartarosmusic


thanks heb ze gewonnen :thumbsup: !
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten