Was weer een vet feest

En-er-gy en stefan_helmond ontmoet.
Prefix & Density waren me heel goed bevallen, erg vette set, Contact, Upgrade The Noize, Annihilating, Soundwaves, en nog veel meer van dat soort spul
Welke track van hun was dat nou met van die droge tekst? Volgens mij werd er 'asjemenou' in gezegd oid, die klonk ook wel leuk.
De andere sets waren uiteraard ook heel dik, we kwamen binnen bij The Z. die onder anderen Greenhouse, Metal Licker, Back Again, Ctrl.Alt.Delete draaide. De nieuwe Tartaros tracks klonken erg vet.
Solutio & The I's vond ik minder, omdat ze Chemical en Remember Me teasden, maar die vervolgens niet draaiden, misschien dat ze die later in de set alsnog hebben gedraaid, maar ondertussen ging wij naar Brilliant Ft. Maximize, die Everything Changes, Shiverz en Be Amazed draaiden

.
Chain Reaction was wel leuk, wel een beetje veel MiM. De eerste 4 tracks van The Geminizers meegepakt, toen even 20 minuten naar Draidy gegaan, de muziek beviel me wel, had alleen niet zoveel energie meer om nog volle gas los te gaan. Daarna weer terug naar The Geminizers, die Different Kind Of Therapy draaiden, gevolgd door 20 minuten Hardcore, en op het eind nog een Hardcore track van 230 BPM ofzo, was wel genieten.
Na afloop van het feest kwam er wel een enorme anti-climax, want m'n fiets was gejat, kutzooi, kut stratumseind.
Maarja dat heeft natuurlijk niks met het feest te maken, dat wel erg leuk was. Tot de volgende keer
