Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 23:20 
 

in de welbekende theracords trui te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:40 
 

Wat een top avond! Vond alle setjes heel erg lekker. Het was lekker rustig, dus heb me eigen flink kunnen uitleven! Voor deze prijs en zo'n line up ben ik er de volgende keer zeker weer bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig feestje ja. Had een pposje niet zo veel MiM live gehoord, dus het setje van CR beviel goed. P&D zoals verwacht weer heerlijk geknald, en lekker afgesloten bij Draidy.

Nou ik het er toch over heb: Steven, ontzettende held die je er bent! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je mijn verzoekje ook gelijk als eerstvolgende plaat zou draaien :lol: Verder sowieso pluspunten voor je setje, lekker beginnen met Embrionyc spul en Godspeed, goed opgebouwd. Jammer dat het zaaltje zo leeg was, mensen konden er niet echt veel mee volgens mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:44 
 

Gister bij Chain Reaction, was dat de nieuwe anthem van megabase? of wat is daar de bedoeling van?

Jammer dat er zo weinig mensen overbleven bij Draidy....
Hij draaide wel de sterren van de hemel! :P
Respect dat je altijd nog met Vinyl werkt!

Dat geluid bij Chain Reaction onder, was nergens te overtreffen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk het wel ja, 'This is the megabase sound' (ofzo) lijkt me een anthem... Geluid was erg dik idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een vet feest :D En-er-gy en stefan_helmond ontmoet.

Prefix & Density waren me heel goed bevallen, erg vette set, Contact, Upgrade The Noize, Annihilating, Soundwaves, en nog veel meer van dat soort spul ^^

Welke track van hun was dat nou met van die droge tekst? Volgens mij werd er 'asjemenou' in gezegd oid, die klonk ook wel leuk.

De andere sets waren uiteraard ook heel dik, we kwamen binnen bij The Z. die onder anderen Greenhouse, Metal Licker, Back Again, Ctrl.Alt.Delete draaide. De nieuwe Tartaros tracks klonken erg vet.
Solutio & The I's vond ik minder, omdat ze Chemical en Remember Me teasden, maar die vervolgens niet draaiden, misschien dat ze die later in de set alsnog hebben gedraaid, maar ondertussen ging wij naar Brilliant Ft. Maximize, die Everything Changes, Shiverz en Be Amazed draaiden :worship: .

Chain Reaction was wel leuk, wel een beetje veel MiM. De eerste 4 tracks van The Geminizers meegepakt, toen even 20 minuten naar Draidy gegaan, de muziek beviel me wel, had alleen niet zoveel energie meer om nog volle gas los te gaan. Daarna weer terug naar The Geminizers, die Different Kind Of Therapy draaiden, gevolgd door 20 minuten Hardcore, en op het eind nog een Hardcore track van 230 BPM ofzo, was wel genieten.


Na afloop van het feest kwam er wel een enorme anti-climax, want m'n fiets was gejat, kutzooi, kut stratumseind.

Maarja dat heeft natuurlijk niks met het feest te maken, dat wel erg leuk was. Tot de volgende keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, Solutio &­ The I's hadden een lekkere set.­ De knaller van de avond was sowieso Chain Reaction, gvd lekkere set.­ Komt hier trouwens een aftermovie van? Zag dat ik keu vaak gefilmd werd.­ Hele avond met Mick (nerrazzu ofzo iets haha) gestaan. Verder Delt-a, En-er-gy en The Skribbler ontmoet. HdHessel nog gezien, maar waar was Nando?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:52 
 

Was inderdaad een goed feestje. Prima vermaakt met stefan_helmond. Sets waren eigenlijk allemaal wel goed. Vind de stijl van Solutio & The I's en Chain Reaction/MiM heel vet dus dat waren voor mij topsets. Prefix & Density draaiden ook een paar goede tracks. Draidy draaide ook lekkere muziek, respect daarvoor. Laatste 20 minuten afgesloten bij The Geminizers die nog wat lekkere mainstream hardcore draaiden. Nog wat hardtraxx mensen gezien maar volgens mij hadden ze niet door dat ik Nerazzurro ben. Had nog speciaal een Inter shirtje aan gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:14 
 

Bier had wel gesmaakt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Was inderdaad een goed feestje. Prima vermaakt met stefan_helmond. Sets waren eigenlijk allemaal wel goed. Vind de stijl van Solutio & The I's en Chain Reaction/MiM heel vet dus dat waren voor mij topsets. Prefix & Density draaiden ook een paar goede tracks. Draidy draaide ook lekkere muziek, respect daarvoor. Laatste 20 minuten afgesloten bij The Geminizers die nog wat lekkere mainstream hardcore draaiden. Nog wat hardtraxx mensen gezien maar volgens mij hadden ze niet door dat ik Nerazzurro ben. Had nog speciaal een Inter shirtje aan gedaan xd

ow fuck haha had t moeten weten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:19 
 

Wildstylerz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Was inderdaad een goed feestje. Prima vermaakt met stefan_helmond. Sets waren eigenlijk allemaal wel goed. Vind de stijl van Solutio & The I's en Chain Reaction/MiM heel vet dus dat waren voor mij topsets. Prefix & Density draaiden ook een paar goede tracks. Draidy draaide ook lekkere muziek, respect daarvoor. Laatste 20 minuten afgesloten bij The Geminizers die nog wat lekkere mainstream hardcore draaiden. Nog wat hardtraxx mensen gezien maar volgens mij hadden ze niet door dat ik Nerazzurro ben. Had nog speciaal een Inter shirtje aan gedaan xd

ow fuck haha had t moeten weten >.<

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:22 
 

En-er-gy schreef:
Bier had wel gesmaakt? :P

Ja smaakt altijd goed als je het cadeau krijgt, bedankt nog :thumbsup: Ik had eerder verwacht dat ik bier over mijn hoofd zou krijgen gisteren, viel me mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:31 
 

:lol:

Waarom?

Ik ben geen sadist.

Ik ben hier wel een zeepsadist maar in realiteit ben ik maar een gewoon mens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:47 
 

Haha, nee ik bedoelde niet speciaal door jou maar ik hield er rekening mee omdat er wel wat ht'ers waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:49 
 

ow haha :P

Ja maar zo erg als iedereen doet zijn ze niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Julian, jij bent wel goed los gegaan ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 20:27 
 

Ik heb genoten, tijdens loudness wil echt mn armen en mn benen laten zwaaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prefix - Sloopvergunning (phuture Noize Remix) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah was dat die ene track waarvan ik aan jou vroeg welke het was?
Had het niet helemaal verstaan, en iemand anders kwam het daarna aan mij vragen xd

Jammer dat er geen preview van te vinden is. (of is die er wel?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer mooi! Lekker setje gedraaid met Brilliant en gruwelijk hard afgesloten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:29 
 
Artiest

hdhessel schreef:
Prefix - Sloopvergunning (phuture Noize Remix) :love:


Maak daar maar Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool) van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
hdhessel schreef:
Prefix - Sloopvergunning (phuture Noize Remix) :love:


Maak daar maar Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool) van :P

Hij was in ieder geval machtig mooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je mijn verzoekje ook gelijk als eerstvolgende plaat zou draaien :lol:

Jouw gezicht toen.. Prachtig :lol:

Verder iedereen bedankt die er bij mijn set nog stond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat tracks die Brilliant en ik gedraaid hebben in random volgorde

Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
B-Front & Frontliner - Auditory Nerve
Donkey Rollers - Total Domination
Crypsis - Cryptology
Digital Punk - Dark Symphony
B-Front & Adaro - Worth Fighting For
D-Block & S-Te-Fan ft High Voltage - Shiverz
High Voltage & B-Front - Everything Changes
Zany - Psychedelic Trip
The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Donkey Rollers - Not Afraid
Endymion - Make Some Noise
Amnesys - The Purest
Chain Reaction - The Record Breaking
Ophidian - Butterfly VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 18:36 
 

Draidy schreef:
The Skribbler schreef:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je mijn verzoekje ook gelijk als eerstvolgende plaat zou draaien :lol:

Jouw gezicht toen.. Prachtig :lol:

Verder iedereen bedankt die er bij mijn set nog stond :D



Graag gedaan! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten