Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pino_GPF4life schreef:
Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.

Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..

Kan niet meer wachten!... FUCK ! !


Nee, Stijn :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pino_GPF4life schreef:
Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.

Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..

Kan niet meer wachten!... FUCK ! !

Ik heb je gereport voor uitlokken van reacties.

Maar om in te gaan op je vraag... Parkeer jij maar op de gehandicapte parking. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Pino_GPF4life schreef:
Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.

Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..

Kan niet meer wachten!... FUCK ! !

Mijn meis neemt die CD mee. Weet Mongoose alleen nog niet. ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Waarschijnlijk zal iedereen wel om 14:00 uur naar binnen gaan vanwege Activator, maar kunnen we die meeting niet gewoon doortrekken tot half de avond ofzo? Dat is over het algemeen wel gezellig. :lol:

Dit was eigenlijk wel een serieuze vraag. Ramon en ik rijden met een aantal anderen mee en weet niet of zij er om 1 uur willen zijn. 2 uur zou bijvoorbeeld wel lukken maar dan smeert waarschijnlijk iedereen hem al naar binnen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Waarschijnlijk zal iedereen wel om 14:00 uur naar binnen gaan vanwege Activator, maar kunnen we die meeting niet gewoon doortrekken tot half de avond ofzo? Dat is over het algemeen wel gezellig. :lol:

Dit was eigenlijk wel een serieuze vraag. Ramon en ik rijden met een aantal anderen mee en weet niet of zij er om 1 uur willen zijn. 2 uur zou bijvoorbeeld wel lukken maar dan smeert waarschijnlijk iedereen hem al naar binnen :mad:

Ik ga naar Thera denk ik, maar er gaan ongetwijfeld veel mensen naar Activator. Het groepje van buiten zal binnen wel bij elkaar blijven staan neem ik aan. De zalen zijn dan nog leeg he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Activator / Thera maakt in dit geval niet uit. Bedoel meer: is iedereen om 14:00 al binnen? Ik had, vóór het idee van die pre-party, namelijk het idee zo rond 14:30 aan te komen maar in dit geval wil ik dus wel vragen of we eventueel eerder vertrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Activator / Thera maakt in dit geval niet uit. Bedoel meer: is iedereen om 14:00 al binnen? Ik had, vóór het idee van die pre-party, namelijk het idee zo rond 14:30 aan te komen maar in dit geval wil ik dus wel vragen of we eventueel eerder vertrekken.

Om 14:00 gaan we binnen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de meeste mensen gaan openen bij Activator. Doe mij maar Therabyte. :loving: Heb ik meer mee dan met Activator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Denk dat de meeste mensen gaan openen bij Activator. Doe mij maar Therabyte. :loving: Heb ik meer mee dan met Activator.

Ik volg Joey. Ik heb niets met Activator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

G de G de Gvd...Bus vertrekt pas om half 2 vanuit Utrecht :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:23 
 
Hardtraxx Elite

Ik weet niet zo goed wat ik van Activator kan verwachten, ik vond zijn set op Defqon namelijk tering vet, maar aangezien hij opent, zal hij wat minder hard gaan draaien of wat denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:26 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt :thumbup:


Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Remi schreef:
Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt :thumbup:


Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!


:lol: :lol: :lol: Waarom moet ik hier hardop om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik van Activator kan verwachten, ik vond zijn set op Defqon namelijk tering vet, maar aangezien hij opent, zal hij wat minder hard gaan draaien of wat denken jullie?


Acti en inhouden :huh: dat staat niet in zijn woordenboek hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Remi schreef:
Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt :thumbup:


Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!


Broken Balance schreef:
I see what you did there.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hard4Us schreef:
Remi schreef:
Dat we gewoon lekker een biertje op de parking doen en jij je kapiteinspak aan trekt :thumbup:


Haha, strak plan! Zorg maar dat je op tijd bent dan!


:lol: :lol: :lol: Waarom moet ik hier hardop om lachen


Ik maak begodverdomd de zelfde grap op de zelfde zin een pagina terug en dan niet? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pino_GPF4life schreef:
Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.

Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..

Kan niet meer wachten!... FUCK ! !

Lekker Stijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik van Activator kan verwachten, ik vond zijn set op Defqon namelijk tering vet, maar aangezien hij opent, zal hij wat minder hard gaan draaien of wat denken jullie?

Zou er niet op rekenen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 16:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pino_GPF4life schreef:
Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.

Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..

Kan niet meer wachten!... FUCK ! !

Ik heb je gereport voor uitlokken van reacties.

Maar om in te gaan op je vraag... Parkeer jij maar op de gehandicapte parking. :x


Heeej heej heej beetje kalm aan he! xD Ik weet dat smaak niet te koop is maar om nu zo uit de hoek te kopen.. Een beetje hoepiehakken en handje klappen op Kendal Duck zal je deugd doen!

stefan_helmond schreef:
Pino_GPF4life schreef:
Ik zal er ook zijn om 13u! Pilske vatten en goaaaan.

Kan de Beatbuzz ook cd's draaien? Heb m'n nieuwe album van GPF al mee om op de parkeerplaats te draaien want die slappe zooi waar we de hele dag naar moeten luisteren ben ik wel snel klaar mee..

Kan niet meer wachten!... FUCK ! !

Lekker Stijn


Weet ik! Misschien moet jij ons al opwarmen tegen 200 BPM op de parking, kwestie van er wat in te komen?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
_theon_ schreef:
RomanAnthony schreef:
begaaien

Zeker een strak plan ja


I see what you did there.

Wahahahahahajaja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

He bloemkool waarom doe je zo raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pino_GPF4life schreef:
Weet ik! Misschien moet jij ons al opwarmen tegen 200 BPM op de parking, kwestie van er wat in te komen?!

Gewoon net zoals op Hakkuhgat, eindigen met 385 bpm. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
pim__ schreef:
Als jullie op die parkeerplaats gaan meeten ga ik jullie allemaal omver rijden. Heb ik niks van.




:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
He bloemkool waarom doe je zo raar.

Ik ben raar :list:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten