Mongoose schreef:
RTM93 schreef:
Echt naaistreek weer dit. Ik overweeg om heen met de trein te komen. wil verdomme minimaal 1400 voor de deur staan.
Mijn oprechte excuses. Was er zelf ook graag om 13:00 geweest maar dit gaat ook buiten mij om allemaal
Ik geef jou niet op de kop maar ik betaal volle pond voor die bus dan wil ik uiteraard er gewoon voor aanvang feest zijn. kwart voor 12 vertrek betekent in de praktijk met stop gewoon dat je er pas rond 3 uur bent. Je hoort nog wat wij gaan doen

ik laat het aan mn vriendin over of we de bus pakken of een uurtje missen van het feest.