Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 09:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Haha super dat jullie een meeting organiseren!

Willen jullie hierbij wel rekening houden met geluidsoverlast en afval.
De locatie is vlakbij een woonwijk en die willen we graag te vriend houden om zo van dit soort events te kunnen houden daar ;-)

Ons voorstel is een beetje achter op de parkeerplaats te parkeren met de bus en daar lekker een feestje te bouwen voordat jullie naar binnen gaan. Ontzettend veel plezier allemaal en nogmaals bedankt voor jullie support!

Tot zaterdag :beer:

Shockerz Events

PS: We hebben minder kaarten beschikbaar gesteld voor dit event. Het wordt dus gezellig druk ;)


Zag t ja.

Toen wij uit de woonwijk liepen bij VWAB werd ons al iets nageschreeuwd over het feest en ik zag dat de steward bij de straat ook al met wat bewoners stond te discusseren, of meer hun geklaag aanhoren. Dus die buren zijn er sowieso al niet blij mee.

Liever ook dat deze feesten blijven komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 09:43 
 
Hardtraxxer

Heb het op maps even opgezocht voor zover dat kan. Als we met de bus achteraan op de parkeerplaats gaan staan met de geluidkant naar de snelweg toe moet dit toch goed gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 09:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Heb het op maps even opgezocht voor zover dat kan. Als we met de bus achteraan op de parkeerplaats gaan staan met de geluidkant naar de snelweg toe moet dit toch goed gaan.


Nouja het is vooral de bass. De bass uit de Maassport hal hoor je al best goed. De woonwijk zit echt direct aan de andere kant van de straat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 09:55 
 
Hardtraxxer

Hmm ja dat is wel een struikelpuntje dan. Er komt een flinke bak lawaai uit die bus. Echter is de preparty maar voor een uurtje. Ik zie het probleem niet. Gewoon de beul even opruimen dan moet dat goed gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 09:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Hmm ja dat is wel een struikelpuntje dan. Er komt een flinke bak lawaai uit die bus. Echter is de preparty maar voor een uurtje. Ik zie het probleem niet. Gewoon de beul even opruimen dan moet dat goed gaan


Ik denk dat het probleem ook niet zo zeer bij de pre-party een uur eerder ligt (hoewel veel mensen hun zaterdagochtend rust begrijpelijk waarderen na een volle werkweek) maar meer bij de afterparty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig omdat Rick niet wil :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Niet aanwezig omdat Rick niet wil :x


Haha wij zorgen dat we 12 u bij jullie zijn, als we beetje door rijden pakken we vast nog wel wat mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Niet aanwezig omdat Rick niet wil :x


Haha wij zorgen dat we 12 u bij jullie zijn, als we beetje door rijden pakken we vast nog wel wat mee :lol:

12? :huh: je bedoelt vast 2 denk ik. ^^ half 2 is ook wel goed. Dan kan ik je trouwens wel beugels garanderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Heb het op maps even opgezocht voor zover dat kan. Als we met de bus achteraan op de parkeerplaats gaan staan met de geluidkant naar de snelweg toe moet dit toch goed gaan.

Klopt, je hebt nog een parkeerstrook tussen een sporthal en de snelweg, daar kun je prima staan.

Afbeelding

ik denk niet dat de woonwijk hier last heeft van lawaai. Hooguit wat bass, maar het is maar een uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Niet aanwezig omdat Rick niet wil :x


Haha wij zorgen dat we 12 u bij jullie zijn, als we beetje door rijden pakken we vast nog wel wat mee :lol:

12? :huh: je bedoelt vast 2 denk ik. ^^ half 2 is ook wel goed. Dan kan ik je trouwens wel beugels garanderen.

Nee 12, als de Suzuiki Salto een beetje door kachelt kunnen we half 2 dan wel redden ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:

Nee 12, als de Suzuiki Salto een beetje door kachelt kunnen we half 2 dan wel redden ja

Ohh 12 u bij jou thuis. :lol:. Ik begreep het verkeerd. Heb ik trouwens wel vaker last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

vdk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze verwachten dat het -6 tot -10 gaat vriezen in het weekend met een degelijke wind, wordt nog leuk bij de afterparty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gwn shirt uit btje hakkeng pepe en ket drin en goan lekker tog blijf je wl warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 11:58 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Afbeelding


Maar dan is het even de vraag waar de verkeersmannetjes willen waar wij de bus neer zetten. Wat jij aangeeft zou wel de beste plek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
vdk

Nu al! Lekker man, mijn pre party is al begonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mongoose schreef:
Heb het op maps even opgezocht voor zover dat kan. Als we met de bus achteraan op de parkeerplaats gaan staan met de geluidkant naar de snelweg toe moet dit toch goed gaan.

Klopt, je hebt nog een parkeerstrook tussen een sporthal en de snelweg, daar kun je prima staan.

Afbeelding

ik denk niet dat de woonwijk hier last heeft van lawaai. Hooguit wat bass, maar het is maar een uurtje.


Wist niet eens dat de ingang daar was, wij kwamen van rechtsboven aanlopen, waar dus de mensen van die woonwijk rechtsboven stonden te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie weet kom ik ook nog wel ff buurten en pils harken. Aangezien ik alleen op de terugreis met de rest meerijdt en alleen heen ga, kan ik wel wat eerder vertrekken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In plaats van Poephark hebben we dus een Pishark?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
beetje normaal doen alsjeblieft

Zaterdag is dat geen vereiste, lekker gek doen wordt aangemoedigd! :thumbsup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 17:23 
 
Hardtraxx Elite

Eindelijk t vervoer is rond, hoogstwaarschijnlijk ook hier aanwezig met Fuzzylogic als de rest mee wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ik heb het topic wel aangemaakt, maar ben hoogstwaarschijnlijk zelf toch niet aanwezig :$
Inb4 grappen over eerdere meetings.

Hard4Us schreef:
Eindelijk t vervoer is rond, hoogstwaarschijnlijk ook hier aanwezig met Fuzzylogic als de rest mee wilt.

Dus toch :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ojazeker! :D Zal ik nog een mixje maken met wat hitjes en klappers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zal ik nog een mixje maken met wat hitjes en klappers?


Graag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt voor elkaar! Naar wie mag ik ‘m doorsturen? Mongoose?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten