Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Helaas op het laatste moment niet meer kunnen gaan :( Was Mean Machine nog gewoon met de originele platen of die gare edits? En heeft The Machine nog Better World gedraaid?

Mean Machine was gewoon de originals. Eigenlijk alle collabs kwamen voorbij, behale Who Wants This (gelukkig draaide Chris One die) + Octavius Augustus Remix en een Bootleg van Snow Patrol - Chasing Cars (kende deze niet?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^The Beholder - Forget The World
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Chroman schreef:
Nog een paar hoogtepunten:
Titan die Dark Pact - Abyss draait
Chris One die een heleboel verrassende platen draait (zie tracklist)
Degos & Re-Done die Crypsis & B-Front - Universe draaien :loving:
Sasha F die opeens allerlei Spoontech klappers draait
Wavolizer die Noisecontrollers - Creatures draait


Aah ik was al aan het denken welke plaat dat was inderdaad. Ik dacht dat het een Main Concern plaat was, maar kon er niet opkomen :D


Ik had dus precies dit bedenk ik me net :P , Abyss was het dus inderdaad haha. Deed me denken aan Dark Universe, niet zo gek ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was weer geweldig, goed vermaakt :thumbsup:

Mijn verslag kan je hier lezen:

https://partyflock.nl/report/13217:Origins :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hele gezellige en toffe dag gehad gisteren, maar het feest zelf viel, zeker in tegenstelling tot vorig jaar, een klein beetje tegen. Of ja, ik had hogere verwachtingen na vorig jaar, laat ik het daar bij houden. Bij veel setjes had ik vaak een ‘net niet’ gevoel op de een of andere manier. Veel hitjes gehoord en veel dubbele platen (Do You Want Heavy, Pattern 2 en This Mind) om er zo maar een paar te noemen. Ook was het op sommige momenten bizar druk. Ook erg warm in zaal 2 en vooral de sfeer vond ik niet zo tof als vorig jaar. Gelukkig waren er nog Chris One, Prefix & Density, Degos & Re-Done, The Machine (half uurtje gezien) die hele dikke sets draaiden. :D Maar de absolute eindbaas was toch wel Wavolizer. Wat een legende zeg! :worship: Wat Activator platen gehoord, z’n oude TC releases, dikke millennium Hardcore en nog wat platen als The Darkside (Dark Mix), Nowhere To Hide, Creatures en DJ Revolution (Kayem remix). Goeien handel dus! :cool:

Tldr: Toffe dag gehad, maar viel in vergelijking met vorig jaar een beetje tegen. Bij een toffe line-up ben ik volgend jaar wss wel weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker weer een leuke dag gehad, al haalde deze het niet bij de editie van vorig jaar. Met name door het geluid in zaal 1 en de drukte op sommige momenten. Volgend jaar wel weer aanwezig, want het concept van het feest zelf blijft toch episch.

Weet iemand toevallig welke plaat er werd gedraaid door Degos & Re-Done op het moment dat de muziek werd stilgelegd voor het 'handjes-in-de-lucht-moment'? Volgens mij kwam dit nummer later ook nog terug in de set van Theracords Allstars..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lompekoe schreef:
Zeker weer een leuke dag gehad, al haalde deze het niet bij de editie van vorig jaar. Met name door het geluid in zaal 1 en de drukte op sommige momenten. Volgend jaar wel weer aanwezig, want het concept van het feest zelf blijft toch episch.

Weet iemand toevallig welke plaat er werd gedraaid door Degos & Re-Done op het moment dat de muziek werd stilgelegd voor het 'handjes-in-de-lucht-moment'? Volgens mij kwam dit nummer later ook nog terug in de set van Theracords Allstars..

Waarschijnlijk Connected.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lompekoe schreef:
Zeker weer een leuke dag gehad, al haalde deze het niet bij de editie van vorig jaar. Met name door het geluid in zaal 1 en de drukte op sommige momenten. Volgend jaar wel weer aanwezig, want het concept van het feest zelf blijft toch episch.

Weet iemand toevallig welke plaat er werd gedraaid door Degos & Re-Done op het moment dat de muziek werd stilgelegd voor het 'handjes-in-de-lucht-moment'? Volgens mij kwam dit nummer later ook nog terug in de set van Theracords Allstars..

Waarschijnlijk Connected.

Yess, dat is hem. Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dagje genieten op de muziek waar ik mee opgroeide.

Gecko, noisecontrollers, ran d & adaro, half uurtje tcc en half uurtje wavolizer met de Hc platen waren meer dan goud.

Leuke sfeer, weinig tot geen minpunten (lauw bier zaal 2 eerste 2 uur) maar merk dat ik ook iets van euforisch nodig heb op een dag. Wel heerlijk 2x soul train gehoord. Kippenvel tracks net als 2 1 en happy face
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 20:43 
 
Artiest

Thanks for a lovely time, guys. :bomb: So this is how it went down pretty much:

1. Wavolizer - Debt of Blood
2. Wavolizer - The Chief
3. Activator & Zatox - Still Drunk
4. Alpha Twins - Nowhere To Hide
5. Carnifex meets Rephex - Tyrano
POWER CUT xd :cry: :cool:
6. Noisecontrollers - Creatures
7. Ultrasonic - Bass MTFK (Rmx)
8. T.C.C. - PUMP
9. Spy-Kore - The House in Pause
10. Alpha Twins - The Darkside (Darker Remix)
11. Da Revolutionists - How Much
12. Wavolizer - Done
13. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
14. Ironblood - Scientists of Sound
15. Wavolizer - Sympho
16. Carnifex - For The New Shit
17. Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Rmx)
18. Menace II Society - Chronic Disorder
19. Wavolizer - Democracy
20. G-Shock - Demons (Promo Rmx)
21. Art of Fighters - Redemption
22. Endymion - Abduction
23. Amnesys - Worldwide Crisis
24. Geck-o & Phrantic - The Hard Way (Wavolizer Remix)
25. Tha Playah - I Call Tha Shots
26. Tha Playah vs Mad Dog - Enter The Time Machine (Mad Dog Mix)
27. DJ Hidden - Drastic
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

+++
Crypsis
Chris One
Degos & Re-Done
The Machine

Bovengenoemde sets waren echt gruwelijk. Goed vermaakt, net zoals vorig jaar. Moet bekennen dat ik het laatste uurtje niet veel meer kon, dus daarom ook wat eerder vertrokken. Had zelf niet veel last van de warmte, enkel de plakvloer en lange slierten waren best hinderlijk.

Set van Sasha F was vermakelijk om meerdere redenen. Qua platenkeuze totaal niet slecht, maar het mixwerk was niet om naar huis te schrijven. Je zou haast denken dat een artiest in zo'n toestand niet eens mag draaien vanuit een organisatie, maar ik begreep dat hij dit vaker doet wanneer hij draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer schreef:
Thanks for a lovely time, guys. :bomb: So this is how it went down pretty much:

1. Wavolizer - Debt of Blood
2. Wavolizer - The Chief
3. Activator & Zatox - Still Drunk
4. Alpha Twins - Nowhere To Hide
5. Carnifex meets Rephex - Tyrano
POWER CUT xd :cry: :cool:
6. Noisecontrollers - Creatures
7. Ultrasonic - Bass MTFK (Rmx)
8. T.C.C. - PUMP
9. Spy-Kore - The House in Pause
10. Alpha Twins - The Darkside (Darker Remix)
11. Da Revolutionists - How Much
12. Wavolizer - Done
13. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
14. Ironblood - Scientists of Sound
15. Wavolizer - Sympho
16. Carnifex - For The New Shit
17. Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Rmx)
18. Menace II Society - Chronic Disorder
19. Wavolizer - Democracy
20. G-Shock - Demons (Promo Rmx)
21. Art of Fighters - Redemption
22. Endymion - Abduction
23. Amnesys - Worldwide Crisis
24. Geck-o & Phrantic - The Hard Way (Wavolizer Remix)
25. Tha Playah - I Call Tha Shots
26. Tha Playah vs Mad Dog - Enter The Time Machine (Mad Dog Mix)
27. DJ Hidden - Drastic

Without a doubt the best set of the day ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer schreef:
Tracklist


Godverdomme dit was niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 22:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad

Kats vroeg er uit want lange route, maar ook omdat we plots twee opstapplaatsen van de bus er bij kregen waardoor we 45 min extra reistijd hadden. Eenmaal aangekomen dus de helft van de openingssetjes gemist.

Bleven uiteindelijk is zaal 2 voor Stereotuners die wel prima draaiden, Geck-O daarna was magistraal. Goede afwisseling tussen Geck-O en Geck-E platen met top mixwerk. Vervolgens Mean Machine wat ook meer dan prima was, blijven gouden platen.

Vervolgens Crypsis een deel meegemaakt, wat wel vet was. Vanaf dat punt heb ik geloof ik alleen maar met meerdere mensen lopen praten/keten waardoor ik tot het laatste gedeelte van JoS niet in een van beide zalen stond. JoS draaide ook wel vette platen op het laatst.

Toen een van de setjes van de avond, Prefix & Density. Ging hier met nul verwachtingen heen omdat ik niet heel veel met hun oude platen heb, zij zelf blijkbaar ook niet omdat ze heel veel onverwachte platen draaiden naast de paar eigen platen die niet altijd binnen het tijdperk zaten (Contrast), maar totaal niet erg imo.

Noisecontrollers was vervolgens ook precies wat ik er van verwachte. live gaan zijn hardere platen echt lekker. De hele avond verder alleen in zaal 2 gestaan. Chris One was magnifiek, Degos & Re-Done superdik, The Machine had eveneens een van de beste setjes van de avond. Toen ook even een WTF'je toen ik even weg ging en vervolgens de MC er plots stond met een mitella. Blijkbaar zijn arm dus uit de kom gekregen tijden Degos & Re-Done.

Daarna even gezeten en dan bij Sasha F kijken. Sasha F was lachwekkend, vent stond helemaal strak, ook gooide hij voor de climax van Pattern 2 het geluid eruit zodat het publiek kon meeschreeuwen, niemand deed mee en vervolgens gooide hij hem 4 maten te laat weer aan. Platenkeuze op het laatst was wel goed, maar was niet om aan te zien die vent verder. Tot slot het setje van de avond door Wavolizer en je ziet hierboven wel waarom, had wel gehoopt op meer industrial maar dat was meer mijn verwachting, nog steeds een dikke hardcore afsluiter.

Topfeest, qua setjes was dit feest voor mij wel beter dan de vorige. Qua mensen en sfeer niet echt, dat leek vorige editie toch een stuk gemoedelijker. Niet dat het kut was of zo, maar je had minder liefhebbers naar mijn idee, het ging veel minder los bij de iets onbekendere platen, vooral op de main, tweede zaal viel reuze mee. Weer een 10+ voor Shockerz voor de organisatie, blijft op wat kleine dingen na feilloos.

+++ Wavolizer, Prefix & Density, The Machine
+++ Dopjes op waterflesjes en goed eten voor een redelijke prijs
++ Geluid was top
++ Geen slecht setje gehoord.
+ Veel gezelligheid onderling met vrienden/mede-hardtraxxers
+ Van alle kanten weer goed georganiseerd

+/- Sasha F, de platen waren later opzich prima, maar met zo'n bakkes daar zo staan te draaien/scratchen. Zag er niet uit, maar tegelijkertijd ook enorm leedvermaak.

- Plakkerige vloer
- Soms lauw en vaak enorm waterig bier.
- Warmte in tweede zaal
- Werden best veel dubbele platen gedraaid, als het een keer op de main en een keer op de tweede stage is, dan is dat begrijpelijk. Maar sommige platen zijn wel rond de 5 keer gedraaid (Satana, Get Hit, Octavus Augustus)
- Waarom word je lege flesje water geweerd bij de WC bij het eten terwijl je hem bij de wc's in de zaal gewoon bij kan vullen. Zeker wanneer je 6 euro voor een flesje water betaalt..
- Vooral een paar jongere security gasten die een beetje stoer gingen lopen en waar iedereen maar snel voor moest wijken want ze moesten er langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Toen ook even een WTF'je toen ik even weg ging en vervolgens de MC er plots stond met een mitella. Blijkbaar zijn arm dus uit de kom gekregen tijden Degos & Re-Done.


Blijkbaar al eerder. Want Degos kondigde Chris One af en hunzelf aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dit jaar blijft mij op een of andere manier toch wel wat beter bij in vergelijking met vorig jaar.


Bij mij is het juist andersom :lol:

Helicaze schreef:
Eindelijk die begaaide Grim uit mijn huis geschopt. Wat een ellende... :lol:


:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dag gehad :thumbsup:

Hele fijne setjes gehoord van Geck-O, Crypsis & Theracords All Stars. Sasha F eerste 20 minuten matig, maakte het daarna goed. Over zijn status is al genoeg gezegd..
Setjes van de dag: Noisecontrollers, precies wat ik verwacht had en wat stond het geluid heerlijk bij die set :drool:
en natuurlijk Degos & Re-Done, geef die gasten volgend jaar gewoon een plek in zaal 1 met een 1,5 uur set!

Ook een fijne sfeer. Redelijk veel 'ouder' publiek en dat komt de sfeer over het algemeen zeker ten goede :thumbsup:

Helaas ook flink wat minpunten dit jaar;
- lauw bier in zaal 2 en flesjes water ook niet heel koud
- water mag je niet bijvullen bij het eten, maar wel in de zaal?
- die vloer in zaal 2, wat een lijmplaat
- geluid was wisselvallig en vooral, waar was het geluid tijdens Theracords Allstars?
- enorm slecht geregeld met de pendelbussen. Op het kaartje stond vertrekpunt aan de achterkant van het station, bleek de voorkant :huh: Op de terugweg stond niéts aangegeven qua vertrek, niémand die iets erover wist en als klap op de vuurpijl was er maar één bus waardoor je na afloop nooit op tijd op het station kon zijn als je tot het einde bleef. Oftewel een taxi gepakt en de laatste trein net gehaald.

Maar goed, de muziek is het belangrijkst en dat was ouderwets genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een heerlijke dag! Stiekem bevalt me Origins beter dan VWAB. Misschien als ze bij VWAB ook een 2e zaal doen dat het even mooi is. :D

In eerste instantie verwacht vooral Zaal 1 te staan. Maar het geluid en de drive van de sets in zaal 2 was zo dik dat het even terugschakelen was als je weer in zaal 1 was. De vloer was inderdaad een minpuntje dit keer. Als Shockerz nog confetti kwijt is, ligt bij mij thuis, zat onder mn schoen. Denk kilootje of 100. Geluid in zaal 1 was op het einde ook net niet. Tot de 5e track van TC Allstars ofzo, alsof men toen door had dat er een schuifje half dicht stond.

1 van de meest epische momenten was toch wel weer Unlocked. Je weet dat het lomp gaat en toch hoor je de zaal soort van schrikken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 10:19 
 
Hardtraxxer

Wat kan ik toch genieten van al die heerlijke muziek, al die los gaande mensen en de locatie is ook fijn :thumbsup:
Tot 19:30 uur in zaal 1 gestaan daarna voornamelijk zaal 2.
Meeste genoten van Crypsis, Adaro&Ran-d en Degos & Re-Done. Helaas wel sommige nummers 2/3 keer gehoord. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Tof dat NC nog paranoid draaide en Adaro la musica del futuro van Tuneboy (L).
Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad. Bijna alleen maar dikke sets gehoord en de tijd vloog voorbij. Geluid was eigenlijk altijd prima (Behalve het begin van Crypsis, weet niet of hij in het rood draaide of iets). Geck-O was super dik om mee in te komen. Heerlijk geluid, heerlijke sfeer en een prachtige set. D&R draaiden dik, C1 was heerlijk, alleen Sasha F was lachwekkend slecht. Constant op 160 BPM gedraaid en soms volledig buiten het concept draaien. Na een half uurtje maar bij E-Force en Luna gaan kijken die veel dubbele platen draaide.

Wel jammer dat sommige platen ongelooflijk vaak zijn gedraaid. Satana letterlijk 5/6 keer gehoord, Octavus Augustus 4x en nog enkele andere. Ook apart dat we 3 MiM sets krijgen op dezelfde stage en dat ze het voor elkaar krijgen sommige platen in iedere set te gooien.

Vorig jaar was Origins het feest van het jaar en de kans is zeer aanwezig dat dat dit jaar weer het geval is. Organisatorisch geen klachten (Flesjes met dop (L)) en de sets waren heerlijk.

Ps. Paranoid bij NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Sasha F was heel zaal 2 ook op de hoogte van zijn 'vind-ik-leuks' op Twitter. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie dag gehad, veel gelachen en geouwehoerd dus dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracklist Geck-O vs Geck-E :drool:

01. Geck-o - Instant Fame
02. Geck-o - Tribal Dance
03. Geck-e - Bacteria
04. Geck-o - We Dance To The Beat
05. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
06. Geck-o & The Undoing - This Is It
07. Geck-e - Parallel Worlds
08. Geck-o - Underground At Night
09. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
10. Geck-e - Technoir
11. Geck-o - Bingo!
12. Geck-e - Everywhere I Go (Hard Tech Version)
13. Geck-o - AHA
14. Geck-o - Oh!
15. Geck-o - Bit Rush
16. Geck-o - Soul Train
17. Geck-o - Forces Of The Universe
18. Geck-o - It's What We Are VIP
19. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
20. Busho & Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
21. Geck-o - Space Jam
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad, maar zoals Indy ook aangeeft had ik hogere verwachtingen na vorig jaar. Had ook een beetje het gevoel dat het losgaan gehalte/sfeer een stuk minder was.

Rond 12:00 opgehaald door RTM om vervolgens rond half 2 mooi optijd voor de parkeerplaatsmeeting te zijn. Helaas was de beloofde beatbuzzzzzzz er niet dus moesten we het maar met de Boombox van Paul doen. Ook eindelijk een heel aantal hardtraxxers ontmoet, Joey nog bedankt voor de biertjes!

Geluid in zaal 1 vond ik aan het begin wat tam. Stond zacht en eigenlijk bijna geen laag er in. Na verloop van tijd niet meer aan gestoord, dus zal toen wel beter zijn geweest. Veel geswitched tussen zaal 1 en zaal 2, vaak ging ik roken om vervolgens terug te willen lopen naar de plek in zaal 1. Kom je langs zaal 2 lopen, wordt er weer een belachelijk vette plaat gedraaid om vervolgens daar maar even plaats te nemen. Speciale s/o voor Dark Pact - Abyss, gek genoeg kan ik me die plaat nog super goed herinneren en wist ook meteen dat het dat nummer was.
Top feest, volgend jaar sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand trouwens meegekregen hoe een kerel linksvoor bij de WC's compleet van de kaart met zijn ogen weid open en zijn tong uit zijn mond hangende op de porseleinen pot zat? Security was er snel bij en hebben hem toen een hele tijd wakker proberen te slaan, zonder effect voor zolang ik daar was.
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten