Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 04:29 
 
Hardtraxxer

Wat was het weer mooi! Veel dikke sets gehoord, eigenlijk niks dat echt tegenviel. Vooral DNR en P&D was echt goud :worship: Helaas na DNR liet mn lichaam me in de steek, dus kon ik minder genieten van de laatste setjes.

Voor de rest qua drukte over t algemeen prima te doen, alleen bij C1 stond de tent wel goed vol. Zaal 2 was weer veel te warm, maar dat wisten we al. Het enige waar ik echt last van heb gehad waren de confettieslierten, wat zaten die in de weg.
Was een goed fiske dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 04:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slaap lukt allemaal nog NET niet, dus maar even een verhaaltje typen:

Heerlijk feest gehad! Veel in zaal 2 gestaan, sfeer daar was super, had heel veel moeite om stil te staan, en vond het heel nice om te zien dat mensen om me heen genoten van het feit dat er hard los werd gegaan. Veel echte liefhebbers/kenners, veel meeschreeuwers, en er werd echt flink gebeukt!
En wat een vette sets! Veel onbekendere parels. Zelfs een paar platen gehoord die ik niet kende, en dan reken ik bepaalde edits niet mee, heel vet! Vooral D&R en P&D was echt genieten, zelfs sommige tracks die ik nooooit meer hoor, twee keer voorbij horen komen, dat vond ik niet heel erg. Ook mijn lijf was er na D&R helemaal doorheen, zo hard los met die hitte en misschien de lucht en het licht, ik werd helemaal raar in mijn kop en m'n lijf wilde echt niet meer daarna. Ben zelfs naar de plee gelopen om in de spiegel te kijken of ik misschien iets in mn drinken had gehad, ging echt helemaal niet lekker, maar m'n ogen waren niet groot en m'n gezicht stond nog recht genoeg. Daarna was ik er moeilijk nog in te krijgen, poten waren moe en was snel misselijk/naar/doodmoe, zonde, want er waren hele vette dingen.

The Machine draaide voor zijn doen ook goed, zowaar een paar overgangen gehoord, wat heeft die man zieke platen gemaakt, vooral die kicks :love: Sasha F had voor die on stage ging iets anders gebruikt dan z'n standaard ritueel (schijnt een hele fles wodka te zijn voor die gaat draaien, gisteren geleerd). Die gast stond echt kneiterstrak te draaien, had goeie pillen te pakken gekregen volgens mij. Gek genoeg ging het meeste wat ie deed nog erg goed ook, die man kan wel draaien, paar hele korte overgangen, paar keer stop/play, mar ook paar hele toffe dingen van 'm gehoord en ondanks de drugs kon die nog goed scratchen ook, klonk zeker niet verkeerd. Leuke verrassende platenkeuze, maar heb hem zelf ook nog nooit live gezien. Chris one was ook heel vet, paar toffe oude beukplaten gehoord en zijn eigen klappers met die zieke kicks :bomb:

Crypsis met een statement of intent set was ook genieten. Noisecontrollers begon leuk, maar daarna was het mij toch weer te standaard, erg jammer. Jack of sound had ik om eerlijk te zijn ook meer van verwacht, maar wel paar leuke plaatjes gehoord en wat goed oud Fusion materiaal dat echt kneiterhard ging :drool: Digital punk begon ook heel suf, viel me echt flink tegen, hele publiek kakte ook keihard in terwijl ik daarvoor het idee had dat de sfeer in zaal 1 ook echt goed was, ben na 20 minuten weggegaan.

Al met al een zeeer geslaagd feest. Was weer ouderwets enorme big smile op m'n kop en de kicks weer mee"bam"men met m'n mond.
Toch hoop ik op een andere locatie met een betere 2e zaal, of een betere oplossing voor de benauwdheid/hitte/stank daar, want na 1,5 uur keihard losgaan was ik nog vrij lang heel vaag/naar in m'n kop en lijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat een dag... Alleen maar aan het bier gezeten, maar vanaf het begin van Acti & Jajox tot aan het einde van het feest geen seconde gezeten. Dusdanig veel vette muziek dat ik maar ben blijven gaan zonder dat ik mijn benen begon te voelen :D vraag me af hoe ik nu al weer wakker kan zijn haha

Eerste uur lekker wat biertjes gedronken bij Acti & Jajox, waarna Alphaverb al wel een prima setje neerzette. Hield zich niet helemaal aan alleen zijn Substream platen, maar heb me wel vermaakt. Daarna naar zaal 2 voor Psyched waar het geweld al vroeg op de dag om je oren vloog. Solutio & The I's hebben me toch een partij klappers geproduceerd! Na Psyched een uur staan genieten bij Crypsis. Die oude Crypsis sound blijft voor mij toch nog het ultieme! Was eigenlijk van plan om even bij Phrantic langs te gaan, maar heb uiteindelijk de hele set van Jack of Sound staan ouwehoeren met mensen in zaal 1. Op een gegeven moment toch maar richting zaal 2 gegaan om een kijkje te nemen bij Prefix & Density, waar de sfeer er gelijk goed in zat, en daarna even blijven plakken bij The Magic Show (alleen al voor de intro haha).

Had eigenlijk verwacht veel in zaal 1 te staan, maar uiteindelijk verrassend veel tijd doorgebracht in zaal 2. Tijdens Chris One en Degos & Re-Done klapten de kicks dusdanig hard om m'n oren, dat ik daarna bij B-Front & Titan er totaal niet meer in kon komen. Dus maar terug naar zaal 2 waar The Machine ook het nodige geweld liet horen. Ik vond Sasha F daarna niet wat, voornamelijk door het hoge BPM, dus toen maar naar zaal 1 gegaan. Eigenlijk had ik nog wel even willen gaan kijken bij Wavolizer, maar op een gegeven moment klapte Theracords er wel lekker op dus ben ik maar in zaal 1 gebleven. Geluid stond alleen aan het begin wel een beetje meh daar.

Al met al een top feest gehad met Crypsis, Psyched, Broodje Sate Live, Chris One en Degos & Re-Done als uitschieters. Bij een volgende keer sowieso weer van de partij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 11:43 
 
Hardtraxxer

Vond Jack of Sound echt heerlijk, zoveel platen die ik nog nooit of jaren geleden live had gehoord. Ben bij You’re Next en Starlight als een dolle stier tekeer gegaan, en die kwamen al in de eerste 10 minuten :woot:

Verder was Crypsis echt een uur genieten met dat geluid vooraan, vooral Dust in Your Eyes. Die plaat kwam later nog een keer langs bij Chain Reaction/Kold Konexion, samen met nog een paar dubbele. Vervolgens nog EForce en Luna die eerder gedraaide platen Black Demon-remix, Octavius Augustus, Fade to Black, Darkness is Calling, Torture, God’s Child (2e keer afsluitende plaat) erbij pakten (en misschien nog wel een paar, weet ik ff niet meer). Wel een lekkere set verder met bijv Tomorrow&Beyond als verrassing. En weet iemand waar ze mee begonnen? Heb eerste 10 min ofzo gemist.

Maar dus opvallend veel platen 2x gehoord. Gelukkig ook veel spul dat normaal nooit meer voorbij komt. Kende zeker niet alles maar was bijv vet om Frontliner-Death of a Demon (BFront remix) te horen.

En al eerder gezegd maar idd: hulde aan Ran-D & Adaro. Was van tevoren een beetje bang voor het standaard-riedeltje maar ze kwamen bijv met wat Italiaans spul. Angel draait Adaro volgens mij tegenwoordig standaard, maar bijv ook Poltergeist en dacht nog iets van Tatanka..?

Lekker feest iig, heb me weer uitstekend vermaakt en ben de komende dagen invalide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 12:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest weer! Genoten van de meeste sets, maar Alphaverb en Prefix & Density waren de sets van de dag voor mij. Heerlijke platenkeuzes ^^ Alphaverb draaide bijvoorbeeld W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Remix) en X2X (Deepack Remix). P&D tracks als Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix) en Donkey Rollers - The Last City On Earth :loving: Ohja, en props weer voor het mixwerk van Degos & Re-Done!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een feest! Zelfs 1 van de beste van de laatste jaren!!!

Ik was vooral in zaal 2 te vinden waar dit jaar wel goed geluid was tov vorig jaar. Ongelooflijk veel bekenden tegengekomen, lekker gezellig!


+ Crypsis, zoals verwacht gewoon een dikke set. Toppunt: Highest Pressure
+ Machine die Explorers Of The Mind, Times Like These en Place Of Terror draaide. Veel vetter kan het niet imo.
+ Wavolizer die Nowhere To Hide van A2 en Creatures van NC draaide. Die tracks kwamen zo ongelooflijk hard door :love: :love: :love:

Weet iemand wat NC draaide? Ik herinner me Samara en Give It Up nog maar voor de rest was ik te zat. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Weet iemand wat NC draaide? Ik herinner me Samara en Give It Up nog maar voor de rest was ik te zat. :$

Night After Night, Thugs en Ctrl.Alt.Del nog gehoord denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 14:05 
 
Hardtraxxer

Zijn er nog mensen die het tov vorig jaar wat vonden tegenvallen, net als ik? Vond het geluid echt niet goed, bij vlagen erg druk en de sets, op een aantal na (stereotuners gecko phrantic en p en d) ook niet denderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super feest weer gehad, wel wat minder speciaal dan het 1e jaar maar zou het alsnog een dikke 8 geven. De meeste sets wel prima in zaal 1, nog even naar chris one gelopen in zaal 2 om vervolgens bij a2 record allstars weer terug te gaan naar zaal 1. Moet wel zeggen dat het eerste gedeelte van Theracords Allstars best wel tegenviel, heb mijn oordoppen uitgedaan, geluid kwam niet lekker door. Kon ook merken in de zaal, in ieder geval de mensen om me heen, niet echt zaten te wachten op platen als soul train. Had hier opzich meer van verwacht, maar laatste platen maakte het eerste half uur wel weer grotendeels goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 14:21 
 
Hardtraxx Newbie

Helicaze schreef:
Vincent_ schreef:
Weet iemand wat NC draaide? Ik herinner me Samara en Give It Up nog maar voor de rest was ik te zat. :$

Night After Night, Thugs en Ctrl.Alt.Del nog gehoord denk ik.


Hij opende met big bang. Tussendoor nog yellow minute. En eindigde met fuck the noisecontrollers en attack again in een tempootje hoger.

Mooiste moment van de avond was Thera op de desk bij het nummer 2-1 xd iemand dat gefilmd toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een godsgruwelijk vet feest. Geck-O Crypsis The Machine Wavo Chris One Noisecontrollers Degos Redone Phrantic allemaal super super super vet. Set van Wavo en Chris One waren zo kneitertje hard, ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 14:58 
 
Artiest

Thanks for turning area 2 into a sweatbox with mw, hahaha...

My tracklist:

1. Chris One - Recruit
2. Crypsis - Multiple Thrusts
3. Luna - Unlocked
4. Zany - Science & Religion (Religion Mix)
5. The Beholder & DJ Zany - Annihilating
6. 2-Sidez - Fuck It
7. Dark Oscillators – Trapped (Titan Remix)
8. Pavo - Tekno Music
9. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
10. DJ Duro - Technological Terror
11. Chris One - Killshot
12. Zany & Duro - Back Again
13. Lock N Load - Blow Ya Mind (DJ Zany Remix)
14. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
15. Brennan Heart - Audiometric
16. Tat & Zat - Proud To Be Loud
17. Sasha F - Artificial Reality
18. Zany & The Beholder - Who Wants This
19. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy
20. Chris One - Wolf Amongst Dogs
21. The Beholder & Zany - Psychedelic Drops
22. Max Enforcer - Catchin' Up
23. Chris One - Psycho
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In zaal 2 is er bewezen dat je geen 1,5 uur nodig hebt voor ontzettend vette en diverse tracklists. Wat een ge-wel-dige setjes van Chris One, Degos & Re-Done en Prefix & Density. Echt enorm veel gave verrassingen gehoord! :worship: Samen met Alphaverb in zaal 1 waren dit voor mij de 4 vetste setjes van de dag.
Uitgebreid verslag volgt morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chris one schreef:
Thanks for turning area 2 into a sweatbox with mw, hahaha...

My tracklist:

1. Chris One - Recruit
2. Crypsis - Multiple Thrusts
3. Luna - Unlocked
4. Zany - Science & Religion (Religion Mix)
5. The Beholder & DJ Zany - Annihilating
6. 2-Sidez - Fuck It
7. Dark Oscillators – Trapped (Titan Remix)
8. Pavo - Tekno Music
9. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
10. DJ Duro - Technological Terror
11. Chris One - Killshot
12. Zany & Duro - Back Again
13. Lock N Load - Blow Ya Mind (DJ Zany Remix)
14. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
15. Brennan Heart - Audiometric
16. Tat & Zat - Proud To Be Loud
17. Sasha F - Artificial Reality
18. Zany & The Beholder - Who Wants This
19. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy
20. Chris One - Wolf Amongst Dogs
21. The Beholder & Zany - Psychedelic Drops
22. Max Enforcer - Catchin' Up
23. Chris One - Psycho


This set together with Degos & Re-Done and Prefix & Density.... (L) (L)

Moeilijk veel spierpijn. Om uurtje of 23:00 afgetaaid richting huis. Mijn benen konden niet meer en Tim moest nog helemaal naar Rotterdam dus vonden het wel weer genoeg geweest. Wel jammer dat ik het WK Shorttrack van Sasha F gemist heb.

Verder eigenlijk geen slechte set gehoord. Veel geouwehoerd met mensen die ik al lang niet meer had gezien en vooral gelachen. Dit jaar blijft mij op een of andere manier toch wel wat beter bij in vergelijking met vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chris one schreef:
My tracklist

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Machtig mooi feest gehad! :D Alleen die vloer in zaal 2 mogen ze de volgende keer wel wat aan doen, wat een plakzooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een paar hoogtepunten:
Titan die Dark Pact - Abyss draait
Chris One die een heleboel verrassende platen draait (zie tracklist)
Degos & Re-Done die Crypsis & B-Front - Universe draaien :loving:
The Machine die High Voltage - Bombs Away draait
Sasha F die opeens allerlei Spoontech klappers draait
Wavolizer die Noisecontrollers - Creatures draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nog een paar hoogtepunten:
Titan die Dark Pact - Abyss draait
Chris One die een heleboel verrassende platen draait (zie tracklist)
Degos & Re-Done die Crypsis & B-Front - Universe draaien :loving:
Sasha F die opeens allerlei Spoontech klappers draait
Wavolizer die Noisecontrollers - Creatures draait


Aah ik was al aan het denken welke plaat dat was inderdaad. Ik dacht dat het een Main Concern plaat was, maar kon er niet opkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 16:38 
 
Hardtraxxer

Barney1312 schreef:
Helicaze schreef:
Vincent_ schreef:
Weet iemand wat NC draaide? Ik herinner me Samara en Give It Up nog maar voor de rest was ik te zat. :$

Night After Night, Thugs en Ctrl.Alt.Del nog gehoord denk ik.


Hij opende met big bang. Tussendoor nog yellow minute. En eindigde met fuck the noisecontrollers en attack again in een tempootje hoger.

Macabre, Unbroken, Moonraker, Paranoid en E=NC2 iig nog :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sascha 4F was wel mooi om te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een achterlijke taferelen dezen zich voort in zaal 2. Zelden zo’n hoog muziekaal niveau meegemaakt op een evenement. Ongekend.

W A V O L I Z E R :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 17:26 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
W A V O L I Z E R :worship:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 17:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helaas op het laatste moment niet meer kunnen gaan :( Was Mean Machine nog gewoon met de originele platen of die gare edits? En heeft The Machine nog Better World gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chris one schreef:
My tracklist:

8. Pavo - Tekno Music
12. Zany & Duro - Back Again
15. Brennan Heart - Audiometric
21. The Beholder & Zany - Psychedelic Drops (!!!!!)
22. Max Enforcer - Catchin' Up

This was such a sick set :worship:

But i didn't get why you chose the remixes of Trapped and Sin City over the originals. Would have fitted better in your set imo. Nevertheless best set of the party!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk die begaaide Grim uit mijn huis geschopt. Wat een ellende... :lol:

Was weer ouderwets genieten dit feest. Muzikaal toch één van de vetste dingen waar ik geweest ben. Voornamelijk in area 2 gestaan behalve; Acti & Jajox, Ran-D & Adaro, een klein stuk van Noisecontrollers, B-Front & Titan en Theracords Allstars.

Had een beetje bang voor het setje van Thera, maar wat was dit toch wel weer genieten seg. Platen zoals Stana - Scum (Thera Dark Remix), Doggystyle en 10 Kleine Bassdrums. Voor de rest ook maar 2 TCC platen gehoord denk ik (The Reason en You & Me). :thumbsup:

B-Front & Titan vond ik beetje tegenvallen. Achteraf wel spijt dat ik niet bij The Machine ben blijven staan. Die begon wel aardig namelijk. Alle andere setjes waren gewoon erg dik met hier en daar lekker obscure plaatjes. Helemaal mijn ding! :drool:

Sasha F draaide ook best leuke platen die ik niet had verwacht, maar de manier waarop hij stond te draaien... :huh: Niet gestoord aan het mixwerk van hem, dus het viel nog mee.

Afsluiten bij Theracords Allstars was schitterend. Assquake, Yes We Know, Outside The Box, Environment (Delete Remix), Do The Happy Face, Stash, Futile, How Low Can You Go, Smasher, ze kwamen allemaal langs! Afsluiten met de TC Polka was de kers op de taart.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten