Origins: wederom een geweldig mooi feest en wat een eer om hier zowel in area 1 en 2 te mogen optreden! Fantastische sfeer, top geregeld allemaal en wederom veel liefhebbers gezien en ook enkele gesproken
Qua aanloop naar het feest toe, weet ik wel dat ik niet nogmaals mensen ga laten meebeslissen
Heb best veel vervelende berichtjes gekregen van mensen wat me echt niet lekker zit. Ik loop best n aantal jaartjes mee al, dus ik weet op zich zelf ook wel een klein beetje wat ik wel en niet moet draaien op een feest als Origins. Overigens helemaal niets ten nadele van de organisatie, want dit was mn eigen idee
Oordeel zelf met de tracklist van mijn liveset. Het heeft me gelukkig niet weerhouden om toch goed te kunnen genieten
DJ THERA LIVE - ORIGINS 23-02-2019
01. Dimavi - vertigo (Dj Thera Remix)
02. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. T.C.C. - The Reason
04. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
05. Warmduscher vs Nutty T - 10 Kleine Bassdrums (Dj THera Remix)
06. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07. Stana - Scum (Dj Thera Remix)
08. T.C.C. feat. Mesloes - You And Me
09. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
10. Dj Thera - Live Hard Now
11. The Prodigy - Warrior's Dance (Dj Thera Remix)
12. Dj Thera feat. Yuna-X - People
13. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
14. Afflictive - Breakstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)
Ik las ook wat berichten hier over onze afsluit set op de main dat er iets met het geluid was? Daar hebben wij zelf in ieder geval niets van meegekregen. Zowel Geck-o, Degos & Re-Done en ik letten altijd heel erg goed op dat we het geluid niet te ver in het rood zetten om vervorming te voorkomen, zo dus ook bij onze afsluitset. Meer kan ik daar eigenlijk niet over vertellen!
Qua aanloop naar het feest toe, weet ik wel dat ik niet nogmaals mensen ga laten meebeslissen
Oordeel zelf met de tracklist van mijn liveset. Het heeft me gelukkig niet weerhouden om toch goed te kunnen genieten
DJ THERA LIVE - ORIGINS 23-02-2019
01. Dimavi - vertigo (Dj Thera Remix)
02. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. T.C.C. - The Reason
04. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
05. Warmduscher vs Nutty T - 10 Kleine Bassdrums (Dj THera Remix)
06. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07. Stana - Scum (Dj Thera Remix)
08. T.C.C. feat. Mesloes - You And Me
09. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
10. Dj Thera - Live Hard Now
11. The Prodigy - Warrior's Dance (Dj Thera Remix)
12. Dj Thera feat. Yuna-X - People
13. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
14. Afflictive - Breakstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)
Ik las ook wat berichten hier over onze afsluit set op de main dat er iets met het geluid was? Daar hebben wij zelf in ieder geval niets van meegekregen. Zowel Geck-o, Degos & Re-Done en ik letten altijd heel erg goed op dat we het geluid niet te ver in het rood zetten om vervorming te voorkomen, zo dus ook bij onze afsluitset. Meer kan ik daar eigenlijk niet over vertellen!
Last edited by DjThera on , edited 1 time in total.