Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Origins: wederom een geweldig mooi feest en wat een eer om hier zowel in area 1 en 2 te mogen optreden! Fantastische sfeer, top geregeld allemaal en wederom veel liefhebbers gezien en ook enkele gesproken :)

Qua aanloop naar het feest toe, weet ik wel dat ik niet nogmaals mensen ga laten meebeslissen :x Heb best veel vervelende berichtjes gekregen van mensen wat me echt niet lekker zit. Ik loop best n aantal jaartjes mee al, dus ik weet op zich zelf ook wel een klein beetje wat ik wel en niet moet draaien op een feest als Origins. Overigens helemaal niets ten nadele van de organisatie, want dit was mn eigen idee :$

Oordeel zelf met de tracklist van mijn liveset. Het heeft me gelukkig niet weerhouden om toch goed te kunnen genieten :)

DJ THERA LIVE - ORIGINS 23-02-2019
01. Dimavi - vertigo (Dj Thera Remix)
02. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. T.C.C. - The Reason
04. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
05. Warmduscher vs Nutty T - 10 Kleine Bassdrums (Dj THera Remix)
06. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07. Stana - Scum (Dj Thera Remix)
08. T.C.C. feat. Mesloes - You And Me
09. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
10. Dj Thera - Live Hard Now
11. The Prodigy - Warrior's Dance (Dj Thera Remix)
12. Dj Thera feat. Yuna-X - People
13. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
14. Afflictive - Breakstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)

Ik las ook wat berichten hier over onze afsluit set op de main dat er iets met het geluid was? Daar hebben wij zelf in ieder geval niets van meegekregen. Zowel Geck-o, Degos & Re-Done en ik letten altijd heel erg goed op dat we het geluid niet te ver in het rood zetten om vervorming te voorkomen, zo dus ook bij onze afsluitset. Meer kan ik daar eigenlijk niet over vertellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tijdens Sasha F was heel zaal 2 ook op de hoogte van zijn 'vind-ik-leuks' op Twitter. :thumbup:


Sudden Remi met presentatie over Sasha F zijn twitter was sudden.

En @Thera, wat voor berichten dan? Je hoeft het niet letterlijk te noemen maar was het omdat er te weinig T.C.C. werd gedraaid of was het juist omdat er T.C.C. platen tussen zaten?

En op het laatst stond het geluid vooral mid en achterin de grote zaal vrij zacht en de bass leek behoorlijk weggedraaid.

Had zelf ook een paar simpelen vlakbij zitten namelijk die vonden dat er te weinig van Warface en Rebelion werd gedraaid, er geen vette hardcore afsluiter was, waarop ik wees op Wavolizer maar nee het moest uptempo zijn. Ik vraag me dan serieus af wat dat soort mensen op zo'n feest doen en verwachten.

Als de muziek je niet ligt, en gezien hoe zij er bij liepen, dan ben je er toch gewoon puur om drugs in je mik te gooien en zo vaag zijn dat je niet meer weet wat er gedraaid wordt. Dat soort volk leek mij meer aanwezig dit jaar dan vorig jaar.

Ook een paar keer gehoord dat er te weinig melodie werd gedraaid.. Ik ga juist naar Origins om dat niet te horen, maar voor het stevigere werk. Het is imo bijvoorbeeld jammer dat Digital Punk dan een plaat als Awake of Elements draait ipv Dark Symphony oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik las ook wat berichten hier over onze afsluit set op de main dat er iets met het geluid was? Daar hebben wij zelf in ieder geval niets van meegekregen. Zowel Geck-o, Degos & Re-Done en ik letten altijd heel erg goed op dat we het geluid niet te ver in het rood zetten om vervorming te voorkomen, zo dus ook bij onze afsluitset. Meer kan ik daar eigenlijk niet over vertellen!


Niets van gemerkt zolang ik er was. Openen met Soul Train was wel super tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet feest gehad, Geck-O, Thera en Noisecontrollers waren mijn favoriete setjes. Ik ging er niet met gigantische verwachtingen heen aangezien ik dit soort ''raw'' hardstyle weinig luisterde in die tijd. Wat dat betreft vond ik VWAB een leuker feest aangezien daar veel meer muziek langs komt die ik vroeger daadwerkelijk veel luisterde, maar ik heb me uiteindelijk heel erg goed vermaakt en weinig stil gestaan. Ik herkende toch meer nummers dan ik in eerste instantie verwacht had.

Qua organisatie was het gewoon weer goed geregeld, meestal weinig aan te merken op de organisatie van Shockerz, wat dat betreft een dikke pluim.

Ik heb me echter wel mateloos geïrriteerd aan de beveiliging. Normaal let ik daar allemaal niet zo op, want het is juist goed dat ze er zijn maar ik vond ze hier wel héél erg aanwezig, vooral de manier waardoor ze door het publiek liepen en de manier van communiceren stoorde me. Bij sommigen wc's veroorzaakte ze bijvoorbeeld achterlijk grote rijen door de boel op te houden, iedereen vragen waarom ze in de rij stonden voor de toiletten en niet gewoon het urinoir gebruikte (niet op een grappige bedoelde manier). Er leek ook niet echt een duidelijke lijn te zijn, bij de ene wc mocht wel je flesje vullen terwijl ze er naar stonden te kijken, en bij de andere wc werd je flesje fanatiek uit je handen getrokken. Ook werd er heel onredelijk gereageerd op simpele dingen, zo stond ik bijvoorbeeld even op mijn vriendin te wachten voor de ingang naar de rookruimte (nee ik was niet binnen aan het roken) en toen werd een beveiliger boos omdat ik een opstopping zou veroorzaken(????). Ik snap het best hoor, dat je opstoppingen wil voorkomen maar leg het even normaal uit en dan is er toch niks aan de hand, stap ik even aan de kant.

Bovenstaande geld echt niet voor iedere bewaker aanwezig op het evenement, met een aantal heb ik gewoon hele leuke gesprekken gehad en die deden hun werk prima, maar over het algemeen was ik er dus niet over te spreken. Ik ben heel benieuwd of andere dit ook zo hebben ervaren. Vrij grote rant geworden maar ik moest het toch even kwijt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik las ook wat berichten hier over onze afsluit set op de main dat er iets met het geluid was? Daar hebben wij zelf in ieder geval niets van meegekregen. Zowel Geck-o, Degos & Re-Done en ik letten altijd heel erg goed op dat we het geluid niet te ver in het rood zetten om vervorming te voorkomen, zo dus ook bij onze afsluitset. Meer kan ik daar eigenlijk niet over vertellen!

Klopt ja. Denk niet dat het aan jullie lag. Na nummertje of 4, 5 was het opeens wel goed. In het begin miste het gewoon volume en kracht. Misschien kan de organisatie volgende keer ook bij de tribune die niet gebruikt wordt van die gordijnen ophangen waardoor het geluid niet veel andere kanten op kan dan vol in je bakkes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Heeft iemand trouwens meegekregen hoe een kerel linksvoor bij de WC's compleet van de kaart met zijn ogen weid open en zijn tong uit zijn mond hangende op de porseleinen pot zat? Security was er snel bij en hebben hem toen een hele tijd wakker proberen te slaan, zonder effect voor zolang ik daar was.

Ja het gaat alweer goed hoor


Was wederom een goede fissa alleen was die lauwe bavaria niet te hachelen.
Zaal 2 was weer the place to be qua setjes. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:58 
 
Artiest

Stoux schreef:
Tracklist Geck-O vs Geck-E :drool:

01. Geck-o - Instant Fame
02. Geck-o - Tribal Dance
03. Geck-e - Bacteria
04. Geck-o - We Dance To The Beat
05. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
06. Geck-o & The Undoing - This Is It
07. Geck-e - Parallel Worlds
08. Geck-o - Underground At Night
09. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
10. Geck-e - Technoir
11. Geck-o - Bingo!
12. Geck-e - Everywhere I Go (Hard Tech Version)
13. Geck-o - AHA
14. Geck-o - Oh!
15. Geck-o - Bit Rush
16. Geck-o - Soul Train
17. Geck-o - Forces Of The Universe
18. Geck-o - It's What We Are VIP
19. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
20. Busho & Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
21. Geck-o - Space Jam

Joahhhhhh wat was dit leuk! Heerlijke sfeer, kon er mooi wat platen bij pakken die ik al minstens 5 jaar niet meer heb aangeraakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En op het laatst stond het geluid vooral mid en achterin de grote zaal vrij zacht en de bass leek behoorlijk weggedraaid.


Zou dit niet te maken kunnen hebben met eventuele geluidsoverlast richting de aangrenzende woonwijk, dat het volume in de nachtelijke uurtjes iets lager wordt gezet? Ikzelf stond in de tweede zaal, maar daar staat de stage met de rug naar die woonwijk toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Broken Balance schreef:
En op het laatst stond het geluid vooral mid en achterin de grote zaal vrij zacht en de bass leek behoorlijk weggedraaid.


Zou dit niet te maken kunnen hebben met eventuele geluidsoverlast richting de aangrenzende woonwijk, dat het volume in de nachtelijke uurtjes iets lager wordt gezet? Ikzelf stond in de tweede zaal, maar daar staat de stage met de rug naar die woonwijk toe.


Heb dat bij VWAB en de vorige Origins niet echt gehoord dat ze dat deden. Zou kunnen hoor, maar zaterdagavond tot 01:00 moet toch niet zo vreemd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Bovenstaande geld echt niet voor iedere bewaker aanwezig op het evenement, met een aantal heb ik gewoon hele leuke gesprekken gehad en die deden hun werk prima, maar over het algemeen was ik er dus niet over te spreken. Ik ben heel benieuwd of andere dit ook zo hebben ervaren. Vrij grote rant geworden maar ik moest het toch even kwijt :x

Vind het altijd best raar dat mensen bewakers als negatief ervaren. Ik ga nu al jaren naar feesten in zowel NL en België en ik heb nog nooit een "momentje" gehad met een beveiliger. Foute moment op de foute plaats dan maar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Desley DD schreef:
Bovenstaande geld echt niet voor iedere bewaker aanwezig op het evenement, met een aantal heb ik gewoon hele leuke gesprekken gehad en die deden hun werk prima, maar over het algemeen was ik er dus niet over te spreken. Ik ben heel benieuwd of andere dit ook zo hebben ervaren. Vrij grote rant geworden maar ik moest het toch even kwijt :x

Vind het altijd best raar dat mensen bewakers als negatief ervaren. Ik ga nu al jaren naar feesten in zowel NL en België en ik heb nog nooit een "momentje" gehad met een beveiliger. Foute moment op de foute plaats dan maar? :P


Ik normaal dus ook niet, misschien vandaar dat ik me er dubbel aan irriteerde omdat het dit keer meerdere keren gebeurde. Normaal kan je gewoon even slap lullen met ze, en communiceren ze alles gewoon relaxt zolang je zelf ook normaal doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vind het altijd best raar dat mensen bewakers als negatief ervaren.


Niet zo zeer bewaking op zich, maar vooral de houding van de bewaking. Mensen hardhandig aan de kant duwen omdat zij hun controlerondje moeten maken, dat is toch niet nodig? Doe gewoon normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Helicaze schreef:
Vind het altijd best raar dat mensen bewakers als negatief ervaren.


Niet zo zeer bewaking op zich, maar vooral de houding van de bewaking. Mensen hardhandig aan de kant duwen omdat zij hun controlerondje moeten maken, dat is toch niet nodig? Doe gewoon normaal.

Ja, dat kan natuurlijk niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet feestje gehad! Alleen qua tracks bij veel setjes toch net wat anders verwacht! Niet dat het slecht was maar had het idee soms op een "gewoon" classics feest te staan :D

Beide zalen goed vermaakt alleen denk ik in zaal 2 net iets meer! :thumbsup: Viel me trouwens op dat de zaal met de afsluitende set van Theracords Allstars aardig leegliep :huh: Moesten mensen de trein en/of bus halen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Vet feestje gehad! Alleen qua tracks bij veel setjes toch net wat anders verwacht! Niet dat het slecht was maar had het idee soms op een "gewoon" classics feest te staan :D

Beide zalen goed vermaakt alleen denk ik in zaal 2 net iets meer! :thumbsup: Viel me trouwens op dat de zaal met de afsluitende set van Theracords Allstars aardig leegliep :huh: Moesten mensen de trein en/of bus halen ofzo?


Als je ziet dat je afsluitende keuze Theracords of Theracords is (zaal 1 en 2) kan het toch zijn dat veel weg gaan. Niet iedereen heeft wat met Theracords, het was natuurlijk bij verre niet het grootste label in dat tijdperk. Als ik bij een raw feest moet kiezen als afsluiter tussen Warface of Rebelion bijvoorbeeld, dan ga ik gewoon eerder weg.

En over de beveiligers. Bij binnenkomst stonden er ook gewoon vriendelijke beveiligers, dit waren vooral vrouwelijke en oudere beveiligers.

Bij zaal 2 en ook bij de rookruimte wel vaker een paar jongere gasten zien lopen die inderdaad door iedereen heen moesten met een flink tempo terwijl er niks aan de hand was. Ook in zaal 2 een gast die rustig stond te dansen met een big smile en vrolijk de beveiliger groette moest hardhandig aan de kant en was geen blik waardig blijkbaar terwijl er 3 meter aan beide kanten was om om hem heen te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 13:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was erg leuk om weer te draaien hier! Heb zoveel mogelijk in een half uurtje proberen te draaien en denk dat dat wel gelukt is :D

01. Solutio & The I's - Darkness (The Geminizers Remix)
02. Solutio & The I's - Immortal
03. Solutio & The I's - Cruelty
04. Solutio & The I's - Against Us
05. Solutio & The I's - Ravage
06. Solutio & The I's - Seizure
07. Solutio & The I's vs. Arboza - Haunted
08. Solutio & The I's vs. Prefix & Density - Tanya
09. The Geminizers - Amongst Monsters (Solutio & The I's Remix)
10. Solutio & The I's - BOOM!
11. Balistic & Zero Vision ft. MC Jeff - Upgrade The Noize (Solutio & The I's Remix)
12. Solutio & The I's - 2.17
13. Solutio & The I's - Mistress
14. Solutio & The I's - City Of Q-Base (2013 Version)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook even een verslagje van mijn kant.

Denk rond kwart over 2 binnen voor Acti & Jajox wat voor mij echt een tegenvallende set was. (Bijna) geen oude Activator klapperts maar meestal tracks van hem rond 2011-2013 die ik dan weer helemaal niks vind. Alphaverb daarna was echt genieten, zijn platen blijven echt heerlijk en super dat hij Radio Alarm en X2X Remix draaide. Mean Machine daarna.. tja ik vind de platen stuk voor stuk vet (op Bleeding for the Harder Styles na, wat een meuk blijft dat nummer imo) maar eigenlijk is het een beetje langs me heen gegaan dit, vond het niet heel bijzonder en minpuntje dat Who Wants This niet gedraaid werd.

Daarna vrij onverwachts naar zaal 2 voor Thera LIVE waarbij het erg vet was om een paar onbekende platen te horen en Live Hard Now, Acid Impressions en The Dungeon Remix en de 2 T.C.C. platen te horen, verder is deze set beetje langs me heen gegaan vanwege het ouwehoeren en zoeken naar mensen. Stukje Phrantic meegepakt en +oneindig voor het draaien van Luna & Dutch Master - The Scene :D . Daarna Jack Of Sound in zaal 1 waar hij leuk draaide. Hij gooide er ook een aantal mashups er doorheen waaronder de Donkey Rollers Mashup wat het een erg fris setje maakte! Vervolgens naar Prefix & Density geweest die echt een puike set hebben afgeleverd :worship: eerder te weinig eigen platen dan te veel, maar dat zorgde wel voor een heerlijke afwisselende set met veel oude Fusion wat ik me kan herinneren (Last City On Earth, Innocent, In Full Effect). Terrordome en Contrast waren eigenlijk te nieuw, maar dat vond ik niet erg. Toen Noisecontrollers nog ff meegepakt die er toch wat vets van heeft gemaakt. Met platen als Surge of Power, Gods & Symbols Remix en Aliens had het nóg beter kunnen zijn maar het was zo al heel vet.

Eventjes pauze genomen en toen de rest van de avond in zaal 2 doorgebracht. Chris One draaide, net als bij XXlerator Classixx een heerlijke set. Science & Religion :loving: Bij Degos & Re-Done daarna had ik het niet meer toen ze Promo - Vicious Circle, Droid - Ger Man (The Raiders Remix) en Gerardo Roschini - Jako achter elkaar gingen draaien. Wat was dat vet zeg. :surrender: Verder ook heerlijk mixwerk en een heerlijke overgang van Torture naar Masterblade mannen!! The Machine was ook heerlijk. Is de 3e keer in redelijk korte tijd dat ik een classics set van hem meemaak en iedere keer is het genieten, zo nu ook weer. Bombs Away blijft ook geweldig live.

Sasha F heeft me daarna echt flink laten inkakken. Wat hij in de eerste 20-25 minuten aan het draaien was was echt totaal niet mijn ding en volgens mij ook niet volgens het concept. Misschien dat hij op zn flikker gekregen heeft van Shockerz want daarna was het wel een stuk beter, maar vond het nog steeds niet echt je van het. Ff 10 minuten in zaal 1 geweest maar dat was ook niet veel beter. Gelukkig heeft Wavolizer het nog even goed gemaakt en mij nog wat energie teruggegeven! Wat heerlijk dat hij Nowhere To Hide en Darkside draaide zeg :D Maar toch uiteindelijk 00.45 hem gepeerd naar huis.

Wat een vet feest weer. Moet wel zeggen dat zaal 2 het feest gemaakt heeft want zaal 1 was de sfeer niet veel soeps op een gegeven moment vond ik. Dat was in 2 veel beter. Verder jammer van de dubbele platen maar dat is al genoeg gezegd. Verder alles top geregeld. Parkeren en van de parkeerplaats af komen ging heel vlot, goed geluid, top catering en weinig tot geen last gehad van de drukte. Wel was het weer wat aan de warme kant in zaal 2, maar was beter te doen dan vorig jaar imo.

Al met al denk ik nét ietsje minder dan vorig jaar, maar nog steeds een geweldig feest die thuishoort in het rijtje van de vorige editie, Qlimax 2016 en X-Qlusive B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:


DJ THERA LIVE - ORIGINS 23-02-2019
01. Dimavi - vertigo (Dj Thera Remix)
02. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. T.C.C. - The Reason
04. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
05. Warmduscher vs Nutty T - 10 Kleine Bassdrums (Dj THera Remix)
06. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07. Stana - Scum (Dj Thera Remix)
08. T.C.C. feat. Mesloes - You And Me
09. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
10. Dj Thera - Live Hard Now
11. The Prodigy - Warrior's Dance (Dj Thera Remix)
12. Dj Thera feat. Yuna-X - People
13. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
14. Afflictive - Breakstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)


Godverdomme... Mega kut dat ik dit gemist heb... sorry pieter :cry:
Op Rebirth dan maar even inhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 22:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alphaverb:

Citaat:
01. Alphaverb - Back
02. Tuneboy - Unexpected Skygrowler (Mashup)
03. Alphaverb - Give It Up Again (ft. Bass Modulators)
04. Alphaverb - Just A Little Noise (ft. Run-A)
05. Toneshifterz - Elektro Shock
06. Alphaverb - Energize
07. TNT - Countdown
08. Captain Jack - Captain Jack (Analog Mix – Alphaverb Edit)
09. Alphaverb - Realization of a Dream (Original Waltz Mix)
10. The Machine - Mosquito
11. Alphaverb - The Otherside (Live Edit)
12. Alphaverb - F*ck The Nice Guys
13. Alphaverb & The Machine - Chemistry of Sound
14. Frontliner - Warphole
15. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (Live Edit)
16. W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Remix)
17. Alphaverb & Intractable One - Roots of Evil
18. Alphaverb - Realization of a Nightmare (Intractable One Remix)
19. Alphaverb - Substream
20. Alphaverb - Scary Voices (ft. Intractable One)
21. Alphaverb - Stimulate Your Curiousity (Under Attaccapella Vrs)
22. Activator & Zatox - Oxygen (Shiverz Edit)
23. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass (Hard Edit)
24. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godnondeju
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet dat iedereen Sasha F zo slecht vond en helemaal niet dat hii buiten het concept draaide. Digital Mindz - Resonant was volgens mij de nieuwste (2014), maar P&D draaiden ook Contrast, Just A Memory, Terrordome en W.U.F.U., Jack Of Sound en D&R draaiden Hollow, Titan draaide Chainsaw, Apocalypse en nog meer nieuwere platen. Dus dat is niet zo erg. Ik heb dit jaar ook niet gezien dat er harde regels waren qua jaartallen (vorig jaar was het pre-2013 toch?).
En dat hij vdk staat te draaien maakt me niets uit, als daar niets van te merken is aan het mixwerk. Op 1 of 2 schoonheidsfoutjes na vond ik hem nog netjes mixen ook, beter dan menig nuchtere artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 00:59 
 
Hardtraxxer

Dik vermaakt op deze editie weer. Moet wel zeggen dat ik na de vorige hele hoge verwachtingen had en dat die niet helemaal zijn overtroffen, maar die was ook wel onwijs gaaf.
Paar dingetjes richting shockerz events; de confetti en streamers is leuk voor op de foto’s, maar het is echt gruwelijk irritant voor de feestgangers. Voor mij voegt het ook echt helemaal niets toe. Zeker in de hoeveelheid dat het nu is gebruikt. Mochten jullie dan persee streamers willen, zorg dan in ieder geval dat het papier is en geen metallic. Dat breekt namelijk veel makkelijker en blijft minder lang irritant. Ik heb een keer of 4 zo’n vent zelfs met een hele berg van die zooi naar voren zien lopen om het achter de barriers te pleuren omdat het zo in de weg lag.
Ook zag ik dat er dit jaar niet voor dezelfde licht en geluids leverancier gekozen was. Wat daar de reden voor is weet ik niet, maar ik moet wel zeggen dat dit een stapje achteruit is. Geluidssysteem wat er nu hing (zaal1) was naar mijn idee zeker niet toerijkend voor de ruimte. Zeker niet verder naar achteren. Nou vond ik het op andere edities ook niet 100%, maar dit was echt wel een stuk slechter. Wat betreft het licht was het allemaal wel oke, maar vond wel dat de operator van vorige edities z’n show beter voor elkaar had dan deze.
Zaal 2 vond ik dan wel weer heel tof gedaan als ik dat vergelijk met andere edities. Geluid had misschien wel iets steviger gemogen, maar ik moet zeggen dat ik daar niet veel tijd heb doorgebracht. Dus kan ook niet goed oordelen hoe het er de rest van de avond is gegaan.

Ohja en dan nog iets betreft de drank; hoe kan het dat er alweer te weinig cola en fanta (en misschien meer) is geleverd? Heb nu al bij de 3x dat ik een feestje van jullie heb bezocht in de maaspoort, dat er rond 23:00 al bepaalde drank op is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Snap niet dat iedereen Sasha F zo slecht vond en helemaal niet dat hii buiten het concept draaide. Digital Mindz - Resonant was volgens mij de nieuwste (2014), maar P&D draaiden ook Contrast, Just A Memory, Terrordome en W.U.F.U., Jack Of Sound en D&R draaiden Hollow, Titan draaide Chainsaw, Apocalypse en nog meer nieuwere platen. Dus dat is niet zo erg. Ik heb dit jaar ook niet gezien dat er harde regels waren qua jaartallen (vorig jaar was het pre-2013 toch?).
En dat hij vdk staat te draaien maakt me niets uit, als daar niets van te merken is aan het mixwerk. Op 1 of 2 schoonheidsfoutjes na vond ik hem nog netjes mixen ook, beter dan menig nuchtere artiest.


Dit merkte je wel, en ik noem een plaat ver voor de vocals uitfaden en ver na de climax infaden nou niet echt een schoonheidsfout. Dat is gewoon niet doorhebben wat je zelf doet. Ook lag hij er een paar keer naast met teases/beatmatchen.

Hij draaide soms, en vooral Complete Destruction in het begin, snoeihard in het rood, scratchte niet op de maat en op compleet ongepaste momenten. Hollow is trouwens uit 2013, werd toen al gedraaid, kwam veel later (gratis) uit dan moest. Misschien dat hij nuchter beter zou kunnen mixen maar je zag duidelijk dat hij te ver heen was om degelijk te kunnen draaien.

Het was pre-2013 en een iets nieuwere plaat kan prima af en toe, maar waarom een edit van een oudere plaat draaien (Get Hit). Ik geef geen enkele artiest daar voorrang over, maar laat het aub geen trend worden voor artiesten weer schijt gaan krijgen aan het concept.

Tha Playah stond ook te kaakschaatsen op Qlimax en die zette een kneiterstrakke set in elkaar, het kan dus prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of hij nou van de kaart was en of hij nou wel of niet redelijk mixte, het tempo was mij gewoon veel te hoog. Get Hit op 160 bpm ofzo... man man man... Klonk echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 09:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Theracords Allstars (Degos & Re-Done, Geck-o & Dj Thera) Tracklist

01. Geck-e - Soul Train (Hardtechno Edit)
02. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
03. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Mix)
04. Geck-o - Assquake VIP
05. Deetox - Still Here (Delete Remix)
06. Degos & Re-Done - Warrior
07. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
08. Catatonic Overload - Futile
09. Degos & Re-Done - Lomperkennie
10. Geck-o - 2-1
11. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
12. Degos & Re-Done - Connected
13. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
14. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
15. Degos & Re-Done - This Mind
16. Geck-o - How Low Can You Go
17. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
18. Degos & Re-Done - Outside The Box/Yes We Know (Mash-Up)
19. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
20. Dj Thera - Stash
21. Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done Bootleg)
22. Prefix & Density - Theracords LIVE Polka Dj Tool
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten