Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 08:20 
 
Hardtraxxer

Zin inn :yay: Alleen Noisecontrollers is een zekerheidje de rest beslis ik daar wel. Hopelijk draait hij ook Nc & zany - paranoid. Laatste keer dat ik die track heb gehoord was op zijn XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bob/B-front, als je meeleest.... Je zou echt koning zijn als je deze plaat vandaag meeneemt:

https://www.youtube.com/watch?v=UcNTBfUU4xo

2 Sidez- Grainable system override. Ooit lang geleden 1x gehoord tijdens Xxlerator in de Matrixx maar daarna nooit meer. Ook niet in jullie huidige 2-sidez setjes. (evenals Xperimental btw ;) )

Thx! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik kan goed overdrijven, bijna net zo goed als een vluchteling. (snap je, want die komen overdrijven op een bootje haha)

Moest lachen om deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens best zin in deze. Gaan ook weer wat oude feestmaten mee met wie ik al een tijdje niet op pad ben geweest. Onze hoogtijdagen en deze muziek was altijd goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in ondertussen! Tegen een uur of 12 vertrekken in korte broek. Gaat een mooi dagje worden! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Momenteel helemaal aan het volvreten op de pasta dag van onze basketclub zodat we straks weer kunnen marathon maaien.

Zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zin begint eindelijk een beetje te komen. Rond uurtje of 3/4 binnen met Gruppenfuhrer Urban Designer.
Het zal gelukkig geen herhaling worden van vorig jaar... Ik heb mijzelf ingedekt als bob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rond 12.45 wegrijden. Partijtje zin in zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben de mail met het ticket kwijt... iemand een idee hoe ik die nog kan terughalen via Paylogic oid?

Edit: heb hem al
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 13:10 
 
Hardtraxxer

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 13:12 
 
Hardtraxxer

Al onderweg en bakken met zin meegenomen. Gaat weer een mooie worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderweg :D fucking veel zin in! Te herkennen aan een zwart shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weet vanaf hoe laat de pendelbussen terug naar station gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 14:13 
 
Hardtraxxer

Ook belachelijkveel zin in, eerste classic raw feestje yesss
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitverkocht, doen ze toch weer even!

Godverdomme een partij zin in haha. Vreselijk brak maar de eerste pilsje zullen er zo aan moeten geloven, rond half 3 in Den Bosch :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 14:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 23:12 
 
Hardtraxx Newbie

Degos & Re-Done :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf staat Sasha F te doen zeg? Wat een deceptie tot nu toe
Edit: 2e helft een stuk beter, maar nog steeds niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas niet meer kunnen gaan, wel heeeel benieuwd naar hoe er gedraaid is en hoe de sfeer is! Zal vast allemaal top zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Wtf staat Sasha F te doen zeg? Wat een deceptie tot nu toe
Edit: 2e helft een stuk beter, maar nog steeds niet echt geweldig.

Normaal gesproken draait hij best strak ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 02:52 
 
Hardtraxxer

Strak was die zeker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sasha F legend wat een baas lkkr in de snoeppot gegrabbeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had van tevoren zo’n gevoel dat Sasha F zich totaal niet aan het concept zou houden, maar wat een baas. Helemaal van de kaart en dan alsnog goed mixwerk neerzetten. Oké, Digital Mindz - Resonant was een beetje misplaatst, maar dat is wel een lekker nummer. En daarna maakt hij het helemaal goed met The Reaper, Complete Destruction, The End en Out of Control. Onverwachts set van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 03:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van de dag gaat naar Degos & Re-Done, wat houd ik ervan om hen op classic stages te zien. :worship: Eigenlijk geen enkele tegenvallende set gehoord. Vond de twee T.C.C. platen bij Thera ook goed geplaatst, had aanvankelijk wat twijfels daarvoor maar was erg prettig! Ging ook goed los vandaag, speciale s/o naar de kaak van Sasha F, Sven Kramer is er niks bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 03:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige dag gehad!

Over het algemeen echt heel veel vette sets gehoord. Grootste tegenvaller was voor nij toch wel Titan vs B front. Teveel hitjes en het tempo zat er ook niet echt lekker in. Ook janmer dat het geluid in het eerste half uur van theracords allstars ineens zo belabberd stond. Echt veels te zacht om de kicks lekker door te laten komen.

Grootste verrassing was toch wel ran d en adaro. Waar ik vantevoren verwachtte de tracklist zo uit te kunnen schrijven zat de set vol met platen die ik de mannen niet zo snel zie pakken. Ook E force en Luna waren baas!

Daarnaast echt 1000 shoutouts naar Degos & redone in zaal 2. Wat heb ik daar toch als een mongool staan snoeien... pattern 1 :love:

Verder gewoon prima feest! Geluid was over de hele dag eigenlijk wel goed te noemen. Stage en show ook netjes. Maybe iets te druk met momenten maar niet echt aan geërgerd. Enige wat ze absoluut achterwege mogen laten zijn die confetti slierten, wat een kutzooi is dat zeg. Bijna 10 mn enkels gebroken omdat je er weer eens achter blijft hangen. Houdt het dan maar gewoon bij confetti.

Volgend jaar zeker weer aanwezig!
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten