Die had ik al genoteerd 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Echt? Vond die juist best tegenvallen, met veel hitjes en veel van 2013. Af en toe een oude Geminizers plaat was wel genieten.wrote:Overigens heeft die warm-up van TMS mij wel overtuigd om daar naar toe te gaan i.p.v. naar Noisecontrollers
Ik stoor me niet echt aan het hitjes gehalte v.w.b. de raw classics eerlijk gezegd, dat zijn vaak ook de platen waar ik mooie herinneringen aan heb uit die periode. Daarbij denk ik dat het een interessante set wordt doordat er veel verschillende artiesten aan bod komen, en stiekem wil ik die TMS intro gewoon horen 
Ik zie dat je live op de lineup staat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jouw interpretatie hiervan iswrote:Verzoekjes zijn dan ook welkom trouwens
@Psyched
Valt mij ook op dat nagenoeg al je "classic" boekingen gebonden zijn aan een bepaald hokje. Tillt! set of nu dan live, dus S&I. Ik zie je juist als een artiest die heel erg graag buiten de hokjes treed en juist graag verassende platen draait. Hoe sta je er zelf tegenover dat je dan steeds op deze manier bent geboekt of is dit toch een keuze vanuit jezelf?
Valt mij ook op dat nagenoeg al je "classic" boekingen gebonden zijn aan een bepaald hokje. Tillt! set of nu dan live, dus S&I. Ik zie je juist als een artiest die heel erg graag buiten de hokjes treed en juist graag verassende platen draait. Hoe sta je er zelf tegenover dat je dan steeds op deze manier bent geboekt of is dit toch een keuze vanuit jezelf?
Ik voel een Hardtraxx Q&A met Psyched aankomen
blear heeft er al zin inwrote:Fun fact: morgen is de allereerste keer dat Acti & Jajox samen 'Satana' zullen draaien.
Nou het live gedeelte is een miscommunicatie van het boekingskantoor helaas. Sta zelf inderdaad liever een uur te draaien waar je alle kanten op kan gaan. Neemt niet weg dat ik er dik veel zin in heb. Wat ik wel jammer vind is dat er live achter mijn naam staat gezien het geen liveact zal zijn maar ik mix de platen "gewoon" aan elkaar uiteindelijk. Ik zal me wel houden aan het puur S&I muziek, maar daar is genoeg van dus dat is geen probleem.wrote:@Psyched
Dat het binnen een tillt hokje valt is vrij simpel uit te leggen: de muziek is tot 2013 en Psyched is daarna pas "geboren" dus is vrij raar om die muziek dan te draaien.
Disk Warriorwrote:Verzoekjes zijn dan ook welkom trouwens
Jammer, had liever ook gezien dat je de vrije hand had gekregen! Wie start er nog ff snel een petitie!
https://www.petities24.com/heyshockersl ... ftgroetjes
https://www.petities24.com/heyshockersl ... ftgroetjes
Dit ligt puur bij het voormalige boekingskantoor. Niet bij Shockerz!
Word hoe dan ook een vet half uur!
Word hoe dan ook een vet half uur!
Kan helemaal niet want hij staat live.wrote:Disk Warriorwrote:Verzoekjes zijn dan ook welkom trouwens
Openen met Mario & Luigi tool misschien???
Hoop morgen ergens The Great Zany Show te horen, bij JoS of misschien bij B-front & Titan

Nondeju wat heb ik hier veel zin in!
Ook nog last minute twee kaartjes gewonnen, dus als ik hier nog iemand blij kan maken met de 2 vip-tickets die ik al had voor een goedkoop prijsje stuur me even een PM.
Ook nog last minute twee kaartjes gewonnen, dus als ik hier nog iemand blij kan maken met de 2 vip-tickets die ik al had voor een goedkoop prijsje stuur me even een PM.
We gaan het zien morgen, hype leeft nog niet echt, komt misschien ook omdat ik sinds begin dit jaar hardstyle een beetje links heb laten liggen en de fysieke gesteldheid en slaap de laatste weken verschrikkelijk was.
Dat en dat ik vroeg op de bus moet terwijl ik vanavond een bedrijfsuitje heb wat niet kosher gaat aflopen.
Dat en dat ik vroeg op de bus moet terwijl ik vanavond een bedrijfsuitje heb wat niet kosher gaat aflopen.
Nou dan blief oe lekker thuus of stoppn mit nølen
Nou ai t zo veur mie gooit dan muk wel goane he.wrote:Nou dan blief oe lekker thuus of stoppn mit nølen
Draaien ze ook techno?
Haha valt me nu pas op dat Thera en Geck-o tussen hun sets door even op en neer moeten naar Hardclassics
Het valt mij telkens weer op dat ik 500 pagina's terug moet klikken om de timetable te zien.
laatste 100 kaarten in de verkoop nu!
Hoe kan dat nou, er zijn pas 29 pagina's vol gekrastwrote:Het valt mij telkens weer op dat ik 500 pagina's terug moet klikken om de timetable te zien.
Ik kan goed overdrijven, bijna net zo goed als een vluchteling. (snap je, want die komen overdrijven op een bootje haha)wrote:Hoe kan dat nou, er zijn pas 29 pagina's vol gekrastwrote:Het valt mij telkens weer op dat ik 500 pagina's terug moet klikken om de timetable te zien.