Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wavolizer gaat afsluiten met een paar hardcore platen, geen mainstream als ik het mag geloven dus waarschijnlijk industrial classics. :drool:

Bron: FB Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Eigenlijk de enige ervaring die ik met The Beholder heb en die mij is bijgebleven is dat hij op Fantasy Island de B-Front tent in z'n eentje finaal leeg draaide.... Verder kan ik me zo niets van hem herinneren aan sets.

Wake Up toen, haha >.<
Moet er wel bij melden dat ik hem ook al een poos niet meer heb gezien dus ik geloof jullie wel als hij zich tegenwoordig wel aan het concept houdt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op Defqon stond hij op de zaterdag op de magenta, early dus.

Ik heb de hele set niet bijgewoond maar het gros van wat hij draaide was geen early. Niet dat wat hij draaide slecht was maar hij hield zich niet aan de tijdsperiode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
De keren dat ik The Beholder heb gezien op een classics concept hield hij zich er ook altijd goed aan. Sterker nog, draaide ook een hoop vergeten plaatjes.


Mijn laatste herinnering is Q-Base 2015 op de "Back in Time" stage, dat was gruwelijk toen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ze die edits spelen, zo snel mogelijk richting Psyched! Zou het ontzettend jammer vinden want was een van de acts waar ik hard naar uitkeek ...

Wat Beholder op Defqon betrof vorig jaar; draaide inderdaad geen early maar was wel heerlijk losgaan ondanks de technische problemen...
En hij draaide toen geen vreemde edits !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Die The Magic Show warm up voor Origins. Staat die toevallig al op mixcloud? :drool:

Kon niets vinden. Zelf even gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ook Dragonborn toch?

Jep, en inderdaad ook Wake Up en dat soort tracks. Was dikke drama. Verder was dat een gruwelijke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 18:59 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Eigenlijk de enige ervaring die ik met The Beholder heb en die mij is bijgebleven is dat hij op Fantasy Island de B-Front tent in z'n eentje finaal leeg draaide.... Verder kan ik me zo niets van hem herinneren aan sets.

Dat is lang geleden, maar kan ik me nog goed herinneren. Inderdaad met Wake Up als eerste of tweede nummer, ben toen ook de tent uitgelopen. Bijna 7 jaar terug alweer... :cry: R.I.P Fantasy :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Fantasy Island meer is echt een gemis :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Helicaze schreef:
Vind het wel sneu voor The Machine. Nu staat ie opnieuw primetime, gelijk met een artiest die 100x populairder is. Weet het trouwens zelf nog niet goed waar ik op dat moment heen ga.. :(


Kom allemaal maar gewoon naar The Machine, daar ga je sowieso wel plaatjes horen die je anders nooit (meer) gaat horen. :D


Titan ga je niet vaak meer kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje over, mag voor € 30,- weg.

PM bij interesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vincent_ schreef:
Helicaze schreef:
Vind het wel sneu voor The Machine. Nu staat ie opnieuw primetime, gelijk met een artiest die 100x populairder is. Weet het trouwens zelf nog niet goed waar ik op dat moment heen ga.. :(


Kom allemaal maar gewoon naar The Machine, daar ga je sowieso wel plaatjes horen die je anders nooit (meer) gaat horen. :D


Titan ga je niet vaak meer kunnen zien.


:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vincent_ schreef:
Helicaze schreef:
Vind het wel sneu voor The Machine. Nu staat ie opnieuw primetime, gelijk met een artiest die 100x populairder is. Weet het trouwens zelf nog niet goed waar ik op dat moment heen ga.. :(


Kom allemaal maar gewoon naar The Machine, daar ga je sowieso wel plaatjes horen die je anders nooit (meer) gaat horen. :D


Titan ga je niet vaak meer kunnen zien.

In het donker?

Edit: zie nu pas zijn afscheidsfilmpje. Jammer wel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zeer benieuwd wat Crypsis gaat doen. Statement of Intent is zo'n 45 minuten als set volgens mij. Hij zal dus toch wat extra moeten draaien. Hij zal er vast weer iets gruwelijks van maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 09:24 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Wavolizer gaat afsluiten met een paar hardcore platen, geen mainstream als ik het mag geloven dus waarschijnlijk industrial classics. :drool:

Bron: FB Wavolizer

Vorig jaar sloot ie af met So Many Sacrifices :thumbsup:

Parvuz schreef:
Ben zeer benieuwd wat Crypsis gaat doen. Statement of Intent is zo'n 45 minuten als set volgens mij. Hij zal dus toch wat extra moeten draaien. Hij zal er vast weer iets gruwelijks van maken. ^^

Iig genoeg ruimte om alledrie de climaxen van Before the Storm te draaien :P

Oke het begint wel weer te kriebelen nu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wat vergeten tooltjes/free releases uit die tijd er bij pakken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ben zeer benieuwd wat Crypsis gaat doen. Statement of Intent is zo'n 45 minuten als set volgens mij. Hij zal dus toch wat extra moeten draaien. Hij zal er vast weer iets gruwelijks van maken. ^^

Hij gaat sowieso nog genoeg platen van Cryptology erbij pakken verwacht ik. Er staat inderdaad dat het een SoI set betreft, maar dat was op XXlerator Classixx ook het geval. Heb die set toen niet mee gepakt maar toen ik 2x even in de buurt was hoorde ik o.a. Cryptology en Lost in The Mist voorbij komen. Maar goed, wel zeker met je eens dat hij iets heel vets neer zal zetten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:06 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Fun fact: morgen is de allereerste keer dat Acti & Jajox samen 'Satana' zullen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minder Fun fact: morgen is de allerlaatste keer dat B-Front & Titan samen 'Haunted' zullen draaien. >.<

Man, echt zin in morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mede vanwege het feit dat dit het een van de laatst keren zal zijn om Titan te zien, is m'n laatste beetje twijfel om te gaan toch wel weg. Twijfel meteen ingeruild voor hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelde nog tussen B-Front & Titan of The Machine, maar denk dat het dan toch maar Titan wordt. Overigens heeft die warm-up van TMS mij wel overtuigd om daar naar toe te gaan i.p.v. naar Noisecontrollers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Als ze die edits spelen, zo snel mogelijk richting Psyched!


Sowieso naar Psyched, deze man heeft zoveel te bieden. Bereid zijn sets altijd uitstekend voor. Steeds weer een aantal vergeten/onbekendere tracks en bovendien interessant mixwerk, al boeit dat de meeste mensen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas te ziek om te gaan... balen dit

Als iemand nog een kaartje nodig heeft kan die mij een bericht sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Roan schreef:
GB47 schreef:
Als ze die edits spelen, zo snel mogelijk richting Psyched!

Sowieso naar Psyched


Goedzo! :P ben mijzelf er van bewust dat ik op een lastige tijd sta gezien de andere zaal maar ik zal zeker wat "vergeten" plaatjes draaien al zal het wel 100% Solutio & The I's set worden.

Hopelijk tot zaterdag allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justin, wij gaan ook Psyched.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten