Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
DjThera schreef:
Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.

Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)


Iedereen denkt aan oude Theracords platen als ze TCC zien, dus dat is waarschijnlijk de verwarring. .


Daarom had ik ook op TCC gestemd maar ik doelde op oude Theracords tracks dus had ik voor The Beginning moeten kiezen. Alleen de 1e tracks die op Theracords uitkwamen waren nog niet echt mijn ding, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien de insteek van het feest zou een TCC set toch heel misplaatst zijn? :huh: Of ben ik nou gek? Vreemd dat Shockerz dit zelf als optie in de poll weergeeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 11:19 
 
Artiest

LucG schreef:
Voor mij is de lastigste keuze eigenlijk nog tussen Geck-E vs Geck-O en Alphaverb :/

Ik ga alleen maar eigen tracks draaien. Misschien maakt dat je keuze wat makkelijker, als je dat juist wel of niet vet vindt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Gezien de insteek van het feest zou een TCC set toch heel misplaatst zijn? :huh: Of ben ik nou gek? Vreemd dat Shockerz dit zelf als optie in de poll weergeeft...

Jep, wel beetje mee eens. Snap dat die stijl wel past maar klopt natuurlijk niet met het concept.

Heb er wel echt zin in man! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde sowieso al naar Crypsis gaan, ook al was Thera vorig jaar de set van het jaar. Crypsis classics al lang niet meer gezien en T.C.C. zit ik dan niet echt op te wachten. Kan ik daarna de Minus is More set skippen voor Degos & Re-Done.

Verder zien we het wel weer, ik denk zeker Mean Machine, Prefix & Density, Noisecontrollers, The Machine en Sasha F.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wat verwachten jullie van Mean Machine? Zullen ze de originele platen draaien (ik denk van niet) of al die gare edits van Hard Bass 2016?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 12:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zojuist besloten:
Citaat:
Thank you all for voting so massively!! Because I never would like to disappoint people, I decided to do a special combination of T.C.C and The Beginning since both options are pretty close with voting and the fact that people might not 100% know what the intention with my T.C.C. set was!

Hope this will let everyone do a happy face and see you Saturday at Origins!!! <3


:D Tot zaterdag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Zojuist besloten:
Citaat:
Thank you all for voting so massively!! Because I never would like to disappoint people, I decided to do a special combination of T.C.C and The Beginning since both options are pretty close with voting and the fact that people might not 100% know what the intention with my T.C.C. set was!

Hope this will let everyone do a happy face and see you Saturday at Origins!!! <3


:D Tot zaterdag!!


Kijk aan, dan gaan we een kijkje nemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er nog een bepaalde tijdsperiode waar er op gefocust wordt qua muziek? Of is het van alles voor 2013 oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Gezien de insteek van het feest zou een TCC set toch heel misplaatst zijn? :huh: Of ben ik nou gek? Vreemd dat Shockerz dit zelf als optie in de poll weergeeft...


Mee eens. Een poll maken voor een classics feest waarbij één van de antwoorden 'recente muziek' is, blijft vreemd.

DjThera schreef:
Zojuist besloten:
Citaat:
Thank you all for voting so massively!! Because I never would like to disappoint people, I decided to do a special combination of T.C.C and The Beginning since both options are pretty close with voting and the fact that people might not 100% know what the intention with my T.C.C. set was!

Hope this will let everyone do a happy face and see you Saturday at Origins!!! <3


:D Tot zaterdag!!


Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Zojuist besloten:
Citaat:
Thank you all for voting so massively!! Because I never would like to disappoint people, I decided to do a special combination of T.C.C and The Beginning since both options are pretty close with voting and the fact that people might not 100% know what the intention with my T.C.C. set was!

Hope this will let everyone do a happy face and see you Saturday at Origins!!! <3


:D Tot zaterdag!!


Aanwizzy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat verwachten jullie van Mean Machine? Zullen ze de originele platen draaien (ik denk van niet) of al die gare edits van Hard Bass 2016?

Zany en Beholder/Neophyte houden zich wel aan de concepten als ze op classic stages staan voor zover ik heb meegemaakt/gehoord. Dus snap je aanname niet echt. Alleen omdat ze op een Hard Bass editie als Mean Machine geboekt stonden, dus geen classic feest, en daar nieuwe platen/edits gedraaid hebben? Denk dat je gewoon de originele platen kunt verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
ErikZ schreef:
Wat verwachten jullie van Mean Machine? Zullen ze de originele platen draaien (ik denk van niet) of al die gare edits van Hard Bass 2016?

Zany en Beholder/Neophyte houden zich wel aan de concepten als ze op classic stages staan voor zover ik heb meegemaakt/gehoord. Dus snap je aanname niet echt. Alleen omdat ze op een Hard Bass editie als Mean Machine geboekt stonden, dus geen classic feest, en daar nieuwe platen/edits gedraaid hebben? Denk dat je gewoon de originele platen kunt verwachten.


Heel simpel, omdat Mean Machine pas bestaat als die naam sinds Hard Bass 2016. Nu staan ze ook als die naam op de line up en niet als Zany & Beholder

Dus mijn vermoeden is dat Mean Machine de Mean Machine Edits gaat draaien en niet de originele Zany & Beholder platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat verwachten jullie van Mean Machine? Zullen ze de originele platen draaien (ik denk van niet) of al die gare edits van Hard Bass 2016?

Ik verwacht dat Psyched leuker gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
_theon_ schreef:
ErikZ schreef:
Wat verwachten jullie van Mean Machine? Zullen ze de originele platen draaien (ik denk van niet) of al die gare edits van Hard Bass 2016?

Zany en Beholder/Neophyte houden zich wel aan de concepten als ze op classic stages staan voor zover ik heb meegemaakt/gehoord. Dus snap je aanname niet echt. Alleen omdat ze op een Hard Bass editie als Mean Machine geboekt stonden, dus geen classic feest, en daar nieuwe platen/edits gedraaid hebben? Denk dat je gewoon de originele platen kunt verwachten.


Heel simpel, omdat Mean Machine pas bestaat als die naam sinds Hard Bass 2016. Nu staan ze ook als die naam op de line up en niet als Zany & Beholder

Dus mijn vermoeden is dat Mean Machine de Mean Machine Edits gaat draaien en niet de originele Zany & Beholder platen


Dan blijven ze maar thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 15:24 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
_theon_ schreef:
ErikZ schreef:
Wat verwachten jullie van Mean Machine? Zullen ze de originele platen draaien (ik denk van niet) of al die gare edits van Hard Bass 2016?

Zany en Beholder/Neophyte houden zich wel aan de concepten als ze op classic stages staan voor zover ik heb meegemaakt/gehoord. Dus snap je aanname niet echt. Alleen omdat ze op een Hard Bass editie als Mean Machine geboekt stonden, dus geen classic feest, en daar nieuwe platen/edits gedraaid hebben? Denk dat je gewoon de originele platen kunt verwachten.


Heel simpel, omdat Mean Machine pas bestaat als die naam sinds Hard Bass 2016. Nu staan ze ook als die naam op de line up en niet als Zany & Beholder

Dus mijn vermoeden is dat Mean Machine de Mean Machine Edits gaat draaien en niet de originele Zany & Beholder platen



Onder die naam hebben ze al opgetreden ten tijde van de fusion of sound tour in 2010 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Beholder/Neophyte houden zich wel aan de concepten als ze op classic stages staan voor zover ik heb meegemaakt/gehoord.

Mijn ervaring is echt het tegenovergestelde van dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Citaat:
...iets met oude tracks en Brennan & Heart liedjes

Dat laatste ga ik dus ook doen op Hardclassics want dat is dat concept inderdaad.

Dit topic lees ik alleen mee vanuit interesse, niet omdat ik ga, want ik ga naar HC.

JE KAN DUS VERDORIE WEL RADEN HOE FIJN DEZE OPMERKING IS YESSSS RUSH THE RMX HARDSTATE CHANNEL SPEED IT UP WOOOEEHAAA DANSEN.

Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

niels87 schreef:
Onder die naam hebben ze al opgetreden ten tijde van de fusion of sound tour in 2010 ofzo


Heb je gelijk in, dat was ook de enige keer, daarna pas 5 jaar later op Emporium
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat verwachten jullie van Mean Machine? Zullen ze de originele platen draaien (ik denk van niet) of al die gare edits van Hard Bass 2016?


Huilend de zaal uitlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die The Magic Show warm up voor Origins. Staat die toevallig al op mixcloud? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
_theon_ schreef:
Beholder/Neophyte houden zich wel aan de concepten als ze op classic stages staan voor zover ik heb meegemaakt/gehoord.

Mijn ervaring is echt het tegenovergestelde van dit xd

1x op de Tijdmachine in het klokgebouw gezien samen met Zany, dat was een half uur alleen maar originele collabs van de twee heren en daarna hardcore. Neophyte op Resonate was zelfs veel ouder spul dan de aangegeven jaartallen en denk 1 of 2 nieuwere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De keren dat ik The Beholder heb gezien op een classics concept hield hij zich er ook altijd goed aan. Sterker nog, draaide ook een hoop vergeten plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk de enige ervaring die ik met The Beholder heb en die mij is bijgebleven is dat hij op Fantasy Island de B-Front tent in z'n eentje finaal leeg draaide.... Verder kan ik me zo niets van hem herinneren aan sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Dragonborn toch?
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten