Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin gaat trouwens niet meer dus haar kaart is nog te koop. 35 piek en hij is van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij is de lastigste keuze eigenlijk nog tussen Geck-E vs Geck-O en Alphaverb :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 15:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Trouwens net besloten dat we zoals vorig jaar iets vroeger gaan vertrekken en op de parking wat gaan meeten. Zijn we zeker optijd. Als er nog mensen hetzelfde plan hebben en wat willen meeten (lees: bier drinken op mijn kosten) kunnen die ons vergezellen. Rond 13:30 op de parking ofzo.


Wil sowieso om 2 binnen zijn voor Acti & Jajox, dus ik sluit mij aan met wat pils in de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 15:26 
 
Artiest

Any requests for Saturday? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edge Of Extinction would be nice :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

God of terror (original or pn remix), Spells and In Your What :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Become One Merge Mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Become One Merge Mix

Fuse mix > Merge mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic schreef:
Any requests for Saturday? :clap:


Delete - Eternal
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix) ^^

Edit: oh ik ben niet de enige

Justinhafc schreef:
Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix) :loving:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 17:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jullie mogen kiezen wat voor live act ik zal doen in area 2!

Kies hier:
https://www.facebook.com/events/1941874 ... 70?sfns=mo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 17:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Phrantic schreef:
Any requests for Saturday? :clap:


Phrantic & Blackburn - In Your What? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 17:33 
 
Hardtraxxer

Houwersje schreef:
Helicaze schreef:
Trouwens net besloten dat we zoals vorig jaar iets vroeger gaan vertrekken en op de parking wat gaan meeten. Zijn we zeker optijd. Als er nog mensen hetzelfde plan hebben en wat willen meeten (lees: bier drinken op mijn kosten) kunnen die ons vergezellen. Rond 13:30 op de parking ofzo.


Wil sowieso om 2 binnen zijn voor Acti & Jajox, dus ik sluit mij aan met wat pils in de hand.


Ik wil ook binnen zijn voor acti dus kom ook drinken op de parkeerplaats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Jullie mogen kiezen wat voor live act ik zal doen in area 2!

Kies hier:
https://www.facebook.com/events/1941874 ... 70?sfns=mo


"T.C.C. Live: Op mijn Theracords Classics label breng ik nieuwe muziek uit die qua stijl uit de raw classics periode had kunnen komen. Bekende t.c.c. tracks zijn "The Reason" en "Drinks on the House""

Afgaande op de stand wordt dit hem.
Ga je hier geen oude tracks aan toevoegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 17:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.

Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Phrantic schreef:
Any requests for Saturday? :clap:


Not that raw, but I really like Drift Away, would be a nice opener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.

Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)


We zullen zien.

Zoals op Facebook ook al aangegeven wordt denk ik dat veel mensen jouw reactie niet lezen en denken dat er een set volgt à la Defqon 2017 als ze op TCC stemmen (was ook mijn eerste gedachte). Ik heb nu iig voor The Beginning gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.

Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)


Iedereen denkt aan oude Theracords platen als ze TCC zien, dus dat is waarschijnlijk de verwarring. En met alle respect en hoe vet de nieuwe TCC platen ook zijn, dit feest draait om oude tracks en daar vind ik nieuwe TCC platen niet onder vallen, hoe goed de oude sound ook terug komt in die tracks en hoe vet ik die platen ook vind. Ik zou zelf het liefst oude B&H tracks horen of een setje a la Hardclassics, dat imo meer binnen het concept valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 18:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Indy schreef:
DjThera schreef:
Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.

Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)


Iedereen denkt aan oude Theracords platen als ze TCC zien, dus dat is waarschijnlijk de verwarring. En met alle respect en hoe vet de nieuwe TCC platen ook zijn, dit feest draait om oude tracks en daar vind ik nieuwe TCC platen niet onder vallen, hoe goed de oude sound ook terug komt in die tracks en hoe vet ik die platen ook vind. Ik zou zelf het liefst oude B&H tracks horen of een setje a la Hardclassics, dat imo meer binnen het concept valt.

Dat laatste ga ik dus ook doen op Hardclassics want dat is dat concept inderdaad.

Ik heb op de poll een duidelijke uitleg gegeven over de setjes dus het is imo duidelijk zat zo. Aannemen wat anderen wel of niet denken, dat vind ik gevaarlijk en daar doe ik niet aan mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedereen leest de comments he. Jouw toelichting kwam overigens wat later dan dat de poll online is. De gemiddelde Origins bezoeker en zeker iedereen die in zaal 2 staat wilt denk ik het liefst gewoon oude tracks horen, lijkt mij. :P

B&H en platen die op HC gedraaid worden vallen inderdaad niet in de tijdsperiode van Origins, maar zijn wel degelijk oude platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:

We zullen zien.

Zoals op Facebook ook al aangegeven wordt denk ik dat veel mensen jouw reactie niet lezen en denken dat er een set volgt à la Defqon 2017 als ze op TCC stemmen (was ook mijn eerste gedachte). Ik heb nu iig voor The Beginning gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het horen van 'Welcome to another episode of The Magic Show' maakt me toch een partijtje sentimenteel. :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.

Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)

Verrassend inderdaad. Bewijst opnieuw hoe oneens het grote publiek het altijd is met mij... :cry: Een paar TCC plaatjes moet wel kunnen, maar ik zou persoonlijk toch liever de echte classics horen met wat vergeten nummers.

DJ Thera - In Between
Stana - Scum (DJ Thera Dark Remix)

Om er maar snel twee te noemen :whistle:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten