Hehe.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mijn vriendin gaat trouwens niet meer dus haar kaart is nog te koop. 35 piek en hij is van jou.
Voor mij is de lastigste keuze eigenlijk nog tussen Geck-E vs Geck-O en Alphaverb 
Wil sowieso om 2 binnen zijn voor Acti & Jajox, dus ik sluit mij aan met wat pils in de hand.wrote:Trouwens net besloten dat we zoals vorig jaar iets vroeger gaan vertrekken en op de parking wat gaan meeten. Zijn we zeker optijd. Als er nog mensen hetzelfde plan hebben en wat willen meeten (lees: bier drinken op mijn kosten) kunnen die ons vergezellen. Rond 13:30 op de parking ofzo.
-
PArtiest
- 42 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Any requests for Saturday? 
Edge Of Extinction would be nice 
God of terror (original or pn remix), Spells and In Your What 
Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix) 
Delete - Eternalwrote:Any requests for Saturday?
Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix) 
Edit: oh ik ben niet de enige

Edit: oh ik ben niet de enige
wrote:Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix)
Jullie mogen kiezen wat voor live act ik zal doen in area 2!
Kies hier:
https://www.facebook.com/events/1941874 ... 70?sfns=mo
Kies hier:
Phrantic & Blackburn - In Your What?wrote:Any requests for Saturday?
-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
Ik wil ook binnen zijn voor acti dus kom ook drinken op de parkeerplaats!wrote:Wil sowieso om 2 binnen zijn voor Acti & Jajox, dus ik sluit mij aan met wat pils in de hand.wrote:Trouwens net besloten dat we zoals vorig jaar iets vroeger gaan vertrekken en op de parking wat gaan meeten. Zijn we zeker optijd. Als er nog mensen hetzelfde plan hebben en wat willen meeten (lees: bier drinken op mijn kosten) kunnen die ons vergezellen. Rond 13:30 op de parking ofzo.
"T.C.C. Live: Op mijn Theracords Classics label breng ik nieuwe muziek uit die qua stijl uit de raw classics periode had kunnen komen. Bekende t.c.c. tracks zijn "The Reason" en "Drinks on the House""wrote:Jullie mogen kiezen wat voor live act ik zal doen in area 2!
Kies hier:
Afgaande op de stand wordt dit hem.
Ga je hier geen oude tracks aan toevoegen?
Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.
Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)
Ik wacht de stand sowieso nog even af, maar mocht TCC fier bovenaan blijven staan, dan zal ik ook werken aan enkele TCC mash-ups met daarin wel degelijk wat oudere TC tracks :-)
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Not that raw, but I really like Drift Away, would be a nice opener.wrote:Any requests for Saturday?
We zullen zien.wrote:Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.
Zoals op Facebook ook al aangegeven wordt denk ik dat veel mensen jouw reactie niet lezen en denken dat er een set volgt à la Defqon 2017 als ze op TCC stemmen (was ook mijn eerste gedachte). Ik heb nu iig voor The Beginning gekozen.
Iedereen denkt aan oude Theracords platen als ze TCC zien, dus dat is waarschijnlijk de verwarring. En met alle respect en hoe vet de nieuwe TCC platen ook zijn, dit feest draait om oude tracks en daar vind ik nieuwe TCC platen niet onder vallen, hoe goed de oude sound ook terug komt in die tracks en hoe vet ik die platen ook vind. Ik zou zelf het liefst oude B&H tracks horen of een setje a la Hardclassics, dat imo meer binnen het concept valt.wrote:Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.
Dat laatste ga ik dus ook doen op Hardclassics want dat is dat concept inderdaad.wrote:Iedereen denkt aan oude Theracords platen als ze TCC zien, dus dat is waarschijnlijk de verwarring. En met alle respect en hoe vet de nieuwe TCC platen ook zijn, dit feest draait om oude tracks en daar vind ik nieuwe TCC platen niet onder vallen, hoe goed de oude sound ook terug komt in die tracks en hoe vet ik die platen ook vind. Ik zou zelf het liefst oude B&H tracks horen of een setje a la Hardclassics, dat imo meer binnen het concept valt.wrote:Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.
Ik heb op de poll een duidelijke uitleg gegeven over de setjes dus het is imo duidelijk zat zo. Aannemen wat anderen wel of niet denken, dat vind ik gevaarlijk en daar doe ik niet aan mee
Niet iedereen leest de comments he. Jouw toelichting kwam overigens wat later dan dat de poll online is. De gemiddelde Origins bezoeker en zeker iedereen die in zaal 2 staat wilt denk ik het liefst gewoon oude tracks horen, lijkt mij. 
B&H en platen die op HC gedraaid worden vallen inderdaad niet in de tijdsperiode van Origins, maar zijn wel degelijk oude platen.
B&H en platen die op HC gedraaid worden vallen inderdaad niet in de tijdsperiode van Origins, maar zijn wel degelijk oude platen.
wrote:
We zullen zien.
Zoals op Facebook ook al aangegeven wordt denk ik dat veel mensen jouw reactie niet lezen en denken dat er een set volgt à la Defqon 2017 als ze op TCC stemmen (was ook mijn eerste gedachte). Ik heb nu iig voor The Beginning gekozen.
Het horen van 'Welcome to another episode of The Magic Show' maakt me toch een partijtje sentimenteel.
View on YouTube
View on YouTube
Verrassend inderdaad. Bewijst opnieuw hoe oneens het grote publiek het altijd is met mij...wrote:Staat net n uurtje online, dus kan imo nog alle kanten op. Vind t wel verrassend dat TCC op 1 staat, maar vd andere kant, ook deze tracks worden nergens echt gedraaid op setjes van mijzelf na dan.
DJ Thera - In Between
Stana - Scum (DJ Thera Dark Remix)
Om er maar snel twee te noemen