Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2019 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Theracords Allstars set afsluiting zal natuurlijk wel behoorlijk de nadruk liggen op Theracords classics


Matt Restless - And it Goes mag er gewoon weer tussen hoor :love: Gaat live altijd zo lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2019 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nog 2 kaartjes te koop voor de originele prijs. Perongeluk 2 teveel gekocht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2019 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat iemand A-Lusion - Veritas (HMH Edit) draait. 1 van de vetste platen die ik live heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2019 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dj die deze draait krijg van mij een bloemetje thuisgestuurd en een foto van een trolletje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 00:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop ooit The Machine - Better World nog eens te horen. Gaat het dit feest niet gebeuren, gaat het nooit meer gebeuren ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoop ooit The Machine - Better World nog eens te horen. Gaat het dit feest niet gebeuren, gaat het nooit meer gebeuren ben ik bang.


Blijft naar mijn mening een van de, zo niet de vetste The Machine platen. Erg zonde dat hij tegelijkertijd met B-Front & Titan staan waar nu mijn lichtelijke voorkeur naar uitgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang we bij The Machine wel iets meer ruimte hebben dan bij zn classixx set, dat was echt niet te doen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat heb ik hier zin in zeg! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partijtje zin in hey. Zou leuk zijn als setjes van zaal 2 deze keer ook worden opgenomen ipv alleen zaal 1. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoop ooit The Machine - Better World nog eens te horen. Gaat het dit feest niet gebeuren, gaat het nooit meer gebeuren ben ik bang.


Ik The Machine - Green Forest. Tot nu toe ook nog nooit gehoord LIVE terwijl het wel mijn favoriete The Machine en favoriete hardstyle plaat ooit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Zolang we bij The Machine wel iets meer ruimte hebben dan bij zn classixx set, dat was echt niet te doen -.-

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel sneu voor The Machine. Nu staat ie opnieuw primetime, gelijk met een artiest die 100x populairder is. Weet het trouwens zelf nog niet goed waar ik op dat moment heen ga.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Hoop ooit The Machine - Better World nog eens te horen. Gaat het dit feest niet gebeuren, gaat het nooit meer gebeuren ben ik bang.


Ik The Machine - Green Forest. Tot nu toe ook nog nooit gehoord LIVE terwijl het wel mijn favoriete The Machine en favoriete hardstyle plaat ooit is.

Times Like These :cool: Vgm wel allemaal voorbij gekomen bij die Classics set op Dreamfields een hort geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 15:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoop ooit The Machine - Better World nog eens te horen. Gaat het dit feest niet gebeuren, gaat het nooit meer gebeuren ben ik bang.


Poah joa! :love: All Is Mine mag ook wel trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks oorproblemen en vers gekneusde rib(ben) toch nog aan het overwegen om gewoon te gaan. In isolement gaan thuis wordt een mens ook niet beter van.

Dus je kunt me waarschijnlijk de helft van de tijd buiten de zalen vinden, want bewegen en muziek luisteren doen pijn :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vind het wel sneu voor The Machine. Nu staat ie opnieuw primetime, gelijk met een artiest die 100x populairder is. Weet het trouwens zelf nog niet goed waar ik op dat moment heen ga.. :(


Kom allemaal maar gewoon naar The Machine, daar ga je sowieso wel plaatjes horen die je anders nooit (meer) gaat horen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 19:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, B-Front zie je op tig andere gelegenheden op classics feesten nog wel. Heb B-Front nu al 2 of 3x op een classics feest gezien. Titan is de enige rede waarom ik twijfel want Haunted, Nightmare, Strength & Fury, Clap You e.d.

Maar ik ga toch sowieso naar The Machine, maar wel jammer dat hij met die twee tegelijk staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wou zeggen, B-Front zie je op tig andere gelegenheden op classics feesten nog wel. Heb B-Front nu al 2 of 3x op een classics feest gezien. Titan is de enige rede waarom ik twijfel want Haunted, Nightmare, Strength & Fury, Clap You e.d.

Maar ik ga toch sowieso naar The Machine, maar wel jammer dat hij met die twee tegelijk staat.

Ja, ik ga hoogstwaarschijnlijk ook wel naar The Machine. Toch weet je al op voorhand dat dit allebei heel erg dikke setjes gaan worden.

Ziet er trouwens naar uit dat het weer gaat uitverkopen (wel minder snel dan vorig jaar). Ga dan sowieso eerder geneigd zijn om naar The Machine te gaan aangezien het rond dat tijdstip wel eens aardig druk kan zijn in de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 21:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou voor iedereen die naar The Machine gaat dan :cool: :

hardstyle/pommer-lionstyle-theme-show-the-machine-special-t19024-25.html#p1871704
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook nog een warm up mix om in de stemming te komen :beer: :
hardstyle/charger-origins-darkness-evolved-warm-up-mix-t66190.html


Weet zelf ook nog niet of ik naar The Machine of B-Front & Titan ga. Had laatstgenoemden liever solo zien staan maar als ze met z'n tweeën draaien dan kan er nog wel eens een partij dik mixwerk voorbij komen :drool:
Aan de andere kant had The Machine classic set op Defqon wel echt een heeeeeele goede platenkeuze. Twijfels... ik zie het daar wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds Defqon geen feest meer bezocht maar vip tickets gewonnen via Hard News dus samen met Hekzitter aanwezig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens net besloten dat we zoals vorig jaar iets vroeger gaan vertrekken en op de parking wat gaan meeten. Zijn we zeker optijd. Als er nog mensen hetzelfde plan hebben en wat willen meeten (lees: bier drinken op mijn kosten) kunnen die ons vergezellen. Rond 13:30 op de parking ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb overal wel zin in maar meest benieuwd ben ik naar Jack Of Sound, Noisecontrollers, A2 Allstars en The Magic Showcase :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 09:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al paar dagen niet fit, dus hoop tegen het weekend weer in orde te zijn (gebeurd vast niet), maar wel zin hierin
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Al paar dagen niet fit, dus hoop tegen het weekend weer in orde te zijn (gebeurd vast niet), maar wel zin hierin

Lekker thuisblijven dus
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten