Zuur, had ik ook vorig jaar.wrote:Kan je echt niet maken manwrote:Waar ik al bang voor was komt uit. Vriendinlief viert haar verjaardag op deze dag. Man man man wat een kut
Origins was gruwelijk though, dan maar ruzie!
Zuur, had ik ook vorig jaar.wrote:Kan je echt niet maken manwrote:Waar ik al bang voor was komt uit. Vriendinlief viert haar verjaardag op deze dag. Man man man wat een kut
Haha dat was bij mij ook bijna aan de hand. Maar wij houden wel rekening met elkaar.wrote:Waar ik al bang voor was komt uit. Vriendinlief viert haar verjaardag op deze dag. Man man man wat kut
wrote:Zuur, had ik ook vorig jaar.
Het was dat ik tegen je zei dat je vriendin het maar op een andere dag moest doenwrote:Haha dat was bij mij ook bijna aan de hand. Maar wij houden wel rekening met elkaar.wrote:Waar ik al bang voor was komt uit. Vriendinlief viert haar verjaardag op deze dag. Man man man wat kutWel zuur voor je. En alvast gefeliciteerd.
ECHT NIET!wrote: Het was dat ik tegen je zei dat je vriendin het maar op een andere dag moest doen
Dit.wrote:Ja of je richt je wijf gewoon af dat ze d'r muil moet houden en accepteren dat origins en defqon belangrijker zijn en als ze het er niet mee eens is ze op moet pleuren.
Held!wrote:Zuur, had ik ook vorig jaar.wrote:Kan je echt niet maken manwrote:Waar ik al bang voor was komt uit. Vriendinlief viert haar verjaardag op deze dag. Man man man wat een kut
Dat is wel n beetje wat we voor ogen hebben jawrote:Zal wel bij wishful thinking blijven, maar hoe vet zou het zijn als dit gewoon een closing set van 1.5 uur was a la TC Allstars op Q-Base of Dreamfields
Zeker weten! Hou er zelf ook nooit van om tracks dubbel te horen op n feestwrote:Nice!! Hopelijk beetje variatie ook ten opzichte van hun solosets maar dat komt ongetwijfeld helemaal goed
wrote:Ja of je richt je wijf gewoon af dat ze d'r muil moet houden en accepteren dat origins en defqon belangrijker zijn en als ze het er niet mee eens is ze op moet pleuren.
Er zijn meer vrouwen dan feestjes..wrote:Vrouwen kan je herkansen, feestjes niet
jammer dit, aangezien alleen degos & re-done interessant zijn.wrote:CLOSING SET: THERACORDS ALLSTARS!
This mighty formation, consisting of Dj Thera, Degos & Re-Done and Geck-o, will prove to be the ultimate closing set on the Mainstage of Origins 2019!
Bedoel je dit qua eigen tracks of qua track keuze in de sets? Want kan me voorstellen dat de een zn stijl je beter ligt dan de ander. Maar qua track keuze doen Thera en Geck-o toch altijd puik werk?wrote: jammer dit, aangezien alleen degos & re-done interessant zijn.
Wat maakt dat uit, ze staan solo in de 2e zaal op de zelfde avond. Wat had je anders verwacht bij Theracords Allstars als je maar een artiest interessant vindt. Denk niet dat ze even hun twee grootste artiesten weglaten.wrote:jammer dit, aangezien alleen degos & re-done interessant zijn.wrote:CLOSING SET: THERACORDS ALLSTARS!
This mighty formation, consisting of Dj Thera, Degos & Re-Done and Geck-o, will prove to be the ultimate closing set on the Mainstage of Origins 2019!