Zit nog billen te knijpen voor kaarten eind deze maand (ivm loon)wrote:Nog een maandje, waar blijft de hype?
Maar hype is real!
Zit nog billen te knijpen voor kaarten eind deze maand (ivm loon)wrote:Nog een maandje, waar blijft de hype?
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Studenten of spaarrekeningen waar men niet aan kan/wil komen. Kan van alles zijn hewrote:Vind het altijd opvallend dat mensen moeten wachten tot het einde van de maand om ticketjes te bestellen. Hebben jullie dan echt 0 euro?
Als je te vaak zomaar iets van je spaarrekening haalt, dan wordt het voor mij al heel snel iets wat ik vervolgens vaker en vaker ga doen. Ben ik vast niet de enige in haha.wrote:Vind het altijd opvallend dat mensen moeten wachten tot het einde van de maand om ticketjes te bestellen. Hebben jullie dan echt 0 euro?
En daar gaat het bij hen fout vermoed ikwrote:Maar als je het er tijdelijk af haalt en vervolgens, als dus je salaris weer binnen is, terugstort kom je toch onderaan de streep toch alsnog op 0 uit? Quick maths.
wrote:Waarom terug storten als je ook die avond bier kan drinken in de stad
Geld vrijhouden voor vaste lasten bijvoorbeeldwrote:Vind het altijd opvallend dat mensen moeten wachten tot het einde van de maand om ticketjes te bestellen. Hebben jullie dan echt 0 euro?
ik heb zeker niet echt 0 euro. Alleen op een gegeven moment moet je prioriteiten stellen waar aan je het uitgeeft en heb je ook nog rekeningen die je moet betalen. Daarbij is januari een dure lange maand aangezien je salaris in december voor de kerst krijgtwrote:Vind het altijd opvallend dat mensen moeten wachten tot het einde van de maand om ticketjes te bestellen. Hebben jullie dan echt 0 euro?
Waar haal je zo'n ruggengraat?wrote:als dus je salaris weer binnen is, terugstort
Snats city. Klinkt als een gezellige plek.wrote:View on YouTube
Zou vet zijn om deze weer eens te horenIn de tijden dat ik nog regelmatig naar Loudness ging (2011/2012) werd ie toch regelmatig gedraaid.
Goeie tijd, goooeeiie tijdwrote:View on YouTube
Zou vet zijn om deze weer eens te horenIn de tijden dat ik nog regelmatig naar Loudness ging (2011/2012) werd ie toch regelmatig gedraaid.
Nou, ligt eraan wie op de baan staan, maar ik denk 1-6, 3-6 en om het af te maken met een spannende laatste set 4-6. Maar denk aan Nadal vs Djokovicwrote:Hebben we er al een beetje zin in?![]()
Wat worden naar verwachting dé sets voor jullie?
Aiwrote:Nou, ligt eraan wie op de baan staan, maar ik denk 1-6, 3-6 en om het af te maken met een spannende laatste set 4-6. Maar denk aan Nadal vs Djokovicwrote:Hebben we er al een beetje zin in?![]()
Wat worden naar verwachting dé sets voor jullie?