Het hele enge feit dat Justin en ik precies dit vanochtend besproken hebben.wrote:Kan iemand hier die schreeuwende geit niet onder plaatsen op moment supreme?wrote:Lekker Shiverz meeschreeuwen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Het hele enge feit dat Justin en ik precies dit vanochtend besproken hebben.
Stond dat niet ooit op HaHaHardstyle ofzo of een andere FB pagina? Heb dat namelijk ooit al eens gezien.
Ik heb gehoord dat Parvuz er al mee bezig is haha
Nee, kan ik me niet herinneren in ieder gevalwrote:Stond dat niet ooit op HaHaHardstyle ofzo of een andere FB pagina? Heb dat namelijk ooit al eens gezien.
Oke, weg verrassing in de Origins warmup mix hahawrote:Ik heb gehoord dat Parvuz er al mee bezig is haha
Shirt uit en schreeuwen bij Shiverz!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Was dat niet op Revolution van Freqz?wrote:Stond dat niet ooit op HaHaHardstyle ofzo of een andere FB pagina? Heb dat namelijk ooit al eens gezien.
Chris One - Psycho (Frequencerz goat edit)? Bedoel je die?
wrote:Was dat niet op Revolution van Freqz?wrote:Stond dat niet ooit op HaHaHardstyle ofzo of een andere FB pagina? Heb dat namelijk ooit al eens gezien.
Oh wacht lol toch wel iets gepost ooit:
View on YouTube
Livesets online:
1️⃣ - AVIO LIVE: View on YouTube
2️⃣ - B-Front & High Voltage: View on YouTube
3️⃣ - Chain Reaction & Luna: View on YouTube
4️⃣ - Chris One LIVE: View on YouTube
5️⃣ - Digital Punk presents 'TiLLT':
View on YouTube
6️⃣ - Donkey Rollers: View on YouTube
7️⃣ - Hard Driver LIVE: View on YouTube
8️⃣ - Ran-D & Alpha²: View on YouTube
9️⃣ - The R3belz: View on YouTube
1️⃣ - AVIO LIVE: View on YouTube
2️⃣ - B-Front & High Voltage: View on YouTube
3️⃣ - Chain Reaction & Luna: View on YouTube
4️⃣ - Chris One LIVE: View on YouTube
5️⃣ - Digital Punk presents 'TiLLT':
View on YouTube
6️⃣ - Donkey Rollers: View on YouTube
7️⃣ - Hard Driver LIVE: View on YouTube
8️⃣ - Ran-D & Alpha²: View on YouTube
9️⃣ - The R3belz: View on YouTube
Owwww yess dat wordt lekker werken deze week met die setjes

CLOSING SET: THERACORDS ALLSTARS!
This mighty formation, consisting of Dj Thera, Degos & Re-Done and Geck-o, will prove to be the ultimate closing set on the Mainstage of Origins 2019!
Heel vet maar had ze toch liever apart gezien zoals bij de vorige editie. 
Ze staan ook alle 3 solo in zaal 2.wrote:Heel vet maar had ze toch liever apart gezien zoals bij de vorige editie.
Zaal 2 is er ook nogwrote:Heel vet maar had ze toch liever apart gezien zoals bij de vorige editie.
-
CHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2018
- last seen Dec 2024
Zal wel bij wishful thinking blijven, maar hoe vet zou het zijn als dit gewoon een closing set van 1.5 uur was a la TC Allstars op Q-Base of Dreamfields 
Nice!! Hopelijk beetje variatie ook ten opzichte van hun solosets maar dat komt ongetwijfeld helemaal goed 
Waar ik al bang voor was komt uit. Vriendinlief viert haar verjaardag op deze dag. Man man man wat kut
Jammer dat je relatie uit is man, sterkte! Als ik je tegenkom op Origins krijg je een biertje van me.