Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 29 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Origins - Darkness Evolved

Time
(Sun)
Price
Early Bird €32,50 ex fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Adaro antwoordde net op mijn vraag of hij 2 sets gaat draaien op Origins met "Jep".

Voordeel is dan wel dat de hitjes bij A2 Allstars gaan komen en Adaro solo misschien wel verrassende set neer kan zetten. Vraag me dan inderdaad wel af hoe de timetable gaat worden.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Broken Balance wrote:waar natuurlijk sentiment terecht is, dat gun je niemand.
Dat ben ik volledig met je eens.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jullie vergeten dat ze destijds de eerste waren die classics gingen hosten en het in serieuze mate op konden nemen tegen Q en B. Dus die reacties waren redelijk gekleurd door mensen die door het dolle heen waren dat 'hun' oude plaatjes weer eens voorbij kwamen tussen alle house bootlegs door.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Jullie vergeten dat ze destijds de eerste waren die classics gingen hosten
Ik vergeet niks boef.
Broken Balance wrote:LYM kreeg een gunfactor omdat ze met "De Tijdmachine" kwamen, wat toen nieuw was en gewild
Maar gelijk heb je.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:Adaro antwoordde net op mijn vraag of hij 2 sets gaat draaien op Origins met "Jep".

Voordeel is dan wel dat de hitjes bij A2 Allstars gaan komen en Adaro solo misschien wel verrassende set neer kan zetten. Vraag me dan inderdaad wel af hoe de timetable gaat worden.
Vet! Maar dat hoeft natuurlijk niet per se te betekenen dat hij solo staat.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Het ging zo lang goed. Maar BB en ik zijn het weer eens totaal niet met elkaar eens :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Origins - Darkness Evolved (23-02-2019, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch)
A
TiMOTHYb wrote:Jullie vergeten dat ze destijds de eerste waren die classics gingen hosten en het in serieuze mate op konden nemen tegen Q en B. Dus die reacties waren redelijk gekleurd door mensen die door het dolle heen waren dat 'hun' oude plaatjes weer eens voorbij kwamen tussen alle house bootlegs door.
*Noem mensen die je niet kent gewoon bij hun artiestennaam reactie*
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Parvuz wrote:Voordeel is dan wel dat de hitjes bij A2 Allstars gaan komen en Adaro solo misschien wel verrassende set neer kan zetten.
Gelukkig is er ook nog een zaal 2.
Anonymous wrote:
TiMOTHYb wrote:Jullie vergeten dat ze destijds de eerste waren die classics gingen hosten en het in serieuze mate op konden nemen tegen Q en B. Dus die reacties waren redelijk gekleurd door mensen die door het dolle heen waren dat 'hun' oude plaatjes weer eens voorbij kwamen tussen alle house bootlegs door.
*Noem mensen die je niet kent gewoon bij hun artiestennaam reactie*
Nee vind niet dat deze hier past.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
RTM93 wrote:Het ging zo lang goed. Maar BB en ik zijn het weer eens totaal niet met elkaar eens :lol:
Moet je maar niet zo vroeg al aan de drank zitten xxx
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Alm1ghty wrote: Gelukkig is er ook nog een zaal 2.
Dit inderdaad. Lijkt er op dat ik veel in zaal 2 te vinden ben door de overkill aan namen in zaal 1. Wat jammer is want artiesten als Titan, Adaro, B-Front, Alphaverb en High Voltage komen imo veel beter tot hun recht als ze minimaal een uur solo staan.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het is vervelend maar imo zeker geen ramp. Er staat zo veel goeds daar dat je bij de volgende editie ook niet om een paar namen heen kan die hier ook staan.

Ja, misschien mis ik een of twee setjes, maar daarvoor hoor ik wel zo goed als de hele dag goede setjes en heb ik waarschijnlijk een geweldig feest.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:
Broken Balance wrote:LYM kreeg een gunfactor omdat ze met "De Tijdmachine" kwamen, wat toen nieuw was en gewild
Maar gelijk heb je.
Oh lol ook maar weer met een half oog zitten lezen ook zie ik
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
TiMOTHYb wrote:
Broken Balance wrote:
Maar gelijk heb je.
Oh lol ook maar weer met een half oog zitten lezen ook zie ik
Bijna weekend hè. Poar neem'n titom.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
THArdstyler wrote:
RTM93 wrote:Het ging zo lang goed. Maar BB en ik zijn het weer eens totaal niet met elkaar eens :lol:
Moet je maar niet zo vroeg al aan de drank zitten xxx
Sorry *hik*.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
The Ace of Bass wrote:
Parvuz wrote:Adaro antwoordde net op mijn vraag of hij 2 sets gaat draaien op Origins met "Jep".

Vet! Maar dat hoeft natuurlijk niet per se te betekenen dat hij solo staat.
Goed punt. haha Ran-D & Adaro vind ik dan weer minder interessant dan Adaro solo.
Ik verwacht E-Force & Luna ook samen en natuurlijk Acti & Jajox.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
online now
Na gisteren de knoop doorgehakt en besloten om hierheen te gaan in plaats van ASOT. Wat eigenlijk de doorslag heeft gegeven is het feit dat dit overdag plaatsvindt en ASOT 's nachts. Dagfeesten zijn zoveel chiller ben ik gisteren weer achtergekomen :P en verder is deze Line-up ook te goed om hem te laten schieten.
Misschien dat ik last minute nog besluit om naar beide te gaan, maar met mijn gedachten van nu is dat me echt te dol.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Alm1ghty wrote:zal wel dik zijn als sefa hier kon afsluiten, nog ff laatste uurtje rammelen zou ideaal zijn
not sure if
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
rakkietakkie wrote:
Alm1ghty wrote:zal wel dik zijn als sefa hier kon afsluiten, nog ff laatste uurtje rammelen zou ideaal zijn
not sure if
Not sure if
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Sefa met een Early 2018 set xd
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Omg jullie zij so dom he Sefa was de ghostproducer van peacock dus hij gaat gwn een peacock classics set draaien dan
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
View on Facebook

Lekker Shiverz meeschreeuwen :love:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Poh
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Justinhafc wrote:Lekker Shiverz meeschreeuwen :love:
Kan iemand hier die schreeuwende geit niet onder plaatsen op moment supreme?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Jaja ShiverzzzzzsZZZZSzzZ