Ja.wrote:Is het al morgen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Volgens mij is het toch echt vandaag en is het morgen pas morgen.wrote:Ja.wrote:Is het al morgen?
Nog even geduld! Gelukkig hebben we iets gevonden om de tijd te doden:
Samen Yahtzee spelen tot ergernis, maarja..
Samen
Yahtzee
Spelen
Tot
Ergenis
Maarja
System.
The Machine of Sasha F?
Yahtzee
Spelen
Tot
Ergenis
Maarja
System.
The Machine of Sasha F?
Yahtzee met dobbelstenen gooien....wrote:Nog even geduld! Gelukkig hebben we iets gevonden om de tijd te doden:
Roll the Dice?
Headhunterz & The Prophet - High Rollers?
Zou ook zeker nice zijn!wrote: The Machine of Sasha F?
Reminder niet, classixx denk ik wel.wrote:Allicht. Ik verwacht jou natuurlijk ook op reminder én classixx knul.wrote:Ook weer aanwezig neem ik aan?wrote:Met genoeg punten komt iedereen de dag iig wel door
Life is a fissa but you must self ff de slingers ophange
Psyched/Psyko Punkzwrote:Geduld is een Pschone zaak.
Hardtraxx stage confirmed!wrote:Of Psyduck, van de DJ Battles.
Psyched?wrote:Psyched/Psyko Punkzwrote:Geduld is een Pschone zaak.
De spanning is om te sn开ijden. Om eerlijk te zijn vin玩den we het zelf ook wel spa笑nnend. Laat vooral weten w吧at jullie ervan vinden straks!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Maak mij maar wakker wanneer er een lijst online staat!
De Chinese tekens vertalen naar Grapje 
Niet? Ik vind die oude Psyko Punkz klappers zoals After MF, 2Follow en Ghostclass echt snoeihard. Zou als openingsset zeker niet misstaan op Origins!wrote:Psyched?wrote:Psyched/Psyko Punkzwrote:Geduld is een Pschone zaak.Psyko Punkz horen naar mijn mening totaal niet thuis in dit concept.
Ik vind Psyko Punkz ook zeker wel hier passen. Hele lompe rammers gemaaktwrote:Niet? Ik vind die oude Psyko Punkz klappers zoals After MF, 2Follow en Ghostclass echt snoeihard. Zou als openingsset zeker niet misstaan op Origins!
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Ik krijg; Laten we spelen, lachen.wrote:De Chinese tekens vertalen naar Grapje
True, maar als het dan zo ver is, staan we naar Psyko Foundation, Words en Fight 4 Your Right te luisteren. Doe maar Psychedwrote:Ik vind Psyko Punkz ook zeker wel hier passen. Hele lompe rammers gemaaktwrote:Niet? Ik vind die oude Psyko Punkz klappers zoals After MF, 2Follow en Ghostclass echt snoeihard. Zou als openingsset zeker niet misstaan op Origins!