Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Edit: ik zie in dit topic en die van de vorige geen jaartallen staan, maar ben er mee eens dat early waarschijnlijk te vroeg in de raw tijdlijn staat.

Met afgelopen editie stond het wel in de trailer/website volgens mij. Dan was het onderdeel van de naam van het feest. Net zoals nu Darkness Evolved is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:41 
 
Hardtraxxer

Ticket is binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Kaartje is binnen, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
paperclip schreef:
Edit: ik zie in dit topic en die van de vorige geen jaartallen staan, maar ben er mee eens dat early waarschijnlijk te vroeg in de raw tijdlijn staat.

Met afgelopen editie stond het wel in de trailer/website volgens mij. Dan was het onderdeel van de naam van het feest. Net zoals nu Darkness Evolved is.


vorig jaar zat ik ook met die vraag, toen gaf de organisatie aan dat het ong. t/m 2013 is(veel nieuwer dan dat was iig
volgens mij niet de bedoeling).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Deze vergelijking slaat kant nog wal. Je hebt harde early hardstyle die evolueerde in de raw van de betreffende periode.

Early hardcore werd niet direct uptempo en bijkomende bagger.

Edit: ik zie in dit topic en die van de vorige geen jaartallen staan, maar ben er mee eens dat early waarschijnlijk te vroeg in de raw tijdlijn staat.


Wat?

Je zegt dat harde early er uit eindelijk voor zorgde dat raw kwam.

Snelle early is uiteindelijk ook overgegaan in terror en uptempo, en dat is uiteindelijk weer je herrie van vandaag vandaan komt. Dat genre bestaat al langer dan Partyraiser records. Hoe ga je mijn vergelijking onzin noemen en vervolgens precies de zelfde vergelijking maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het gat tussen early hardstyle en raw is minder groot als het gat tussen early hardcore en uptempo.
Ik denk dat de raw voorkomt uit een groep artiesten die de blije sound van 2006-2012 niet paste en door ging op de hardere sound van de early met screeches etc. het heeft natuurlijk ook tijd gekost voordat het geëvolueerd is tot de raw zoals het nu is.

Na de val van de hardcore is de jaren 90 lag die scene even op zijn gat, vervolgens ontstond in begin 2000 de mainstream muziek, waaronder millennium. Uptempo is de tegenhanger van de blije melodie hardcore van het eerste decennium van deze eeuw.

Hierdoor denk ik dat uptempo minder overeenkomsten heeft met early hc dan raw-early hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:41 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wel weer elke post van Shockerz checken op geheime hints...


We zouden het bijna vergeten. Maar zoiets moet je niet forceren natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Parvuz schreef:
Wel weer elke post van Shockerz checken op geheime hints...


We zouden het bijna vergeten. Maar zoiets moet je niet forceren natuurlijk.

E-Force confirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
E-Force confirmed.

:lol: scherp
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima eerste naam :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 15:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gewoon weer even lekker herbeleven. Wat een set was dit :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Het gat tussen early hardstyle en raw is minder groot als het gat tussen early hardcore en uptempo.
Ik denk dat de raw voorkomt uit een groep artiesten die de blije sound van 2006-2012 niet paste en door ging op de hardere sound van de early met screeches etc. het heeft natuurlijk ook tijd gekost voordat het geëvolueerd is tot de raw zoals het nu is.

Na de val van de hardcore is de jaren 90 lag die scene even op zijn gat, vervolgens ontstond in begin 2000 de mainstream muziek, waaronder millennium. Uptempo is de tegenhanger van de blije melodie hardcore van het eerste decennium van deze eeuw.

Hierdoor denk ik dat uptempo minder overeenkomsten heeft met early hc dan raw-early hardstyle


Dat van raw kan best, het werd echter pas raw genoemd toen Ran-D en Adaro een beetje groot werden, niet specifiek door hun maar wel in dat tijdperk. De tijd er voor was het gewoon nu-style tegen hardstyle kan ik me nog herinneren.

En wederom zeg je weer het heeft natuurlijk tijd gekost voor het geëvolueerd is. Dat is bij hardcore net zo, hardcore bestaat gewoonweg 10 jaar langer dan hardstyle. Hardcore is nooit compleet dood geweest, in 1999/2001 zijn veel artiesten weg gegaan maar de typische gabber early was er al sinds 95 al bijna niet meer, echter is het max 1 a 1,5 jaar echt "dood" geweest. Dat is ook een zeer overdreven term want feesten als Masters Of Hardcore, Hellraiser, Megarave, en Thunderdome gingen gewoon door. Artiesten als Menace II Society, Paul Elstak, Headbanger, Buzz Fuzz, Promo, Neophyte e.d. kwamen met andere sounds en dat is aangeslagen.

Terror en uptempo bestonden echter al in de jaren 90 (Coffeecore, Drokz, Smurf, Plague, Neophyte). In millennium is er ook altijd uptempo en terror gebleven, millennium is geen genre maar een tijdperk van hardcore, onder namen als SRB, Unexist, Partyraiser, Catkiller, Angernoizer, Noisekick, Paranoizer, Smurf, Drokz, Tafkat en veel anderen werd gewoon uptempo gemaakt.

Net zoals jij nu noemt dat raw tot een bepaald punt is geëvolueerd, zo is uptempo ook veranderd. Pas toen Partyraiser en Peacock plots opkwamen kreeg je je typische uptempo van vandaag. Het werd populair en daardoor werd het een groter op zichzelf staand genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Fuzzylogic schreef:
E-Force confirmed.

:lol: scherp

E-Force presents Beat Providers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@bb, ik denk dat we elkaars punt een beetje mis lopen. Ik ben het deels met jou eens, maar zie sommige punten ook anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op dit feest kan iedereen elkaars punten wel weer waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

goed punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar heb je een punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 18:50 
 
Hardtraxxer

Met genoeg punten komt iedereen de dag iig wel door
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niels87 schreef:
Met genoeg punten komt iedereen de dag iig wel door

Ook weer aanwezig neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 19:54 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
niels87 schreef:
Met genoeg punten komt iedereen de dag iig wel door

Ook weer aanwezig neem ik aan?

Allicht. Ik verwacht jou natuurlijk ook op reminder én classixx knul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komma door
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 20:12 
 
Organisator
Avatar gebruiker

“Tomorrow we will unveil our selection of highly skilled bass mechanics, who will illuminate the dark and bring out that pure raw energy!”
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of Psyko Punkz xd

Nu al zin in deze fissa, wordt 1 van de weinige of misschien zelfs enige hardstylefeest van het jaar. Kan al uitkijken naar een line up reveal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De donkere kant van Noisecontrollers. :worship: Zou wel heel dik zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het al morgen? :slow:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten