Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen ook Japanse tekens zijn.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Kunnen ook Japanse tekens zijn.


Zoals op de vorige pagina is gezegd zijn het Chinese tekens, translate en google zelf pakken het op als Chinees :P

Kwami schreef:
Broken Balance schreef:
De Chinese tekens vertalen naar Grapje :lol:

Ik krijg; Laten we spelen, lachen.


Als ik ze in de verkeerde volgorde zet krijg ik dat ook, omgekeerde volgorde krijg ik ook iets van speels lachen.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Do The Happy Face
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Do The Happy Face


Mits Shockerz nu heel hard lachen omdat het echt een grapje zijn, zou dit een hele goeie zijn inderdaad :D
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Do The Happy Face

Deze twee horen er eigenlijk ook wel gewoon bij :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Shockerz-Events schreef:
Geduld is een Pschone zaak.


Psyched/Psyko Punkz

Chris One - Psycho
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Geduld is een Pschone zaak.

Psycho, Chris One?

Shockerz-Events schreef:
De spanning is om te sn开ijden. Om eerlijk te zijn vin玩den we het zelf ook wel spa笑nnend. Laat vooral weten w吧at jullie ervan vinden straks!

Thera?
Chinese tekens maken "kidding" in het Engles. Tekst in Therafied "Just kidding, I can't feel shit
You gotta do better than that yo"
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De social media kearl van Shockerz zit ergens in z'n vuistje te lachen bij het lezen van deze posts.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is toch ook het leuke hieraan. :P Voor iedereen wel leuk dan toch?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
De spanning is om te sn开ijden. Om eerlijk te zijn vin玩den we het zelf ook wel spa笑nnend. Laat vooral weten w吧at jullie ervan vinden straks!

Dit is volgens mij echt een grap.
开 玩笑 吧 = Just Kidding
开 玩 笑 吧 = Let's play, laugh.
开玩 笑吧 = Play, Laugh
吧笑开玩 = Let's laugh and play

of het heeft met jigsaw? SAW te maken? :huh:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
of het heeft met jigsaw? SAW te maken? :huh:

Radical Redemption & Tartaros - One By One :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
The Ace of Bass schreef:
of het heeft met jigsaw? SAW te maken? :huh:

Radical Redemption & Tartaros - One By One :P

wow ja. Dat kan nog inderdaad! :oh:

maar zou het dan Tartaros zijn of Radical?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Why not both? :D
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja zou super dik zijn natuurlijk! Zou bijna zeggen redelijk onmogelijk om te fixen denk ik maar met Shockerz weet je het niet xd
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Why not both? :D


Ben wel echt bang welk publiek er op af komt al RR op de line up staat, bomgordels en maskers is niet wat ik verwacht met het publiek van afgelopen keer
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Maak mij maar wakker wanneer er een lijst online staat!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Justinhafc schreef:
Why not both? :D


Ben wel echt bang welk publiek er op af komt al RR op de line up staat, bomgordels en maskers is niet wat ik verwacht met het publiek van afgelopen keer

RR als Mystery Guest :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RTM93 schreef:
Maak mij maar wakker wanneer er een lijst online staat!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kold Konexion?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cold As Ice, F-Noize confirmed.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ice Cubes -> Ice Cube -> Ice Cube - Hello -> Crypsis - Gangsta Shit... Crypsis! Haha
Kold Konexion lijkt me logischer. :x
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ice Cubes -> Ice Cube -> Ice Cube - Hello -> Crypsis - Gangsta Shit... Crypsis! Haha


Nobodygod38 belde, of je met hem een filmpje wilt opnemen
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie? :x
Bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

off-topic/hallo-mensen-van-het-hardtraxx-forum-t57766.html
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten