Even de line-up afwachten voordat ik besluit of ik wel of niet ga...
Erg benieuwd in ieder geval!
Dit dus!wrote:Even de line-up afwachten voordat ik besluit of ik wel of niet ga...
Yes please!wrote:Gokje voor gratis broodje saté, komt dit op de tv?:
18:00 - 18:30 Southstylerz LIVE
Ik lust geen saté dus maar gewoon mijn ideale line-up:wrote:Leuke reacties! Wat zou jullie ideale line-up zijn? Degene die er het dichtste bij zit ontvangt een gratis broodje saté.
Koldsa is helaas niet meer onder ons. https://harderstate.com/state-news-and- ... 33157.htmlwrote:Aanwezig! Nog wel kaartje kopen. Gokje voor gratis broodje saté:
Kleine zaal The Magic Show hosting:
- Kodex
- The Geminizers (tegen beterweten in)
- Mind.Illusion
- Chris One
- Tartaros
- The Vision
- Koldsa
- Solutio & The I’s (tegen beterweten in)
wrote:Koldsa is helaas niet meer onder ons. https://harderstate.com/state-news-and- ... 33157.html
wrote:Adaro
Luna
E-Force
Crypsis
Radical Redemption
Titan
B-Front
The Machine
Thera
Degos & Re-Done
Iets met een The Magic Show hosting ofzo voor zaal 2 zou ook wel vet zijn. Die podcast was in die tijd helemaal de shit
Hoop dat ze, net als vorig jaar, de periode 2008/2012/13 aanhouden. Die was echt perfect en daarin zijn zoveel dikke platen gemaakt!wrote:Al zie ik nergens meer jaartallen staan. Vorige editie stond dat er expliciet bij. Misschien doen ze komende editie dan wel wat ruimer? Of ouder?
Ja dat even achterwege gelatenwrote:Zou een beetje raar zijn voor een raw feest dat een vastgestelde tijdsperiode heeft
Zou wel nice zijn.
Tja, Uptempo hardcore en Frenchcore achterwege gelaten zou Snakepit ook leuk zijn met early hardcorewrote:Ja dat even achterwege gelatenwrote:Zou een beetje raar zijn voor een raw feest dat een vastgestelde tijdsperiode heeft
Zou wel nice zijn.
Wat.wrote:Ik lust geen saté dus maar gewoon mijn ideale line-up:wrote:Leuke reacties! Wat zou jullie ideale line-up zijn? Degene die er het dichtste bij zit ontvangt een gratis broodje saté.
Ik hoef niet dood te gaan daar jezuswrote:Ik lust geen saté dus maar gewoon mijn ideale line-up:wrote:Leuke reacties! Wat zou jullie ideale line-up zijn? Degene die er het dichtste bij zit ontvangt een gratis broodje saté.
Zaal1:
14:00 - 15:30 The Beholder & Balistic
15:30 - 16:30 Noisecontrollers
16:30 - 17:00 Zany Live
17:00 - 18:00 2-Sidez (DJ Set)
18:00 - 19:00 E-Force & Luna
19:00 - 20:00 B-Front
20:00 - 21:00 Crypsis & Radical Redemption
21:00 - 22:00 Chris One
22:00 - 23:30 Theracords Allstars (Thera, Geck-O, Degos & Re-Done)
23:30 - 00:30 Delete
00:30 - 01:00 Wavolizer & The Outside Agency