Regain heeft het dus niet heel lang volgehouden om te stoppen met classics
Waarschijnlijk wel aanwezig
Waarschijnlijk wel aanwezig
Inderdaad, de reden waarom Origins een succesvol concept werd is omdat de raw toen kut werd en wij van de oude garde dat niet konden handelen. En nu zijn we op het punt gekomen dat juist die raw op Origins te horen zal zijn. Tering. Tijd voor een "Vroeger Was Origins Beter" in de Maaspoort.wrote:Origins is nu helaas echt bij de periode aangekomen waar ik raw enorm achteruit vond gaan.
wrote:Tijd voor een "Vroeger Was Origins Beter" in de Maaspoort.wrote:Origins is nu helaas echt bij de periode aangekomen waar ik raw enorm achteruit vond gaan.
Ik ben geen van die accounts. Voor de zoveelste keer.wrote:Emre heeft z'n hele blik fake accounts weer open getrokken zo te zien.
RR zijn oma is dan jarig dus dit is de reden dat hij deze dag hier niet staatwrote:Ik vind het niet zo'n drama/oninteressante line-up als een aantal personen hierboven, maar had wel toch op wat andere namen gehoopt. Ten eerste snap ik sowieso niet waarom de tweede zaal ineens verdwenen is, wat het voor mij al een stuk minder aantrekkelijk maakt om een kaartje te gaan kopen. Verder had ik nog wel gehoopt op een Thera, Warface, Rooler, Deetox en misschien een keer een Spoontech-achtige naam. Ook vind ik het ergens wel bijzonder dat Origins een hele Radical Redemption-versie geven en hem vervolgens niet de gewone Origins boeken. Maar goed, alsnog wel een aantal hele leuke namen dus ff afwegen nog of ik het de moeite vind.
Beetje oplettenwrote:Ik vind het niet zo'n drama/oninteressante line-up als een aantal personen hierboven, maar had wel toch op wat andere namen gehoopt. Ten eerste snap ik sowieso niet waarom de tweede zaal ineens verdwenen is, wat het voor mij al een stuk minder aantrekkelijk maakt om een kaartje te gaan kopen. Verder had ik nog wel gehoopt op een Thera, Warface, Rooler, Deetox en misschien een keer een Spoontech-achtige naam. Ook vind ik het ergens wel bijzonder dat Origins een hele Radical Redemption-versie geven en hem vervolgens niet de gewone Origins boeken. Maar goed, alsnog wel een aantal hele leuke namen dus ff afwegen nog of ik het de moeite vind.
Dat waren 4 sets en inclusief MM zelfs 5 setswrote: Beetje opletten
Die RR editie was de enige classic set die hij zou doen en is dus niet te boeken op een volgende editie
Maar ben het wel met jullie eens dit is niet de Origins of RAW maar the Best years of RAWI will for sure do a Radical Redemption ‘Legacy’ set, covering all those hits from the past. But also bring you The Orchestra of Eternity, Laser Legion Live, No Retaliation and it will be packed with really special show moments.
Even uit het Eternal topic gehaald. Misschien de eerste Raw jaren (<2014) in de Maaspoort doen?wrote: Dan zien we je bij VWAB in de Brabanthallen en anders binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept
wrote:Even uit het Eternal topic gehaald. Misschien de eerste Raw jaren (<2014) in de Maaspoort doen?wrote: binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept
Ik start alvast de brommer. En dan wel écht de eerste raw jaren en niet weer uitschieters naar >2016 aub.wrote:wrote:Even uit het Eternal topic gehaald. Misschien de eerste Raw jaren (<2014) in de Maaspoort doen?wrote: binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept
Dat moment dat je eindelijk weer samen komt met de oude garde, de mensen die afgehaakt zijn omdat de muziek en de scéne zo verandert is, niemand die elkaar filmt als er iemand iets te hard gaat, iedereen die elkaar helpt als er iemand ook maar even raar uit z'n oogjes kijkt, niemand die rondjes om hun telefoon danst tijdens het filmen, niemand die zichzelf filmt om een tik tok te kunnen maken, de saamhorigheid, iedereen heeft een glimlach op z'n gezicht, we zijn weer even terug in de tijd, terug naar hoe het voor de corona tijd was.wrote:de oude garde
Weet nog wel dat ik je wilde filmen en dat er gelijk iemand voor de camera sprong idd! Kippenvelwrote:Dat moment dat je eindelijk weer samen komt met de oude garde, de mensen die afgehaakt zijn omdat de muziek en de scéne zo verandert is, niemand die elkaar filmt als er iemand iets te hard gaat, iedereen die elkaar helpt als er iemand ook maar even raar uit z'n oogjes kijkt, niemand die rondjes om hun telefoon danst tijdens het filmen, niemand die zichzelf filmt om een tik tok te kunnen maken, de saamhorigheid, iedereen heeft een glimlach op z'n gezicht, we zijn weer even terug in de tijd, terug naar hoe het voor de corona tijd was.wrote:de oude garde
Kippenvel
Viel mij op dat tijdens vwab ik op beeldmateriaal weinig camera's/telefoons heb gezien.wrote:Het gevoel van terug zijn op de dansvloer met mensen die niet bezig zijn met perfect poseren voor een foto, maar met elkaar het moment beleven. De vibe die zo puur is, zonder filter, zonder stories en zonder de druk om een highlight reel te maken voor de buitenwereld. Gewoon echte connectie, geen rondkijken of de camera aan staat, maar oogcontact, een gedeelde glimlach en een schouder om op te leunen als de beats even te diep gaan. Even geen social media, geen afleiding, enkel de bass, de lichtshow en de gezichten om je heen. Het is alsof we de tijd hebben stilgezet, een tijd voor de influencer-hype, toen iedereen er alleen was voor de muziek en elkaar.
konden we maar terug