Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 14:40 

Hardtraxxer

Regain heeft het dus niet heel lang volgehouden om te stoppen met classics :lol:
Waarschijnlijk wel aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 15:20 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Origins is nu helaas echt bij de periode aangekomen waar ik raw enorm achteruit vond gaan.

Inderdaad, de reden waarom Origins een succesvol concept werd is omdat de raw toen kut werd en wij van de oude garde dat niet konden handelen. En nu zijn we op het punt gekomen dat juist die raw op Origins te horen zal zijn. Tering. Tijd voor een "Vroeger Was Origins Beter" in de Maaspoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 16:03 

Hardtraxxer

Zou persoonlijk voor wat minder, maar langere sets zijn over de dag. Verder echt een zieke line up, precies van de tijd waarin ik het meeste raw luisterde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 16:28 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Joey schreef:
Origins is nu helaas echt bij de periode aangekomen waar ik raw enorm achteruit vond gaan.

Tijd voor een "Vroeger Was Origins Beter" in de Maaspoort.

:love:

Lekker vwobben

Origins of Origins of Raw :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 16:58 

Hardtraxx Newbie

Niks mis met de namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:02 

Hardtraxx Newbie

Voor mij de gouden tijden van raw. Hier dus heen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:08 

Hardtraxx Veteran

Emre heeft z'n hele blik fake accounts weer open getrokken zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:16 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Emre heeft z'n hele blik fake accounts weer open getrokken zo te zien.

Ik ben geen van die accounts. Voor de zoveelste keer. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:38 

Hardtraxx Newbie

Volgende editie een rebelion special :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 18:10 

Hardtraxx Veteran

Ja idd! Mondkapjes op en pinsiren met de bende! Back to the rootz of RAW
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 19:23 

Hardtraxx Newbie

Ik vind het niet zo'n drama/oninteressante line-up als een aantal personen hierboven, maar had wel toch op wat andere namen gehoopt. Ten eerste snap ik sowieso niet waarom de tweede zaal ineens verdwenen is, wat het voor mij al een stuk minder aantrekkelijk maakt om een kaartje te gaan kopen. Verder had ik nog wel gehoopt op een Thera, Warface, Rooler, Deetox en misschien een keer een Spoontech-achtige naam. Ook vind ik het ergens wel bijzonder dat Origins een hele Radical Redemption-versie geven en hem vervolgens niet de gewone Origins boeken. Maar goed, alsnog wel een aantal hele leuke namen dus ff afwegen nog of ik het de moeite vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 19:38 

Hardtraxx Newbie

Briiann schreef:
Ik vind het niet zo'n drama/oninteressante line-up als een aantal personen hierboven, maar had wel toch op wat andere namen gehoopt. Ten eerste snap ik sowieso niet waarom de tweede zaal ineens verdwenen is, wat het voor mij al een stuk minder aantrekkelijk maakt om een kaartje te gaan kopen. Verder had ik nog wel gehoopt op een Thera, Warface, Rooler, Deetox en misschien een keer een Spoontech-achtige naam. Ook vind ik het ergens wel bijzonder dat Origins een hele Radical Redemption-versie geven en hem vervolgens niet de gewone Origins boeken. Maar goed, alsnog wel een aantal hele leuke namen dus ff afwegen nog of ik het de moeite vind.

RR zijn oma is dan jarig dus dit is de reden dat hij deze dag hier niet staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 21:06 

Hardtraxx Elite

Briiann schreef:

Beetje opletten
Die RR editie was de enige classic set die hij zou doen en is dus niet te boeken op een volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 22:04 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Beetje opletten

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 22:08 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Beetje opletten
Die RR editie was de enige classic set die hij zou doen en is dus niet te boeken op een volgende editie

Dat waren 4 sets en inclusief MM zelfs 5 sets :P

Maar op de register pagina van RR zijn nieuwe event zegt hij zelf dat hij op dat event ook nog een classic gaat doen.
Citaat:
I will for sure do a Radical Redemption ‘Legacy’ set, covering all those hits from the past. But also bring you The Orchestra of Eternity, Laser Legion Live, No Retaliation and it will be packed with really special show moments.

Maar ben het wel met jullie eens dit is niet de Origins of RAW maar the Best years of RAW :P ;)

Maar even zonder te dollen ik ben wel blij met de lineup 2015 tot 2019 waren voor mij echt de top jaren van RAW. Ik kan dan ook nog steeds genieten van de 2018/2019 sets luister ze elke week wel. (zal er ook wel mee te maken hebben dat we tijdens corona elk weekend samen zaten en alleen maar 2018/2019 sets luisterde).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 22:14 

Hardtraxx Veteran

Op een enkele naam na is deze line up niet voor mij weggelegd, dus ik sla hem over :) Denk dat hier wel genoeg animo voor is in het algemeen, dus snap de line up prima zo.

Shockerz-Events schreef:
Dan zien we je bij VWAB in de Brabanthallen en anders binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept ;)

Even uit het Eternal topic gehaald. Misschien de eerste Raw jaren (<2014) in de Maaspoort doen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 01:03 

Hardtraxx Veteran

Nee dit wordt hem niet. Teveel namen die mij totaal niet aanspreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 09:06 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Shockerz-Events schreef:
binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept ;)

Even uit het Eternal topic gehaald. Misschien de eerste Raw jaren (<2014) in de Maaspoort doen? :$

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 10:51 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Beetje opletten

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 20:51 

Hardtraxxer

Tickets binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 08:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
SL5961 schreef:
Shockerz-Events schreef:
binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept ;)

:yay:

Ik start alvast de brommer. En dan wel écht de eerste raw jaren en niet weer uitschieters naar >2016 aub.
(Die eerste twee Origins edities <3)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 10:59 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
de oude garde

Dat moment dat je eindelijk weer samen komt met de oude garde, de mensen die afgehaakt zijn omdat de muziek en de scéne zo verandert is, niemand die elkaar filmt als er iemand iets te hard gaat, iedereen die elkaar helpt als er iemand ook maar even raar uit z'n oogjes kijkt, niemand die rondjes om hun telefoon danst tijdens het filmen, niemand die zichzelf filmt om een tik tok te kunnen maken, de saamhorigheid, iedereen heeft een glimlach op z'n gezicht, we zijn weer even terug in de tijd, terug naar hoe het voor de corona tijd was.

Kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 12:03 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
de oude garde

Dat moment dat je eindelijk weer samen komt met de oude garde, de mensen die afgehaakt zijn omdat de muziek en de scéne zo verandert is, niemand die elkaar filmt als er iemand iets te hard gaat, iedereen die elkaar helpt als er iemand ook maar even raar uit z'n oogjes kijkt, niemand die rondjes om hun telefoon danst tijdens het filmen, niemand die zichzelf filmt om een tik tok te kunnen maken, de saamhorigheid, iedereen heeft een glimlach op z'n gezicht, we zijn weer even terug in de tijd, terug naar hoe het voor de corona tijd was.

Kippenvel

Weet nog wel dat ik je wilde filmen en dat er gelijk iemand voor de camera sprong idd! Kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 15:56 

Hardtraxx Veteran

Het gevoel van terug zijn op de dansvloer met mensen die niet bezig zijn met perfect poseren voor een foto, maar met elkaar het moment beleven. De vibe die zo puur is, zonder filter, zonder stories en zonder de druk om een highlight reel te maken voor de buitenwereld. Gewoon echte connectie, geen rondkijken of de camera aan staat, maar oogcontact, een gedeelde glimlach en een schouder om op te leunen als de beats even te diep gaan. Even geen social media, geen afleiding, enkel de bass, de lichtshow en de gezichten om je heen. Het is alsof we de tijd hebben stilgezet, een tijd voor de influencer-hype, toen iedereen er alleen was voor de muziek en elkaar.

konden we maar terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 16:22 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Het gevoel van terug zijn op de dansvloer met mensen die niet bezig zijn met perfect poseren voor een foto, maar met elkaar het moment beleven. De vibe die zo puur is, zonder filter, zonder stories en zonder de druk om een highlight reel te maken voor de buitenwereld. Gewoon echte connectie, geen rondkijken of de camera aan staat, maar oogcontact, een gedeelde glimlach en een schouder om op te leunen als de beats even te diep gaan. Even geen social media, geen afleiding, enkel de bass, de lichtshow en de gezichten om je heen. Het is alsof we de tijd hebben stilgezet, een tijd voor de influencer-hype, toen iedereen er alleen was voor de muziek en elkaar.

konden we maar terug

Viel mij op dat tijdens vwab ik op beeldmateriaal weinig camera's/telefoons heb gezien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten