Jaaa dit was heel vet! Wat een sfeer en energie hing er heel de dag in de zaal! Ook vrijwel geen slechte set gehoord. (Op die gearbox rommel op t eind na dan).
Na een flinke fouillering om 2 uur in de zaal voor alpha twins die meteen wel een lekker gevarieerd setje neerknalde. Zatox - It must be! D&R is standaard genieten al merk ik soms dat ze hele vette overgangen hergebruiken. Die shiverz before you go overgang zat ook precies hetzelfde in zo'n corona setje. Bfront en PN vond ik hierna maar weinig aan. Veel trager en niet echt verrassend. Kon bijna heel de set voorspellen. DP en Kronos vond ik dan wel veel tof. Hadden lekker de vaart erin hangen en wat toffe platen. Heel vet om Korn - Get up (typhoon mix) te horen. Wat ging dat onwijs hard! Een van de mindere setjes vond ik Freqz medium rare. Vond dat album al niet geweldig dus ook niet heel verrassend dat de set dan ook tegenvalt.
Titan was tof en stealthmode ook knallen. Had al die platen alleen maar gehoord in die Qlimaxset maar nog nooit live..Incoming!!! Ook plusjes voor The World

. 3thw heeft naar mijn mening de hardste kick in een plaat zitten die ik in een rawplaat ken. Strength, Domination, Power. Wat een dreunen

volgens mij heb ik die kick ook nog nooit in een andere plaat gehoord. Verder gooide ze er ook nog wat delete platen op als ik me goed herinner. Sub sonik zette ook wel een frisse set neer. Kende heel die Push it back plaat niet maar wat een geweld was dat. Requiem draaide voor mijn gevoel de zaal een beetje dood. Weet niet of t aan zn platen lag maar overal werd er stilgestaan. Had zelf heel erg gehoopt op de 2019livemix van Colleteral Damage maar hij kwam met een andere aanzetten. Gunz bracht de sfeer weer helemaal terug. Welcome to deathrow

E-force en regain ook een uur lang knallen. Crowd reaction, dominating en natuurlijk Seven. Ik kan die plaat 1000 keer horen en dan vind ik m nog vet. Heel vet ook dat ze de outro een keer niet wegmixte..beste stuk van de plaat. Laatste energie eruit gegooid bij Unresolved. Half uur lang door vlammen en huppelen. Ben dat stijltje echt gaan waarderen. MF Exorcist...
Hele toffe dag dus. Organisatorisch ook dikke prima. Eindelijk een verbetering van de wc's. Geen goten meer maar kruizen! Temperatuur ook goed en geluid naar behoren waar wij stonden. Wel wat druk tot 5 uur maar daarna met ruimte genoeg. Scheelt dat je met een grote groep bent. Dan heb je toch al snel wat meer ruimte.
Op naar de volgende Origins!