Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 13:47 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
Mag de contest winnaar serieus maar 30 minuten openen? :x

Met een beetje pech en de deuren die later open gaan (wat daar nogal eens gebeurd) heb je misschien 10 min iets van publiek

ja oprecht, als je een uur hebt kun je als je geluk hebt 20 minuten beetje leuk publiek verwachten... meest ondankbare contest spot ooit op deze manier.

Wel erg vet podium natuurlijk, en mooi om de grote zaal autotron een keer te kunnen afstrepen. Zie nu dat Sqreur hem gewonnen heeft. Hoop dat het alsnog vet was boss!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 18:42 

Hardtraxxer

Was zeker vet! En mocht van Alpha² nog een extra nummertje draaien onverwachts. Maar de ervaring opzich is al superleuk, wat voor artiesten als normaal word beschouwd is allemaal nieuw voor mij ;) de backstage ervaring is superleuk om een keer mee te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 03:10 

Hardtraxx Veteran

SQREUR schreef:
Was zeker vet! En mocht van Alpha² nog een extra nummertje draaien onverwachts. Maar de ervaring opzich is al superleuk, wat voor artiesten als normaal word beschouwd is allemaal nieuw voor mij ;) de backstage ervaring is superleuk om een keer mee te maken!

20 minuten meegemaakt. Einde van de set serieuze rammers gehoord. Zat door je set er gelijk goed in! Heb je een tracklist?

Zoals verwacht een hele toffe dag gehad.
Sets van B-front en Phuture Noize, Titan, 3 the hardway en DnR het vetst.
Minus is More set veel te wisselvallig met weer die lompe edits van classics. Digital Punk en Kronos vooral saai. Stealthmode overgeslagen maar die twee dingen die ik hoorde vond ik nou niet echt bij Origins passen. En reqieum draait doodleuk 2019-2020 tracks.

Prima dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 10:00 

Hardtraxxer

Jaaa dit was heel vet! Wat een sfeer en energie hing er heel de dag in de zaal! Ook vrijwel geen slechte set gehoord. (Op die gearbox rommel op t eind na dan).
Na een flinke fouillering om 2 uur in de zaal voor alpha twins die meteen wel een lekker gevarieerd setje neerknalde. Zatox - It must be! D&R is standaard genieten al merk ik soms dat ze hele vette overgangen hergebruiken. Die shiverz before you go overgang zat ook precies hetzelfde in zo'n corona setje. Bfront en PN vond ik hierna maar weinig aan. Veel trager en niet echt verrassend. Kon bijna heel de set voorspellen. DP en Kronos vond ik dan wel veel tof. Hadden lekker de vaart erin hangen en wat toffe platen. Heel vet om Korn - Get up (typhoon mix) te horen. Wat ging dat onwijs hard! Een van de mindere setjes vond ik Freqz medium rare. Vond dat album al niet geweldig dus ook niet heel verrassend dat de set dan ook tegenvalt.
Titan was tof en stealthmode ook knallen. Had al die platen alleen maar gehoord in die Qlimaxset maar nog nooit live..Incoming!!! Ook plusjes voor The World (L) . 3thw heeft naar mijn mening de hardste kick in een plaat zitten die ik in een rawplaat ken. Strength, Domination, Power. Wat een dreunen :bomb: volgens mij heb ik die kick ook nog nooit in een andere plaat gehoord. Verder gooide ze er ook nog wat delete platen op als ik me goed herinner. Sub sonik zette ook wel een frisse set neer. Kende heel die Push it back plaat niet maar wat een geweld was dat. Requiem draaide voor mijn gevoel de zaal een beetje dood. Weet niet of t aan zn platen lag maar overal werd er stilgestaan. Had zelf heel erg gehoopt op de 2019livemix van Colleteral Damage maar hij kwam met een andere aanzetten. Gunz bracht de sfeer weer helemaal terug. Welcome to deathrow :clap: E-force en regain ook een uur lang knallen. Crowd reaction, dominating en natuurlijk Seven. Ik kan die plaat 1000 keer horen en dan vind ik m nog vet. Heel vet ook dat ze de outro een keer niet wegmixte..beste stuk van de plaat. Laatste energie eruit gegooid bij Unresolved. Half uur lang door vlammen en huppelen. Ben dat stijltje echt gaan waarderen. MF Exorcist...

Hele toffe dag dus. Organisatorisch ook dikke prima. Eindelijk een verbetering van de wc's. Geen goten meer maar kruizen! Temperatuur ook goed en geluid naar behoren waar wij stonden. Wel wat druk tot 5 uur maar daarna met ruimte genoeg. Scheelt dat je met een grote groep bent. Dan heb je toch al snel wat meer ruimte.

Op naar de volgende Origins!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 10:01 

Hardtraxxer

Edit :dubbel. Mag weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 12:04 

Hardtraxx Addict

Ook wel benieuwd naar het verslag van Martin's feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 15:30 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Heb je een tracklist?

Project One - The Zero Hour
Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
Acti & Jajox - Satana
Wild Motherfuckers - Wildest
B-Front & Frequencerz & Jack Of Sound - Hollow Magic (SQREUR Edit)
Zany - Goulish Delight
Bioweapon - Fearful Symmetry
Crypsis - You Know To Break Down Low (SQREUR Edit)
B-Front - EVP
NC - Samara (SQREUR Origins edit)
Sasha F - Hardstyle Matters

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 16:38 

Hardtraxx Veteran

Ah ja, EVP en Hardstyle Matters.

Daarom zat ik er direct zo lekker in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 18:20 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:

Samara zou de laatste zijn, maar toen zei Arjen (zelfde naam toevallig) van Alpha²: nee joh, draai er nog maar 1tje, is toch leuk man! Dus toen Hardstyle Matters er maar bij geplakt :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 09:10 

Hardtraxx Veteran

SQREUR schreef:

Project One - The Zero Hour
Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
Bioweapon - Fearful Symmetry
NC - Samara (SQREUR Origins edit)
Sasha F - Hardstyle Matters

:)

Tof! :D En aardig van die jongeman van A2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 12:09 

Hardtraxxer

SQREUR schreef:
RTM93 schreef:

Samara zou de laatste zijn, maar toen zei Arjen (zelfde naam toevallig) van Alpha²: nee joh, draai er nog maar 1tje, is toch leuk man! Dus toen Hardstyle Matters er maar bij geplakt :clap:

Er maar bij gepakt? Draaide je met vinyl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 12:35 

Hardtraxxer

Harmen1 schreef:
SQREUR schreef:
RTM93 schreef:

Geplakt, had een rol tape bij me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 12:51 

Hardtraxx Veteran

Harmen1 schreef:

Met vinyl kon je tenminste nog bijpakken ja! Lekker op 45 RPM naar binnen jassen, wel veel platen met een witte waas aan overgehouden maar boeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 13:56 

Bierkoning

Delt-A schreef:

Met vinyl kon je tenminste nog bijpakken ja! Lekker op 45 RPM naar binnen jassen, wel veel platen met een witte waas aan overgehouden maar boeie.

hahaha jonguh xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 17:28 

Hardtraxx Newbie

Aangezien ik komende zaterdag naar resonate ga was ik benieuwd hoe het geluid deze keer was! Hoe hebben jullie het ervaren dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 19:47 

Hardtraxx Newbie

midden en links voor was inprincipe prima , alleen da symdrome klonk soms wat "moddering"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 22:16 

Hardtraxx Veteran

Ga de hele week nodig zijn om bij te komen.
Weer veel te hard gegaan. De verbeterpunten die ik gelezen had waren er. Deze keer autotron goede temperatuur de hele dag door. Geluid was ook goed op orde. Alleen achterin was het minder maar lijkt me ook logisch.
Nooit lang hoeven te wachten bij wc's of barren. De keren dat ik boven geweest ben was het er rustig. Bar achterin hadden ze denk ik weinig te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 21:21 

Hardtraxx Veteran

Ben er natuurlijk even tussenuit geweest maar betaalde hier gewoon 3,90 voor muntje.
Zijn er al meerdere festivals waar deze prijzen gezien zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 21:23 

Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Ben er natuurlijk even tussenuit geweest maar betaalde hier gewoon 3,90 voor muntje.

Helaas is dit tegenwoordig ongeveer de standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 09:55 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Sommigen zaten vorig jaar al op de 4 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 10:51 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Wat waren de prijzen in de nor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 14:08 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Martin Waus schreef:

Wat waren de prijzen in de nor?

Alles gratis, Kontje verhuren en bek houwe :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten