Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2025 15:07 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je D-Sturb geheimhouden vraag ik me dan af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2025 15:10 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Kosten dekken. Een artiest die je niet bekend maakt, kan je goedkoper boeken. Maar ik vind D-sturb beetje bijzonder. Gok eerder op Radical eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2025 16:13 

Hardtraxxer

Deetox en Warface draaien natuurlijk ook al in één van de liveacts, dus ik zou één van hen zeggen met dan Deetox al meest aannemelijke optie nog een uurtje solo na Freakz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2025 16:28 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:

Kosten dekken. Een artiest die je niet bekend maakt, kan je goedkoper boeken. Maar ik vind D-sturb beetje bijzonder. Gok eerder op Radical eerlijk gezegd.

Dat lijkt me sterk. Die is veel te populair om geheim te houden. Dan kunnen ze die beter bekend maken om de ticketsales te pushen. Misschien Adaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2025 15:30 

Hardtraxx Elite

Misschien Frequencerz?

Toch zo veel samen gedaan dat ik me wel kan voorstellen dat E-Force hun er graag bij wil hebben.

En om haat te voorkomen op "nu al een terugkeer" dan maar zonder officiële aankondiging
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2025 21:45 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Misschien Frequencerz?

Toch zo veel samen gedaan dat ik me wel kan voorstellen dat E-Force hun er graag bij wil hebben.

En om haat te voorkomen op "nu al een terugkeer" dan maar zonder officiële aankondiging

iemand had dit onder een foto op insta gezet: surprise act terwijl warfoce en freakz al genoemd staan, ik ben benieuwd. waarop eforce zei: it wel be freq'n awesome.

zou haast denken dat het freqz zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 09:49 

Hardtraxxer

Snap eerlijkgezegd niet waarom je een andere secret guest zou willen op een evenement die om jou (lees: E-force) draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 10:45 

Hardtraxxer

Secret guest E-Force dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 23:20 

Hardtraxx Veteran

Zin in!. Volgens mij is het oosten wederom met 4 buzzen vertegenwoordigd dus het wordt weer donders gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2025 00:20 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Zin in!. Volgens mij is het oosten wederom met 4 buzzen vertegenwoordigd dus het wordt weer donders gezellig.

De twentse / achterhoekse snuufbus? Poahh
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2025 02:56 

Hardtraxx Veteran

Pohhhh dit was er eentje hoor... Perfecte afsluiter van feestjaar 2025.

Het was wel TE druk!

Setjes van Beat Providers, B-Front & Warforce staken er bovenuit. Eigenlijk geen slechte set gehoord ook.
Digital Punk en Freqz niet veel van meegemaakt maar wat ik hoorde langs komen was eigenlijk ook gewoon prima.
Volgens mij draaide DP zelfs Munky shit????

Sowieso veel Delete plaatjes gehoord en ook een aantal zwaar onverwachte tracks. bijvoorbeeld een Neroz - Supersonic superstar.

Van E-force eigenlijk alles gehoord wat ik hoopte en verwachte behalve Crucifix! Dat zou dan mijn enige kritiekpunt zijn.

Ome Ed, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2025 10:15 

Hardtraxx Elite

Was de laatste track nou een uptempo edit van seven...... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2025 10:40 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Die Dimitri K remix gok ik, das minstens zo'n grote hit geweest als het origineel, dus niet heel gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2025 10:53 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:

Die Dimitri K remix gok ik, das minstens zo'n grote hit geweest als het origineel, dus niet heel gek.

Hmm oke.
Naja toch, op een classic feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2025 11:39 

Hardtraxx Veteran

Zeik niet zo, merendeel van de bezoekers vond t fantastisch zo te zien op de filmpjes.
En die artist specials van Origins kun je geen pure classics feesten noemen, daar wordt van alles gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2025 23:24 

Hardtraxx Veteran

Bovendien was de originele seven al gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 08:40 

Hardtraxx Veteran

Die remix is ook het meest gestreamde nummer op de spotify van E-Force. Zou juist gek zijn als hij die op z'n dag zou skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 10:11 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Het was wel TE druk!

Setjes van Beat Providers, B-Front & Warforce staken er bovenuit. Eigenlijk geen slechte set gehoord ook.
Digital Punk en Freqz niet veel van meegemaakt maar wat ik hoorde langs komen was eigenlijk ook gewoon prima.

Sowieso veel Delete plaatjes gehoord en ook een aantal zwaar onverwachte tracks. bijvoorbeeld een Neroz - Supersonic superstar.

Van E-force eigenlijk alles gehoord wat ik hoopte en verwachte behalve Crucifix! Dat zou dan mijn enige kritiekpunt zijn.

Ome Ed, bedankt!

E-Force heeft Crucifix in zijn eerste set gedraaid volgens mij.

Wat vond je te druk dan? Vond de drukte zelf prima, vooral aan de zijkanten en tweede helft van de zaal was genoeg ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 15:03 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
RTM93 schreef:

Het was wel TE druk!

Ome Ed, bedankt!

E-Force heeft Crucifix in zijn eerste set gedraaid volgens mij.

Wat vond je te druk dan? Vond de drukte zelf prima, vooral aan de zijkanten en tweede helft van de zaal was genoeg ruimte.

Wie wil daar staan. Ik wil midden vooraan staan..
Crucifix is niet gedraaid. Dat was shade of the night of een andere track die die er op leek.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten