lijkt me niet nee met Wavolizer in de line up. 
Ter akkoordwrote: Leuk plan! Na mijn set haal ik wat bier bij de bar
Ter akkoordwrote: Leuk plan! Na mijn set haal ik wat bier bij de bar
Denk dat die set zo dik wordtwrote:lijkt me niet nee met Wavolizer in de line up.
wrote:Denk dat die set zo dik wordtwrote:lijkt me niet nee met Wavolizer in de line up.![]()
Gezien het aantal artiesten lijkt anderhalf uur me wel reëel.
Via partyvervoer kun je je inschrijven voor Eindhoven, grote kans dat die gaat rijden. Staan er al paar op de lijst voor Ehv en wij moeten ook nog inschrijven.wrote:Kaartjes voor Origins zijn inmiddels binnenen HCOTB indoor wordt verkocht. Weet iemand of er een busreis langs Eindhoven/Best komt? IK heb absoluut geen zin om de laatste sets te moeten missen om met het OV terug te gaan en een taxi is wat aan de dure kant
Vergeet niet die set op Ground Zero 2013wrote:fanboy yannick met twee leuke setjes
Dat was zo goedwrote:Vergeet niet die set op Ground Zero 2013wrote:fanboy yannick met twee leuke setjes
Netjeswrote:Ter akkoordwrote: Leuk plan! Na mijn set haal ik wat bier bij de bar
Ik kijk ook wel even wie er tegelijkertijd staan daar... Grote kans dat Chris One tegelijkertijd staat en die wil ik heel graag zien.wrote:Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij
Van achterkant zaal 1 naar achterkant zaal 2 pak 'm beet 10 secondenwrote:Hoe lang duurt het van zaal1 naar zaal2 en vice versa? Wordt flink heen en weer lopen.
Nee hoor, ik vind 90% van de namen op de main interessanter.wrote:Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij
Waar is die zaal dan precies? En hoe groot?wrote:Van achterkant zaal 1 naar achterkant zaal 2 pak 'm beet 10 secondenwrote:Hoe lang duurt het van zaal1 naar zaal2 en vice versa? Wordt flink heen en weer lopen.
you're not the only one. I hate him too.wrote:Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij