Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:17 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Chroman schreef:
Redman schreef:
Hoe lang duurt het van zaal1 naar zaal2 en vice versa? Wordt flink heen en weer lopen.

Van achterkant zaal 1 naar achterkant zaal 2 pak 'm beet 10 seconden

Waar is die zaal dan precies? En hoe groot?

zo was het met Shockerz

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:07 

Hardtraxx Veteran

Wavolizer schreef:
Pipa schreef:
Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij :P

you're not the only one. I hate him too. :/

Haha well thats one way how you can put it. It ain't about hate, thats for sure
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:20 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Afbeelding

Met de geur van heerlijke sate op oude Theracords muziekjes dansen. Jezus fuck! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:39 

Hardtraxx Veteran

Maar waar staat de beenham dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 18:50 

Artiest

Pipa schreef:
Wavolizer schreef:
Pipa schreef:
Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij :P

you're not the only one. I hate him too. :/

Haha well thats one way how you can put it. It ain't about hate, thats for sure

hehe I know ;) no worries, dude. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 10:31 

Hardtraxx Veteran

Misschien zijn hier mijn verwachtingen wel te hoog voor maar dit kan niet anders dan goud worden. Nóg meer hyped van VWAB. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 10:48 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Misschien zijn hier mijn verwachtingen wel te hoog voor maar dit kan niet anders dan goud worden. Nóg meer hyped van VWAB. :slow:

Ik probeer mijn hype te temperen want in het verleden heb ik wel eens een feest zo erg gehyped dat het ondanks dat het een goed feest was toch tegenviel voor mijn verwachting.

Maar goed, de hype voor dit feest op een schaal van 1 tot hype is tot nu to wel hype ja.

Ik vrees alleen heel erg voor de keuzes.

@Shockers kunnen jullie al wat sneak previews uit de doeken doen over openers en afsluiters ? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 15:57 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk mijn (werk)weekend gewisseld gekregen. Nu kan het aftellen pas echt beginnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 16:13 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
@Shockers kunnen jullie al wat sneak previews uit de doeken doen over openers en afsluiters ? :corn:

Kijkend naar de line-up denk ik dat High Voltage de main opent en Chris One afsluit.
In zaal 2 kun je er donder op zeggen dat de Therabyte set de opener is en Wavolizer afsluit, toch wat makkelijker in te schatten dan zaal 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 17:17 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
RTM93 schreef:

Kijkend naar de line-up denk ik dat High Voltage de main opent en Chris One afsluit.
In zaal 2 kun je er donder op zeggen dat de Therabyte set de opener is en Wavolizer afsluit, toch wat makkelijker in te schatten dan zaal 1.

Zaal 2 leek mij ook wel duidelijk maar van 1 ben ik nog niet zo zeker. Alpha2 zouden ook kunnen openen of activator..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 17:32 

Hardtraxxer

Aangezien er 15 acts staan voor 11 uur waarvan 4 live-acts zijn verwacht ik ook nog wel een aantal back2back sets hier. Dacht zelf aan B-Front samen met High Voltage en Ran-D samen met Adaro.

Aantal namen in de 2e zaal is een stuk lager dus dat zal wel allemaal solo zijn gok ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 17:47 

Hardtraxx Veteran

Gam schreef:
Aantal namen in de 2e zaal is een stuk lager dus dat zal wel allemaal solo zijn gok ik ^^

Volgens mij is de Therabyte set wel b2b, namelijk Thera en Geck-E. Dacht dat gelezen te hebben op de Facebook van Geck-O in dat bericht waarin hij terugkijkt op zijn carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 17:48 

Hardtraxx Veteran

Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.
Dan heb je 10 acts over in 9 uur. Dan lijkt het inderdaad onvermijdelijk inderdaad dat er een b2b set tussen zit. Ik hoop dan wel op een iet wat verrassende b2b. Maar een B-front & Frequencerz en Ran-D en Adaro liggen het meest voor de hand. En dan de Tilt set van anderhalf uur en een Minus is More set van anderhalf uur ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 17:51 

Hardtraxx Veteran

Gam schreef:
Aangezien er 15 acts staan voor 11 uur waarvan 4 live-acts zijn verwacht ik ook nog wel een aantal back2back sets hier. Dacht zelf aan B-Front samen met High Voltage en Ran-D samen met Adaro.

Geck-O heeft al gepost dat hij een lange soloset draait en als Geck-E b2b. Dus ik denk met Thera.
Voor zaal 1 dacht ik aan Alpha2 als opener. High Voltage kan ook afsluiten en dan wat millenium hardcore als laatste plaatjes. Chris One staat live, dus die zie ik niet afsluiten, maar goed dat deden G4H ook op VWAB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 17:53 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ik tel 14 acts, waarvan 4 live

Dan heb je waarschijnlijk The R3belz nog niet meegerekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 18:36 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Ik tel 14 acts, waarvan 4 live

Dan heb je waarschijnlijk The R3belz nog niet meegerekend.

Jep, daar heb je gelijk in! Excuses haha.
Ik denk echter wel dat hij maar een half uur set draait of 45 minuten.. Wat denken jullie..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 18:37 

Donateur

RTM93 schreef:
Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 18:45 

Hardtraxx Veteran

Ran-D & Adaro B2B lijkt me wel leuk. Intents 2013 hadden zij echt een gruwelijk dikke B2B set als afsluiter in hun tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 19:26 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:

Meme

En dat te bedenken dat ik vroegtijdig het VMBO heb verlaten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:33 

Organisator

Het maakt ons wel nieuwsgierig.. Wat zou jullie ideale timetable zijn?

De persoon die er het dichtste bij zit krijgt een speciaal presentje tijdens het feest. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:40 

Donateur

R3bels, B-Front, AVIO Live 5 uur set. Overige gegadigden sate bakken in de lobby
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
R3bels, B-Front, AVIO Live 5 uur set. Overige gegadigden sate bakken in de lobby

Saté van Ran-D
Broodje Bapao van AVIO
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:58 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Het maakt ons wel nieuwsgierig.. Wat zou jullie ideale timetable zijn?

De persoon die er het dichtste bij zit krijgt een speciaal presentje tijdens het feest. (L)

Hier ga ik werk van maken. Tijden doe ik niet aan, volgorde moet wel lukken.

Edit:

Zaal 1:
Activator
Avio live
Zany
Donkey Rollers live
The R3belz
Alpha²
Digital Punk presents Tilt
Frequencerz en B- Front
Hard Driver live
Ran-D en Adaro
Chris one live
Chain reaction presents MiM
High Voltage

Zaal 2:
Geck-e
Thera presents 'Therabyte'
Blackburn
Psyched presents 'TiLLT'
Geck-o
Thera
Degos & Redone
Project Exile presents 'Catatonic Overload
Wavolizer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 23:40 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:

Afbeelding

Held :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 00:36 

Hardtraxx Veteran

Pfff, het kan bijna niet anders dan dat sommige keuzes echt onmogelijk gaan worden. Gelukkig al 2 T.C.C. feesten mogen bijwonen, wat het toch net iets makkelijk maakt. Ik ben denk ik dus veelal in zaal 1 te vinden.

Degos & Re-Done en Wavolizer zijn wel namen die ik in ieder geval móet zien, welke artiest er ook tegenover staat. Hopelijk niet een al te leuke naam, maar dat gaat natuurlijk heel lastig worden met zo’n ontzettend sterke lineup. Luxeprobleem.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten