zo was het met Shockerzwrote:Waar is die zaal dan precies? En hoe groot?wrote:Van achterkant zaal 1 naar achterkant zaal 2 pak 'm beet 10 secondenwrote:Hoe lang duurt het van zaal1 naar zaal2 en vice versa? Wordt flink heen en weer lopen.

zo was het met Shockerzwrote:Waar is die zaal dan precies? En hoe groot?wrote:Van achterkant zaal 1 naar achterkant zaal 2 pak 'm beet 10 secondenwrote:Hoe lang duurt het van zaal1 naar zaal2 en vice versa? Wordt flink heen en weer lopen.

Haha well thats one way how you can put it. It ain't about hate, thats for surewrote:you're not the only one. I hate him too.wrote:Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij
Met de geur van heerlijke sate op oude Theracords muziekjes dansen. Jezus fuck!wrote:
hehe I knowwrote:Haha well thats one way how you can put it. It ain't about hate, thats for surewrote:you're not the only one. I hate him too.wrote:Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij
Ik probeer mijn hype te temperen want in het verleden heb ik wel eens een feest zo erg gehyped dat het ondanks dat het een goed feest was toch tegenviel voor mijn verwachting.wrote:Misschien zijn hier mijn verwachtingen wel te hoog voor maar dit kan niet anders dan goud worden. Nóg meer hyped van VWAB.
Kijkend naar de line-up denk ik dat High Voltage de main opent en Chris One afsluit.wrote:@Shockers kunnen jullie al wat sneak previews uit de doeken doen over openers en afsluiters ?
Zaal 2 leek mij ook wel duidelijk maar van 1 ben ik nog niet zo zeker. Alpha2 zouden ook kunnen openen of activator..wrote:Kijkend naar de line-up denk ik dat High Voltage de main opent en Chris One afsluit.wrote:@Shockers kunnen jullie al wat sneak previews uit de doeken doen over openers en afsluiters ?
In zaal 2 kun je er donder op zeggen dat de Therabyte set de opener is en Wavolizer afsluit, toch wat makkelijker in te schatten dan zaal 1.
Volgens mij is de Therabyte set wel b2b, namelijk Thera en Geck-E. Dacht dat gelezen te hebben op de Facebook van Geck-O in dat bericht waarin hij terugkijkt op zijn carrière.wrote:Aantal namen in de 2e zaal is een stuk lager dus dat zal wel allemaal solo zijn gok ik
Geck-O heeft al gepost dat hij een lange soloset draait en als Geck-E b2b. Dus ik denk met Thera.wrote:Aangezien er 15 acts staan voor 11 uur waarvan 4 live-acts zijn verwacht ik ook nog wel een aantal back2back sets hier. Dacht zelf aan B-Front samen met High Voltage en Ran-D samen met Adaro.
Aantal namen in de 2e zaal is een stuk lager dus dat zal wel allemaal solo zijn gok ik
Dan heb je waarschijnlijk The R3belz nog niet meegerekend.wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live
Jep, daar heb je gelijk in! Excuses haha.wrote:Dan heb je waarschijnlijk The R3belz nog niet meegerekend.wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live
wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.

En dat te bedenken dat ik vroegtijdig het VMBO heb verlaten.wrote:Memewrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.
Saté van Ran-Dwrote:R3bels, B-Front, AVIO Live 5 uur set. Overige gegadigden sate bakken in de lobby
Hier ga ik werk van maken. Tijden doe ik niet aan, volgorde moet wel lukken.wrote:Het maakt ons wel nieuwsgierig.. Wat zou jullie ideale timetable zijn?
De persoon die er het dichtste bij zit krijgt een speciaal presentje tijdens het feest.
Heldwrote:wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.