Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Origins - The Darker Side of Classics
Past

Origins - The Darker Side of Classics

Time
(Sun)
Price
Phase 1: €24,50 (SOLD OUT)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Roan wrote:
Chroman wrote:
Redman wrote:Hoe lang duurt het van zaal1 naar zaal2 en vice versa? Wordt flink heen en weer lopen.
Van achterkant zaal 1 naar achterkant zaal 2 pak 'm beet 10 seconden
Waar is die zaal dan precies? En hoe groot?
zo was het met Shockerz

Origins - The Darker Side of Classics (24-02-2018, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Wavolizer wrote:
Pipa wrote:Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij :P
you're not the only one. I hate him too. :/
Haha well thats one way how you can put it. It ain't about hate, thats for sure
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Chroman wrote:Origins - The Darker Side of Classics (24-02-2018, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch)
Met de geur van heerlijke sate op oude Theracords muziekjes dansen. Jezus fuck! :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Maar waar staat de beenham dan?
W
Artiest
58 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pipa wrote:
Wavolizer wrote:
Pipa wrote:Ik ben de enige van Hardtraxx die niet te vinden is bij Wavolizer volgens mij :P
you're not the only one. I hate him too. :/
Haha well thats one way how you can put it. It ain't about hate, thats for sure
hehe I know ;) no worries, dude. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Misschien zijn hier mijn verwachtingen wel te hoog voor maar dit kan niet anders dan goud worden. Nóg meer hyped van VWAB. :slow:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Remi wrote:Misschien zijn hier mijn verwachtingen wel te hoog voor maar dit kan niet anders dan goud worden. Nóg meer hyped van VWAB. :slow:
Ik probeer mijn hype te temperen want in het verleden heb ik wel eens een feest zo erg gehyped dat het ondanks dat het een goed feest was toch tegenviel voor mijn verwachting.

Maar goed, de hype voor dit feest op een schaal van 1 tot hype is tot nu to wel hype ja.

Ik vrees alleen heel erg voor de keuzes.

@Shockers kunnen jullie al wat sneak previews uit de doeken doen over openers en afsluiters ? :corn:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Eindelijk mijn (werk)weekend gewisseld gekregen. Nu kan het aftellen pas echt beginnen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
RTM93 wrote:@Shockers kunnen jullie al wat sneak previews uit de doeken doen over openers en afsluiters ? :corn:
Kijkend naar de line-up denk ik dat High Voltage de main opent en Chris One afsluit.
In zaal 2 kun je er donder op zeggen dat de Therabyte set de opener is en Wavolizer afsluit, toch wat makkelijker in te schatten dan zaal 1.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Joey wrote:
RTM93 wrote:@Shockers kunnen jullie al wat sneak previews uit de doeken doen over openers en afsluiters ? :corn:
Kijkend naar de line-up denk ik dat High Voltage de main opent en Chris One afsluit.
In zaal 2 kun je er donder op zeggen dat de Therabyte set de opener is en Wavolizer afsluit, toch wat makkelijker in te schatten dan zaal 1.
Zaal 2 leek mij ook wel duidelijk maar van 1 ben ik nog niet zo zeker. Alpha2 zouden ook kunnen openen of activator..
Hardtraxxer
78 posts member since 2014
last seen Mar 2024
Aangezien er 15 acts staan voor 11 uur waarvan 4 live-acts zijn verwacht ik ook nog wel een aantal back2back sets hier. Dacht zelf aan B-Front samen met High Voltage en Ran-D samen met Adaro.

Aantal namen in de 2e zaal is een stuk lager dus dat zal wel allemaal solo zijn gok ik ^^
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Gam wrote:Aantal namen in de 2e zaal is een stuk lager dus dat zal wel allemaal solo zijn gok ik ^^
Volgens mij is de Therabyte set wel b2b, namelijk Thera en Geck-E. Dacht dat gelezen te hebben op de Facebook van Geck-O in dat bericht waarin hij terugkijkt op zijn carrière.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.
Dan heb je 10 acts over in 9 uur. Dan lijkt het inderdaad onvermijdelijk inderdaad dat er een b2b set tussen zit. Ik hoop dan wel op een iet wat verrassende b2b. Maar een B-front & Frequencerz en Ran-D en Adaro liggen het meest voor de hand. En dan de Tilt set van anderhalf uur en een Minus is More set van anderhalf uur ofzo.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Gam wrote:Aangezien er 15 acts staan voor 11 uur waarvan 4 live-acts zijn verwacht ik ook nog wel een aantal back2back sets hier. Dacht zelf aan B-Front samen met High Voltage en Ran-D samen met Adaro.

Aantal namen in de 2e zaal is een stuk lager dus dat zal wel allemaal solo zijn gok ik ^^
Geck-O heeft al gepost dat hij een lange soloset draait en als Geck-E b2b. Dus ik denk met Thera.
Voor zaal 1 dacht ik aan Alpha2 als opener. High Voltage kan ook afsluiten en dan wat millenium hardcore als laatste plaatjes. Chris One staat live, dus die zie ik niet afsluiten, maar goed dat deden G4H ook op VWAB.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
RTM93 wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live
Dan heb je waarschijnlijk The R3belz nog niet meegerekend.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Chroman wrote:
RTM93 wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live
Dan heb je waarschijnlijk The R3belz nog niet meegerekend.
Jep, daar heb je gelijk in! Excuses haha.
Ik denk echter wel dat hij maar een half uur set draait of 45 minuten.. Wat denken jullie..?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.
Origins - The Darker Side of Classics (24-02-2018, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Ran-D & Adaro B2B lijkt me wel leuk. Intents 2013 hadden zij echt een gruwelijk dikke B2B set als afsluiter in hun tent.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
TiMOTHYb wrote:
RTM93 wrote:Ik tel 14 acts, waarvan 4 live. er van uitgaan dat live 30 minuten is vult dat dus 2 uur van de 11.
Meme
En dat te bedenken dat ik vroegtijdig het VMBO heb verlaten. :worship:
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Het maakt ons wel nieuwsgierig.. Wat zou jullie ideale timetable zijn?

De persoon die er het dichtste bij zit krijgt een speciaal presentje tijdens het feest. (L)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
R3bels, B-Front, AVIO Live 5 uur set. Overige gegadigden sate bakken in de lobby
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
TiMOTHYb wrote:R3bels, B-Front, AVIO Live 5 uur set. Overige gegadigden sate bakken in de lobby
Saté van Ran-D
Broodje Bapao van AVIO
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Shockerz-Events wrote:Het maakt ons wel nieuwsgierig.. Wat zou jullie ideale timetable zijn?

De persoon die er het dichtste bij zit krijgt een speciaal presentje tijdens het feest. (L)
Hier ga ik werk van maken. Tijden doe ik niet aan, volgorde moet wel lukken.

Edit:

Zaal 1:
Activator
Avio live
Zany
Donkey Rollers live
The R3belz
Alpha²
Digital Punk presents Tilt
Frequencerz en B- Front
Hard Driver live
Ran-D en Adaro
Chris one live
Chain reaction presents MiM
High Voltage

Zaal 2:
Geck-e
Thera presents 'Therabyte'
Blackburn
Psyched presents 'TiLLT'
Geck-o
Thera
Degos & Redone
Project Exile presents 'Catatonic Overload
Wavolizer.
Last edited by RTM93 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
TiMOTHYb wrote:
Held :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Pfff, het kan bijna niet anders dan dat sommige keuzes echt onmogelijk gaan worden. Gelukkig al 2 T.C.C. feesten mogen bijwonen, wat het toch net iets makkelijk maakt. Ik ben denk ik dus veelal in zaal 1 te vinden.

Degos & Re-Done en Wavolizer zijn wel namen die ik in ieder geval móet zien, welke artiest er ook tegenover staat. Hopelijk niet een al te leuke naam, maar dat gaat natuurlijk heel lastig worden met zo’n ontzettend sterke lineup. Luxeprobleem.