Wat een helden zijn jullie toch ook he 
Uitstekend plan!wrote: En om het een klein beetje te vieren, 24 februari linksvoor biermeeting?
Uitstekend plan!wrote: En om het een klein beetje te vieren, 24 februari linksvoor biermeeting?
Dit keer pepwrote:Dit keer wel aanwezig. Tijdens vwab was ik vakkundig broodjes saté aan het wegwerken. Nog maar een kleine 2 maandjes hypen heuy.
wrote: En om het een klein beetje te vieren, 24 februari linksvoor biermeeting?
Links voor tijdens mijn set ja!wrote:Hardtraxxers opgelet! Kaartverkoop gaat weer als een speer.
Jullie hebben dus hier als eerste de waarschuwing gekregen![]()
En om het een klein beetje te vieren, 24 februari linksvoor biermeeting?
Tijdens?wrote:Links voor tijdens mijn set ja!wrote:Hardtraxxers opgelet! Kaartverkoop gaat weer als een speer.
En om het een klein beetje te vieren, 24 februari linksvoor biermeeting?![]()
En ik neem aan dat jullie het bier regelen
Theracords trakteerde toch?wrote:Links voor tijdens mijn set ja!wrote:Hardtraxxers opgelet! Kaartverkoop gaat weer als een speer.
Tijdens jou set heb ik geen tijd om gezellig te praten, dan wordt al mijn energie er vakkundig uitgeramd.wrote:Links voor tijdens mijn set ja!wrote:Hardtraxxers opgelet! Kaartverkoop gaat weer als een speer.
Hopen dat je binnenkort op Tomorrowland mag staan danwrote:Ik heb gewoon een gemixte cd aanstaan hoor! Tijd zat voor bier
wrote:In principe is alles geregeld daarvoor. Ze hoeven alleen nog maar het vuurwerk op de beat af te stellen
Leuk plan! Na mijn set haal ik wat bier bij de bar en doen we n proost momentje in de Theracords areawrote:Theracords trakteerde toch?wrote:Links voor tijdens mijn set ja!wrote:Hardtraxxers opgelet! Kaartverkoop gaat weer als een speer.