wrote:God wat kan een mens toch soms uitkijken naar feesten.wrote:Wij zaten ipv een biermeeting aan een broodje beenham meeting te denkenwrote:Ik stel een mobiele broodjes verkoper voor die door de zaal loopt, zoals je ook wel eens ziet met pils op grote feesten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
16 december kunnen we ook al stukje genieten van Origins. Tijdens Shockerz komt er een 30 minuten durende showcase van Origins namelijk!
(90% sold out) www.shockerz.nl
(90% sold out) www.shockerz.nl
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Zoooooooo jij hapt wel erg snelwrote: Jezus man, wees blij dat je wat krijgt. Het is een feest, geen restaurant.
Ik wist dat er iemand zou reageren maar ik had kunnen weten dat jij het ging zijn.
Doe is effe niet zo serieus man
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Toppers 90% nu al! Ook vet op shockerz een showcase, ik ben er zelf niet bij. Ik heb echt onwijs veel zin in dit feest. Verdomme nog 3 maanden wachtenwrote:16 december kunnen we ook al stukje genieten van Origins. Tijdens Shockerz komt er een 30 minuten durende showcase van Origins namelijk!
(90% sold out) http://www.shockerz.nl
Ik denk dat 90% uitverkocht betrekking heeft tot origins
Gaat over Shockerz, zie Shockerz topic. 
Ben zowel bij Shockerz als Origins en man man man, lang geleden dat ik zo uitgekeken naar feestjes.
Huh ik bedoelde ook shockerz wtfwrote:Ik denk het nietwrote:Ik denk dat 90% uitverkocht betrekking heeft tot origins
Nu wel ja hahahawrote:wrote:Vage Roy strikes again
H Y P E Dwrote:Heeft iemand hier al zin in?
Y
P
E
D
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Neuh.wrote:Heeft iemand hier al zin in?
wrote:H Y P E Dwrote:Heeft iemand hier al zin in?
Y Y Y Y. E
P P P P. P
E P P P. Y
D E P Y H
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
DEPYH ?
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 1 day ago
Edit: Nvm verkeerde topic
All visitors of Shockerz 2017 will witness our exclusive Origins Showcase, to warm them up for February 24!
• 33 classic tracks (.... to 2012)
• 30 minutes of pure energy and goosebumps
• 1 massive show
Origins 2018 - The Darker Side of Classics
Al een week geen reactie. Ongekend dit.
In zaal 1 boeien alleen Freq's, HD Live en A2 me niet. Zekerheidjes zijn B-Front, DP pres. TiLLT, DR Live, CO Live en AVIO Live. In de 2e zaal zijn Geck-O en Psyched Pres. TiLLT zekerheidjes. Rest bekijk ik daar wel.
Zal wel weer veel keuzes maken worden.
In zaal 1 boeien alleen Freq's, HD Live en A2 me niet. Zekerheidjes zijn B-Front, DP pres. TiLLT, DR Live, CO Live en AVIO Live. In de 2e zaal zijn Geck-O en Psyched Pres. TiLLT zekerheidjes. Rest bekijk ik daar wel.
Zal wel weer veel keuzes maken worden.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Is de TT er al bijna?
2 maandjes de tijd om over keuzes te stressen, week van te voren kunnen we het niet aan
2 maandjes de tijd om over keuzes te stressen, week van te voren kunnen we het niet aan
The R3bels toegevoegd aan de line-up, is bekend gemaakt op Shockerz!

-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA