Speciaal voor jou een carnavalkwartiertje op de terugreis dan maarwrote:Dan had ik echt wel een ander feest er voor laten vallen. Sowieso wat moet je met carnaval. Kut feest.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Mond spoelen jij! Carnaval is onwijs gaaf!wrote:Dan had ik echt wel een ander feest er voor laten vallen. Sowieso wat moet je met carnaval. Kut feest.
Beetje rustig he Gringowrote:Dan had ik echt wel een ander feest er voor laten vallen. Sowieso wat moet je met carnaval. Kut feest.
wrote:Dan had ik echt wel een ander feest er voor laten vallen. Sowieso wat moet je met carnaval. Kut feest.
Ik heb als noorderling ook niks met carnaval. Al wil ik het wel een keer meemaken
Ik heb wel iets met carnaval, maar ik zou toch echt dit verkiezen boven die ene dag carnaval, dan heb je vrijdag, zondag, maandag en dinsdag nog om carnaval te vieren.
Ho ho... donderdag en woensdag tellen ook gewoon mee
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Doe dan maar Therapeut mix. Zitten tenminste nog fatsoenlijke kicks in verwerkt.wrote:Speciaal voor jou een carnavalkwartiertje op de terugreis dan maarwrote:Dan had ik echt wel een ander feest er voor laten vallen. Sowieso wat moet je met carnaval. Kut feest.
Carnavalskrakers classic set confirmed
Als ik het trouwens op VWAB voor elkaar krijf om mezelf een gescheurde enkelband te stampen, dan moet ik me hier toch wel minstens een dubbele beenbreuk bekokstoven 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
wrote:Als ik het trouwens op VWAB voor elkaar krijf om mezelf een gescheurde enkelband te stampen, dan moet ik me hier toch wel minstens een dubbele beenbreuk bekokstoven
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Kan geregeld worden!wrote:Ik wil ook een paar smerige tikken
Eerst Goku in de nek tikken en dan door naar jou.wrote:Ik wil ook een paar smerige tikken
Die tikken zijn anders strontvervelendwrote:Eerst Goku in de nek tikken en dan door naar jou.wrote:Ik wil ook een paar smerige tikken
Deze lineup
Zeker in combinatie met dit concept wordt het bijna niet beter. Nog een geluk dat T.C.C. binnenkort is, anders had ik echt niet kunnen kiezen tussen de zalen. Ik wil in ieder geval Wavolizer en Degos & Re-Done zien in zaal 2, de rest laat ik op de timetable aan komen. Het nadeel van deze fenomenale lineup is wel dat er waarschijnlijk een paar onmogelijke keuzes tussen gaan zitten.
Wat mij betreft verkoopt het eind deze maand nog uit, zou ook dik verdiend zijn voor de organisatie. Dat geeft misschien ook meteen wel een signaal af naar de artiesten dat dit echt een stijl is die momenteel gemist wordt in de scene.
Wat mij betreft verkoopt het eind deze maand nog uit, zou ook dik verdiend zijn voor de organisatie. Dat geeft misschien ook meteen wel een signaal af naar de artiesten dat dit echt een stijl is die momenteel gemist wordt in de scene.
Ik krijg nog een Tikkie van jullie!
Line-upje wel
Gaat moeilijk worden om een moment te vinden om die lekkere broodjes daar in de Maaspoort naar binnen te drukken
Gaat moeilijk worden om een moment te vinden om die lekkere broodjes daar in de Maaspoort naar binnen te drukken
Ik stel een mobiele broodjes verkoper voor die door de zaal loopt, zoals je ook wel eens ziet met pils op grote feesten.
Wij zaten ipv een biermeeting aan een broodje beenham meeting te denkenwrote:Ik stel een mobiele broodjes verkoper voor die door de zaal loopt, zoals je ook wel eens ziet met pils op grote feesten.
Maak daar een broodje saté van en ik ben erbij!wrote:Wij zaten ipv een biermeeting aan een broodje beenham meeting te denkenwrote:Ik stel een mobiele broodjes verkoper voor die door de zaal loopt, zoals je ook wel eens ziet met pils op grote feesten.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Alleen als het Twentse beenham is zoals ze het in de Grolsch Veste serveren. Anders houd het maar bij bierwrote:Wij zaten ipv een biermeeting aan een broodje beenham meeting te denkenwrote:Ik stel een mobiele broodjes verkoper voor die door de zaal loopt, zoals je ook wel eens ziet met pils op grote feesten.
God wat kan een mens toch soms uitkijken naar feesten.
Jezus man, wees blij dat je wat krijgt. Het is een feest, geen restaurant.wrote:Alleen als het Twentse beenham is zoals ze het in de Grolsch Veste serveren. Anders houd het maar bij bierwrote:Wij zaten ipv een biermeeting aan een broodje beenham meeting te denkenwrote:Ik stel een mobiele broodjes verkoper voor die door de zaal loopt, zoals je ook wel eens ziet met pils op grote feesten.![]()
God wat kan een mens toch soms uitkijken naar feesten.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.