If so,wrote:The R3bels toegevoegd aan de line-up, is bekend gemaakt op Shockerz!![]()
Als je nu loopt te kutten, zoek ik je thuis op. Zijn geen geintjes dit.
If so,wrote:The R3bels toegevoegd aan de line-up, is bekend gemaakt op Shockerz!![]()
Helaas moeten we je mededelen dat het KLOPT!wrote:Als je nu loopt te kutten, zoek ik je thuis op. Zijn geen geintjes dit.
Jullie zijn echt bazen!wrote:Helaas moeten we je mededelen dat het KLOPT!wrote:Als je nu loopt te kutten, zoek ik je thuis op. Zijn geen geintjes dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Video komt binnen nu en 2 uur online op Shockerz + Origins Facebook.
Ja, maar moet ik nu echt de organisatie geloven die het op heeft gezet? Wat weten jullie er nu van...wrote:Helaas moeten we je mededelen dat het KLOPT!wrote:Als je nu loopt te kutten, zoek ik je thuis op. Zijn geen geintjes dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Video komt binnen nu en 2 uur online op Shockerz + Origins Facebook.
wrote:En ook gewoon in dit topic verkondigen dat we realistisch moeten zijn met onze verwachtingen (dus geen The R3bels). Lijers
Geluid is echt heel goed! Ik heb het ook nooit echt warm gehad daar. Plafond is vrij hoog daar dus warmte kan op een of andere manier prima weg. 2e zaal weet ik niet, want dat is ook de eerste keer.wrote:Ben wel benieuwd hoe het met de locatie zit. Ben hier nog nooit geweest namelijk.
Misschien kan een ervaringsdeskundige mijn vragen beantwoorden?
Hoe is het geluid?
Is het erg warm?
Niet liegen. Na het eerste uur druipt het zweet al van je voorhoofd.wrote:Ik heb het ook nooit echt warm gehad daar.
Oh raar, volgens mij heeft de orga hier een tijdje terug gezegd dat die niet te boeken waren.wrote:OP geüpdatet met de toevoeging van The R3belz.
Also: HYPE.
Daar was Unknown nog bij aanwezig toch? Lucky bastard.wrote:Wtf R3belzlaatste keer was WISH 1930 ofzo