D-Voagwrote:100% D-Verze, want Jeffrey gaat ook!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
All aboard the hype train (geluid aan)wrote:Als je alleen al ziet hoeveel artiesten hier reageren (en op elkaar reageren) en wat sommigen op Social Media schrijen over dit feest, dan is de hype train wel echt op volle snelheid hoor.
Mooi dat al die artiesten hier reageren. Geeft wel aan dat het onder de artiesten ook heel erg leeft! Dus aangezien ze meelezen... Wie weet horen we dan wat van onze verzoek nummertjes.
Geweldige line up
, aanwezig dus!
enige nadeel is dat er lastige keuzes gemaakt gaan worden..
enige nadeel is dat er lastige keuzes gemaakt gaan worden..
Hierbij het verzoek om de Hype-trein weer terug in stal te stoppen
Heb eerst nog Angerfist volgende week en Freaqshow en dan pas heb ik tijd om hype te ontwikkelen voor Origins anders houd ik het echt niet meer
Namens de familie, bedankt
Heb eerst nog Angerfist volgende week en Freaqshow en dan pas heb ik tijd om hype te ontwikkelen voor Origins anders houd ik het echt niet meer
Namens de familie, bedankt
Digital Punk doet dus TiLLT x Seismic setje. 
Het houdt niet opwrote:Digital Punk doet dus TiLLT x Seismic setje.
Waar staat dat? Gvd gouden combi manwrote:Digital Punk doet dus TiLLT x Seismic setje.
Facebook of Insta stories zag ik het langskomen!wrote:Waar staat dat? Gvd gouden combi manwrote:Digital Punk doet dus TiLLT x Seismic setje.Zolang het maar niet tegelijk met Catatonic Overload is.
Instagram story inderdaad.
Eerlijk gezegd niet vaak een vette Digital Punk set mogen meemaken. Maar kan dan wel eens heel dik worden.
-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
Geen idee of ik ook daadwerkelijk kan, maar kaartje in de pocket. Zo’n line up willen we niet missen :d
Bij deze al niet aanwezig, ondanks ik graag wil. Carnaval net ervoor, Loudness week erna.. en dat weekend dus gewoon werken.. bleh
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Een TiLLT x Seismic set dus, alsof het allemaal al niet gruwelijk genoeg was. Kaarten zijn ondertussen ook binnen 
Dit is (Loudness x Classics)²wrote:Bij deze al niet aanwezig, ondanks ik graag wil. Carnaval net ervoor, Loudness week erna.. en dat weekend dus gewoon werken.. bleh
Precies. Kan nu al niet meer wachten.wrote:Eens met bovenstaande. Juist hetgeen wat Wavolizer zo uniek maakt!
wrote: GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Kaarten ook binnen. De hype is real hier! 
Kan me niet schelen hoe vet dit is, kan mijn werk niet afzeggen.wrote:Dit is (Loudness x Classics)²wrote:Bij deze al niet aanwezig, ondanks ik graag wil. Carnaval net ervoor, Loudness week erna.. en dat weekend dus gewoon werken.. bleh
Als je 3 maanden van tevoren al niets meer kunt regelen, moet je toch eens vragen gaan stellen...
Hahaha oh rustâhg wisten niet dat je boos zou worden. Werkze alvastwrote:Kan me niet schelen hoe vet dit is, kan mijn werk niet afzeggen.wrote: Dit is (Loudness x Classics)²
Het is de regel dat we eens in de 4 weken volgens een vast roulatie rooster in het weekend werken (2 dagen). Daarvoor heb je elke dinsdag vrij (springdag)wrote:Als je 3 maanden van tevoren al niets meer kunt regelen, moet je toch eens vragen gaan stellen...
Werken volgens 36 urig contract met een 32 urige werkweek waarvan dat 16 urig weekend over 4 weken wordt gesmeerd om zo 36 uur te vullen
En heb met de carnaval al met veel pijn en moeite vrij gekregen, dan ga ik het niet nog eens proberen nu. Maar weg wil ik er niet, betaald veels te goed (mede door ploegentoeslag)
Last edited by rakkietakkie on , edited 2 times in total.
Willen = kunnen, kunnen = willen.
Even een weekendje loopbaanonderbreking. Gaat Helicaze ook doen als hij geen vrij krijgt voor dit feest.
Last edited by Grim on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Dan had ik echt wel een ander feest er voor laten vallen. Sowieso wat moet je met carnaval. Kut feest.