Huh, zeker? Ik dacht ook origineelwrote:Dat was de Raw mix.Openen met platen als MF Psycho, Frontline remix en Afraid To lose zou ook leuk zijn groetjes indy en fam
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Dat was de Raw mix.Openen met platen als MF Psycho, Frontline remix en Afraid To lose zou ook leuk zijn groetjes indy en fam
Was 200% zeker de raw mix jawrote:Huh, zeker? Ik dacht ook origineelwrote:Dat was de Raw mix.Openen met platen als MF Psycho, Frontline remix en Afraid To lose zou ook leuk zijn groetjes indy en fam
Jahaaaa Tim je had weer een stuk in je broek!wrote:Oh
Bij jou wordt dat lastig denk ik xDwrote:Ja dit is echt kinderlijk eenvoudig op te lossen middels een referral parental-link die de Hz waarde CTR-managed. Maar dat weet iedereen zelf ook wel
Jaaaaaaawrote:Bob, wil je alsjeblieft eens de originele Lunatick draaien?
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Zondag staat genoteerd in mijn agenda 
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
dit wordt echt een te dik feest hopelijk kan ik vrij krijgen
Yo aart hoestnahwrote:Jaaaaaaawrote:Bob, wil je alsjeblieft eens de originele Lunatick draaien?
Om 19.00 uur komt hier een link te staan waar je de Hardtraxx tickets kunt bestellen voor Origins voor maar €24,50 ex servicekosten. Morgen komt de line up online en de Early bird van €32,50. Jullie kunnen dus €8 besparen! Let op, er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar vanavond!
Op tijd klaar zitten dus.
Digital Punk is zojuist aangekondigd met een TiLLT set.
wrote:
Keurigwrote:Wederom een prima aankondiging!
Halenwrote:Om 19.00 uur komt hier een link te staan waar je de Hardtraxx tickets kunt bestellen voor Origins voor maar €24,50 ex servicekosten. Morgen komt de line up online en de Early bird van €32,50. Jullie kunnen dus €8 besparen! Let op, er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar vanavond!
-
VHardtraxxer
- 91 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago