wrote:Ik draag bij deze ook bij aan de drie pagina's lange "Ik heb ook mijn tickets binnen"- comment reeks.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Zijn er al mensen die tickets hebben gekocht voor dit feest!?!
Toevallig net gedaan ja!wrote:Zijn er al mensen die tickets hebben gekocht voor dit feest!?!
wrote:wrote:Ik draag bij deze ook bij aan de drie pagina's lange "Ik heb ook mijn tickets binnen"- comment reeks.
Iets eerder dan gedacht, maar ik heb ze.
wrote:Ik draag bij deze ook bij aan de drie pagina's lange "Ik heb ook mijn tickets binnen"- comment reeks.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Vrijdag pas weer geld om een kaartje te halen. Janken
19:00??wrote:https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=120193&point_of_sale_id=13111
Succes
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Wel een beetje jammer dit, ik heb rekening gehouden met 19:00 maar zie dat ze nu al uitverkocht zijn... 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Voor mij hetzelfde. Dan morgen maar halen
wrote:Bij jou wordt dat lastig denk ik xDwrote:Ja dit is echt kinderlijk eenvoudig op te lossen middels een referral parental-link die de Hz waarde CTR-managed. Maar dat weet iedereen zelf ook wel
Inderdaad heel erg jammer ja....wrote:Wel een beetje jammer dit, ik heb rekening gehouden met 19:00 maar zie dat ze nu al uitverkocht zijn...
Dit ja, waardeloos.wrote:Wel een beetje jammer dit, ik heb rekening gehouden met 19:00 maar zie dat ze nu al uitverkocht zijn...
Zag ik het dus net op tijd, waarschijnlijk heb ik één van de laatste. Ik had idd ook op 19:00 gerekend, maar was (gelukkig) wat eerder thuis dan gedacht.
Edit: Ze zijn er nog gewoon hoor?
Wat is dit dan
ben nu ook te laat omdat ik op 19:00 zat te rekenen. Krijg het idee dat het ook maar 50 kaartjes ofzo waren 
Raar dit. Had t venster al open staan maar wachtte op bevestiging van m'n maten, en toen kon ik er geen 4 meer bestellen (de door u opgegeven hoeveelheid is niet meer beschikbaar). Maar heb er na refreshen nog wel 2 kunnen bestellen... Zullen wel net de laatste geweest zijn dan ofzo... 
Wtf, kaartjes al weg?! Super tof dat jullie dit doen, maar jammer dat ik 18:45 klaar wilde gaan zitten en ze nu al weg zijn.
Kan helaas niet meer aanwezig zijn. Kan wel janken

Idd... Heel erg jammer dit. Doe dan ook gewoon 19:00 precies.wrote:Dit ja, waardeloos.wrote:Wel een beetje jammer dit, ik heb rekening gehouden met 19:00 maar zie dat ze nu al uitverkocht zijn...
Ik heb er wel 4 weten te bemachtigen 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Miss stellen ze er nog wel wat beschikbaar voor de mensen die om 19:00 wilden bestellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook met stom toeval in het topic keek toen net de link was geplaatst anders kwam ik er ook nu pas achter en was ik vermoedelijk te laat.
Dankzij jouw berichtje toch nog om 18:35 na een refresh kaarten gefixt! thanks maatwrote:Zag ik het dus net op tijd, waarschijnlijk heb ik één van de laatste. Ik had idd ook op 19:00 gerekend, maar was (gelukkig) wat eerder thuis dan gedacht.
ehh wtf is dit? 19:00 zouden ze komen.....
niet chill dit
Last edited by tommeh on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Ongeacht of het 19.00 was of niet. Gezien het geringe aantal mensen met een 'ik heb kaarten' bericht. Zouden er ongetwijfeld mensen buiten de boot vallen.